Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
Het Laatste Nieuws

RECENSIE. ‘Tell Me Your Secrets’: “Een drassig vertoon”

16/07/2022 - 15:22
"Wat hebben de handlangster van een seriemoordenaar, een serieverkrachter en de rouwende moeder van een vermiste jonge vrouw met elkaar gemeen? Ze worden in ‘Tell Me Your Secrets’ allemaal tot het uiterste gedreven in hun zoektocht naar verlossing. Maar is deze geheimzinnige thriller op Streamz van de producenten van ‘Big Little Lies’ en ‘The Undoing’ ook één waar u zich tien afleveringen aan moet vergapen? Evelien Delgouffe zoekt het in onze ‘Kijkgids’ voor u uit."

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Tv-recensie: 'Secrets' (Eén) ????? (16/04/2018 - Het Laatste Nieuws)

“Maarten is dood, 18 jaar en nu niks meer.” De openingsscène van de nieuwe reeks ‘Secrets’, die zonet via de online kanalen van VRT werd afgevuurd,... [naar artikel]

2. Einde van ‘Secrets’ zal ook ‘Thuis’-kijker boeien: het geheim van Jacques onthuld (15/06/2018 - Het Laatste Nieuws)

Niet alleen het 23ste seizoen van ‘Thuis’, maar ook de spin-off ‘Secrets’ zit erop. Die bevatte geen cliffhangers of vraagtekens, maar loste het... [naar artikel]

3. Aper’eau blaast feestje deze vrijdag in Kapermolenpark af: “Het terrein is nu al erg drassig” (02/08/2023 - Het Belang van Limburg)

De organisatoren van de bekende afterwork-party’s ‘Aper’eau’ hebben beslist om de editie van 4 augustus in het Kapermolenpark te verplaatsen. “Samen met weerman Ruben Weytjens hebben we de verschillende modellen nauw bekeken. De regent belooft niet veel goeds”, klinkt het. [naar artikel]

4. STREAMINGTIP. ‘The secrets of Hillsong’: sterrenkerk zonder gouden randje (12/07/2023 - Het Laatste Nieuws)

Hillsong: na Scientology zo ongeveer de meest omstreden geloofsgemeenschap in Hollywood. ‘Met dank aan’ de vele schandalen waar de megakerk onder geplaagd gaat. De vierdelige docureeks ‘The secrets of Hillsong’ - nu te bekijken op Disney+ - doet die wantoestanden uit de doeken. Zo is de kerk berucht om haar anti-LGBTQ+-agenda, is conversietherapie geen taboe - maar seks voor het huwelijk wél, net als abortus. [naar artikel]

5. RECENSIE. ‘Peacemaker’: “‘Absurd’ en ‘debiel’ stonden bovenaan de briefing” (15/01/2022 - Het Laatste Nieuws)

“Vrede is mijn prioriteit, maakt niet uit hoeveel mannen, vrouwen en kinderen ik ervoor moet kapotmaken”. De kans is groot dat Peacemaker niet uw favoriete personage uit ‘The Suicide Squad’ was. Hij is te dom om te helpen donderen en te gewelddadig om ‘een goeie’ te zijn. Maar in ‘Peacemaker’, de spin-off serie op Streamz, is de definitie van ‘held’ zo rekbaar als een elastisch pakje. Streamen of skippen? Evelien Delgouffe zoekt het in onze Kijkgids voor u uit. [naar artikel]

6. Warner Bros. lost nieuwe trailer voor ‘Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore’ (28/02/2022 - Het Laatste Nieuws)

‘Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore’, het nieuwste deel in de ‘Harry Potter’-prequelserie, heeft een nieuwe trailer gekregen. Warner Bros. geeft daarmee een blik op Mads Mikkelsen als Grindelwald, Jude Law als Perkamentus en natuurlijk Eddie Redmayne als Newt Scamander. De film verschijnt op 15 april. [naar artikel]

7. INTERVIEW. Mads Mikkelsen vervangt Johnny Depp in ‘Fantastic Beasts’: “Ik begrijp de controverse, maar het is nu eenmaal zo” (06/04/2022 - Het Laatste Nieuws)

Personeelswijziging bij ‘Fantastic Beasts’: the secrets of Dumbledore’. Gellert Grindelwald wordt in het derde deel van de franchise niet langer vertolkt door Johnny Depp. Mads Mikkelsen vervangt de in ongenade gevallen acteur als booswicht. “Ik wilde Johnny’s vertolking eer aandoen”, vertelt Mikkelsen in een exclusief gesprek. “Ik wou dat ik er met hem over had kunnen praten.” [naar artikel]

8. Perkamentus bekent gevoelens voor Grindelwald in TV-spot ‘Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore’ (18/03/2022 - Het Laatste Nieuws)

Een nieuwe trailer voor ‘Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore’ verkent de romance tussen Albus Perkamentus en Gellert Grindelwald wanneer Perkamentus zijn liefde voor Grindelwald opbiecht. Het derde deel in de ‘Harry Potter’ prequel serie, geregisseerd door David Yates, verschijnt volgende maand in de bioscoop. [naar artikel]

9. Bilzense schrijfster van erotische thrillers: “Toen ik gestalkt werd, was ik doodsbang om alleen thuis te zijn” (25/11/2022 - Het Belang van Limburg)

“De seksuele fantasieën van mijn personages zijn niet per se de mijne”, zegt de Bilzense schrijfster Anja Feliers (51), die met twintigduizend verkochte boeken per jaar de populairste vrouwelijke thrillerauteur van het land is. Met ‘Adembenemend’ breit ze nu een slot aan haar erotische ‘Dirty Little Secrets’-trilogie. “Wat wél telkens in mijn verhalen sluipt, is dat het hoofdpersonage fragiel is, net als ik.” [naar artikel]

10. Anja Feliers (51) geeft les op de middelbare school… en schrijft erotische thrillers: “Wat mijn leerlingen ervan vinden? Grappig, natuurlijk” (26/11/2022 - Het Nieuwsblad)

“De seksuele fantasieën van mijn personages zijn niet per se de mijne”, zegt schrijfster Anja Feliers (51) uit Bilzen. Met twintigduizend verkochte boeken per jaar is ze de populairste vrouwelijke thrillerauteur van het land. Met ‘Adembenemend’ breit ze nu een slot aan haar erotische ‘Dirty Little Secrets’-trilogie. “Wat wél telkens in mijn verhalen sluipt, is dat het hoofdpersonage fragiel is, net als ik.” [naar artikel]

11. IN BEELD. Juan Gerlo en ‘K2 Zoekt K3'-finaliste Amy showen hun liefjes tijdens ‘Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore’ (05/04/2022 - Het Laatste Nieuws)

Personeelswijziging bij ‘Fantastic Beasts’: The Secrets of Dumbledore’. Gellert Grindelwald wordt in het derde deel van de franchise - dat vanaf morgen in de bioscoop loopt - niet langer vertolkt door Johnny Depp. Mads Mikkelsen vervangt de in ongenade gevallen acteur als booswicht. Bekend Vlaanderen mocht de vertolking van de Deen vanavond al keuren. Voor Acteur Juan Gerlo en ‘K2 Zoekt K3’-finaliste Amy Courtens werd het een dubbele première: zij maakten van de gelegenheid namelijk gebruik om hun partners voor te stellen. [naar artikel]

12. RECENSIE. ‘Nurses’: “Een acuut geval van slechte, overgeromantiseerde ziekenhuisfictie” (13/08/2021 - Het Laatste Nieuws)

Zit u zodanig door de herhalingen van ‘Grey’s Anatomy’ en ‘ER’ heen dat u in de zoektocht naar een infuus aan ziekenhuisintrige zelfs ‘Spoed’ aan het herbekijken bent? Dan heeft u de loterij gewonnen. Streamz heeft niet één, maar twee seizoenen van de Canadese medische reeks ‘Nurses’ aan z’n aanbod toegevoegd. Of dit ziekenhuispersoneel ook een applausje verdient? Evelien Delgouffe zoekt het in onze Kijkgids voor u uit. [naar artikel]

13. Warner Bros. stuurt eerste officiële trailer van ‘Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore’ de wereld in (13/12/2021 - Het Laatste Nieuws)

Afgelopen vrijdag kregen we al een glimp van ‘Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore’, maar op maandag trakteerden ze bij Warner Bros. op een eerste officiële trailer. En die eerste beelden zien er alvast ontzettend veelbelovend uit. [naar artikel]

14. INTERVIEW. Mads Mikkelsen is de opvolger van Johnny Depp in ‘Fantastic Beasts’: “Ik begrijp de controverse, maar het is nu eenmaal zo” (06/04/2022 - Het Laatste Nieuws)

Personeelswijziging bij ‘Fantastic Beasts’: the secrets of Dumbledore’. Gellert Grindelwald wordt in het derde deel van de franchise niet langer vertolkt door Johnny Depp. Mads Mikkelsen vervangt de in ongenade gevallen acteur als booswicht. “Ik weet niet of dat fair is, maar soms gaat dat nu eenmaal zo”, vertelt Mikkelsen in een exclusief gesprek. [naar artikel]

15. ‘The One with the Secrets’: Cludeo in ‘Friends’-stijl (28/07/2022 - Het Laatste Nieuws)

Zaterdag 30 juli vieren we de Internationale Dag van de Vriendschap. Geen betere manier om dat in de bloemetjes te zetten dan met de hitreeks ‘Friends’. Warner Bros riep deze week een heuse ‘Friends Fan Week’ in het leven, met als kers op de taart het bordspel Cluedo in ‘Friends’-thema. [naar artikel]

16. RECENSIE. ‘De Bunker’: “Een vervolg waar niemand op zat te wachten” (26/02/2022 - Het Laatste Nieuws)

Zeven jaar na de opnames wordt het tweede seizoen van ‘De Bunker’ via Streamz eindelijk op de wereld losgelaten. In tien nieuwe afleveringen zien we onder andere een postuum Marc Van Eeghem en zelfs een gastrol van niemand minder dan Guy Van Sande. Maar is de reeks over de Belgische Inlichtingendienst het lange wachten waard? Bram De Brabander zoekt het in onze ‘Kijkgids’ voor u uit. “Het blijft vreemd om zinnen als ‘de facial recognition heeft niets opgeleverd’ uit de mond van Sven De Ridder te horen komen.” [naar artikel]

17. RECENSIE. ‘Zillion’: “Matteo Simoni speelt Black Magic niet. Hij ís de pornokoning” (26/10/2022 - Het Laatste Nieuws)

De film ‘Zillion’ kreeg dinsdagavond de spectaculairste première in jaren. “Een echt meesterwerk”, klonk het unisono uit de monden van bekend Vlaanderen. Maar is de prent over de op- en ondergang van discotheekuitbater Frank Verstraeten wel echt de hype waard? Onze man deelt z'n eerlijke oordeel. “Dit is een film die zowel qua muziek, acteurs als personages helemaal uit zijn voegen barst.” [naar artikel]

18. RECENSIE: ‘The Sex Lives of College Girls’: “Voor de seks moet u niet afstemmen” (22/11/2021 - Het Laatste Nieuws)

Met de woorden ‘sex’ en ‘college girls’ in de zoekgeschiedenis van uw werkcomputer kunt u al behoorlijk in de problemen geraken met uw werkgever. Gelukkig kunt u vanaf nu zeggen dat u gewoon hevige fan bent van ‘The Sex Lives of College Girls’, de nieuwste reeks op Streamz. Of deze dramedy met de zus van Timothée Chalamet in de hoofdrol het universiteitsantwoord op ‘Sex Education’ en ‘Sex and the City’ kan worden? Evelien Delgouffe zoekt het in onze Kijkgids voor u uit. [naar artikel]

19. RECENSIE. ‘The Peripheral’: “De hoogdravende scifi-elementen lijken rechtstreeks uit de vuilbak van ‘Westworld’ geplukt” (24/10/2022 - Het Laatste Nieuws)

Als Prime Video ons uitnodigt voor een scifi-spektakel met Chloë Grace Moretz (‘Suspiria’) en Jack Reynor (‘Midsommar’) in de hoofdrol, aangevoerd door de makers van HBO-klepper ‘Westworld’, dan hebben we geen andere keuze dan op die uitnodiging in te gaan. Maar of deze adaptatie van de gelijknamige bestseller van auteur en ‘vader van de cyberpunk’ William Gibson ook echt op een fantastisch futuristisch feestje trakteert? Evelien Delgouffe zoekt het in onze ‘Kijkgids’ voor u uit. [naar artikel]

20. RECENSIE. ‘Dr. Brain’: “Niet de mindfuck waarop we gehoopt hadden” (08/11/2021 - Het Laatste Nieuws)

Hoe een tv-show hypen met één enkel woord? Simpel, gewoon ‘Zuid-Korea’ zeggen en de kijkers vliegen erop af als haters op een West-Vlaamse youtuber. Maar kan ‘Dr. Brain’, het gloednieuwe zesdelige scifi-drama op Apple TV+, ook de volgende ‘Squid Game’ worden? Evelien Delgouffe zoekt het in onze Kijkgids voor u uit. [naar artikel]

21. RECENSIE. ‘Severance’: “Het duistere broertje van ‘The Office’” (26/02/2022 - Het Laatste Nieuws)

Hoever zou u dezer dagen gaan om uw uit-knop te vinden? In ’Severance’, de nieuwste titel op Apple TV+, is de perfecte balans tussen werk en privé slechts een hersenimplantaat verwijderd. Of deze sinistere sciencefictionthrillerreeks, grotendeels geregisseerd door Ben Stiller, zich ook succesvol in uw voorhoofdskwab weet te nestelen? Evelien Delgouffe zoekt het in onze ‘Kijkgids’ voor u uit. [naar artikel]

22. RECENSIE. ‘La casa de papel’ seizoen 5 volume 1: “Van de Spaanse ‘Ocean’s Eleven’ naar een afgekalfde Amerikaanse schietshow” (04/09/2021 - Het Laatste Nieuws)

“Schaakmat, klootzak”. Met die gevleugelde woorden ging het vierde seizoen van ‘La casa de papel’ er ruim een jaar geleden uit. Het Netflix-misdaaddrama, dat van een lokale Spaanse productie met matig succes uitgroeide tot een internationaal fenomeen met fans over heel de wereld, gaat met z’n vijfde seizoen z’n laatste hoofdstuk in. Of u deze bende gehuld in rode overalls een laatste saluut moet brengen? Evelien Delgouffe zoekt het in onze Kijkgids voor u uit. [naar artikel]

23. RECENSIE. ‘De Kraak’: “Gene Bervoets beschikt dan wel over het nodige charisma, El Professor is hij nu ook weer niet” (01/12/2021 - Het Laatste Nieuws)

Gene Bervoets die de grootste bankroof ooit wil plegen? Jawel, da’s de verhaallijn van de nieuwe Streamz-reeks ‘De Kraak’. De acteur kruipt in de huid van de gewiekste bendeleider Alidor Van Praet, die graag zo’n 350 miljoen euro rijker wil worden. Een flauw afkooksel van ‘La casa de papel’ en ‘Ocean’s Eleven’ of straffe Vlaamse fictie? Bram De Brabander zoekt het in onze Kijkgids voor u uit. [naar artikel]

24. RECENSIE. ‘Echo 3’: “Ook een Michiel Huisman kan middelmatige keuzes maken” (28/11/2022 - Het Laatste Nieuws)

Michiel Huisman die naast Luke Evans schittert in een tv-serie gemaakt door de Oscarwinnende pen achter ‘The Hurt Locker’ en ‘Zero Dark Thirty’: dat ruikt verdacht veel naar prestige-tv. Maar of deze nieuwste brok suspense op Apple TV+ over gijzelende drugskartels ook genoeg ‘poeier’ heeft om u in extase te brengen? Of toch tien afleveringen lang z’n kruit verschiet? Evelien Delgouffe zoekt het in onze ‘Kijkgids’ voor u uit. [naar artikel]

25. RECENSIE. ‘Django’: “Deze spaghettiwestern met Matthias Schoenaerts is helaas niet al dente” (28/04/2023 - Het Laatste Nieuws)

‘The Power of the Dog’, ‘Concrete Cowboy’, ‘Nope’. Cowboyfilms zijn aan een ronkende revival bezig. En met onder meer het schitterende ‘The English’ op Disney+ worden die tegenwoordig ook in serievorm afgevuurd. Nog zo’n westernserie is de gloednieuwe reeks ‘Django’. In deze remake van Sergio Corbucci’s spaghettiwestern uit 1966 steelt Matthias Schoenaerts de show als de blauwogige eenzaat Django. Of onze landgenoot de nieuwe John Wayne of Clint Eastwood kan worden? Evelien Delgouffe zoekt het in onze ‘Kijkgids’ voor u uit. [naar artikel]

Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.