Krantenkoppen logoDe Krantenkoppen

Elke minuut geupdate en mobile friendly!

26 September 2022
08:01 uur

We nemen minder de auto, maar is dat een structurele gedragsverandering of niet?

Het Belang van Limburg

23/09/2022 - 03:28

We zouden het door de torenhoge gas- en elektriciteitsprijzen bijna vergeten, maar ook de prijzen aan de pomp - met name voor diesel - staan nog altijd op een hoog niveau. Wie vaak de auto neemt en niet gezegend is met een tankkaart, voelt dat ongetwijfeld in zijn of haar portefeuille.


LEES VOLLEDIG ARTIKEL OP HET BELANG VAN LIMBURG

Gerelateerde krantenkoppen:

  1. 20 procent minder auto's en vrachtwagens op de snelweg doet structurele files verdampen (23/06/2020 - VRT NWS)
    Als er 20 procent minder auto's en vrachtwagens op onze snelwegen rijden, dan verdwijnen de structurele files in de ochtend- en avondspits. Bij 10 procent minder verkeer dalen die files met ongeveer de helft. Dat heeft de neer- en opgang van het gemotoriseerde verkeer tijdens de coronacrisis aangetoond. Daarmee is het bewijs geleverd van wat verkeersmodellen sinds lang voorspellen.
    [naar artikel]
  2. De mythe van de groene consument: een beter milieu begint niet bij jezelf (26/06/2020 - Knack)
    Zolang we ons blindstaren op individuele gedragsverandering blijven de structurele oorzaken van de ecologische crisis buiten beeld en de ware schuldigen buiten schot, aldus de Nederlandse journalist Jaap Tielbeke. Hij doorprikt de mythes die het huidige klimaatdebat in de greep houden.
    [naar artikel]
  3. We stonden dit jaar opnieuw langer in de file en dan vooral buiten de spitsuren (27/12/2018 - VRT NWS)
    De filedruk is in 2018 nog maar eens toegenomen. En dat heeft vooral te maken met de toenemende drukte tijdens de daluren. Want in de spits staan we nagenoeg even lang stil als vorig jaar. De trend komt door een gedragsverandering: pendelaars gebruiken in de spits steed vaker de fiets, maar voor vrijetijdsverplaatsingen nemen we nog altijd de auto.
    [naar artikel]
  4. Psychologen: logica achter maatregelen te onduidelijk om voor gedragsverandering te zorgen (28/07/2020 - Het Belang van Limburg)
    Koen Lowet, gedelegeerd bestuurder van de Vlaamse Vereniging van Klinisch Psychologen, vindt de logica achter de coronamaatregelen van de Belgische regering niet duidelijk. “Zo ga je geen duurzame gedragsverandering in de maatschappij zien”, reageert hij dinsdag.
    [naar artikel]
  5. Klinisch psychologen: logica achter maatregelen te onduidelijk om voor gedragsverandering te zorgen (28/07/2020 - Het Nieuwsblad)
    Koen Lowet, gedelegeerd bestuurder van de Vlaamse Vereniging van Klinisch Psychologen, vindt de logica achter de coronamaatregelen van de Belgische regering niet duidelijk. “Zo ga je geen duurzame gedragsverandering in de maatschappij zien”, reageert hij dinsdag.
    [naar artikel]
  6. 600 meter, verder gaan we niet zonder auto (07/03/2017 - Het Nieuwsblad)
    Alle campagnes, oproepen en smeekbedes om de auto wat vaker te laten staan: ze ­helpen niet. In vergelijking met tien jaar geleden nemen we nóg vaker de auto, en verplaatsen we ons minder te voet en met de fiets. “Iedereen klaagt over de files, maar we gaan er met z’n allen wel vrolijk in staan”, zegt minister van Mobiliteit Ben Weyts (N-VA). “Het móét anders.”
    [naar artikel]
  7. Meer en meer jongeren laten de auto aan de kant staan: hoe komt dat? (28/07/2022 - Het Laatste Nieuws)
    Alsmaar minder jongeren verplaatsen zich met de auto. Het aandeel is van 55% in 2019 naar 45% in 2022 gegaan. Dat blijkt uit de mobiliteitsbarometer van Vias. Maar hoe komt dat? Nemen we dan allemaal minder de wagen? En welke alternatieven gebruiken we?
    [naar artikel]
  8. Vernietigde flitspalen kosten Frankrijk honderden miljoenen (03/10/2019 - De Tijd)
    18:39 Flitspalen brengen de Franse staat veel minder op dan verhoopt. Oorzaak: de gedragsverandering van automobilisten, maar ook de woede van de ‘gele hesjes’.
    [naar artikel]
  9. Natuurlijk is Koning Auto nog niet dood: voor het eerst in 75 jaar minder auto's in België, maar dat komt puur door de lockdown (15/09/2020 - Het Laatste Nieuws)
    Heeft het coronavirus Koning Auto een kopje kleiner gemaakt? Voor het eerst rijden er alleszins minder auto's rond in ons land, zo blijkt uit...
    [naar artikel]
  10. 10% minder auto's in Gent en meer "schone" auto's dankzij LEZ (22/09/2020 - VRT NWS)
    De lage-emissiezone in Gent heeft haar effect niet gemist: de inwoners van het stadscentrum hebben nu 10 procent minder auto's dan 2 jaar geleden. En de auto's die ze wel nog hebben, zijn minder vervuilend.
    [naar artikel]
  11. ‘De auto is een aflopend verhaal’ (02/12/2017 - De Standaard)
    Een minister en twee schepenen van Mobiliteit gingen op De Nacht van De Standaard met elkaar in debat. Overheen vele verschillen, één rode draad: structurele maatregelen nemen om de verkeersveiligheid te verbeteren, is titanenwerk.
    [naar artikel]
  12. Werknemers van Brusselse bedrijven nemen minder vaak de auto (15/09/2018 - Het Laatste Nieuws)
    Werknemers van grote Brusselse bedrijven komen alsmaar minder vaak met de auto naar het werk. Het aandeel van de auto in het transport is de...
    [naar artikel]
  13. Onze overheidsuitgaven nemen toe, maar structurele hervormingen om onze economie te versterken blijven achterwege (22/01/2021 - Express)
    De coronacrisis betekent een zware klap voor de overheidsfinanciën, met ronduit hallucinante cijfers. Zo zou onze overheidsschuld in deze crisis toenemen tot bijna 120% van het BBP, het niveau van eind jaren 90. Volgens de Europese Commissie zou de overheidsschuld dit jaar uitkomen op zo’n 550 miljard euro. Al te vaak worden in deze context […] The post Onze overheidsuitgaven nemen toe, maar structurele hervormingen om onze economie te versterken blijven achterwege appeared first on Business AM.
    [naar artikel]
  14. Files oplossen? 'Mirakels zijn niet mogelijk' (14/07/2016 - De Standaard)
    De structurele files in ons land blijven groeien, nooit stonden we zo vaak stil op onze wegen. Er zijn al verschillende mogelijke oplossingen voorgesteld, maar volgens experts is een hele combinatie aan maatregelen nodig. Het gedrag van mensen moet anders: de auto minder gebruiken en de investeringen moeten beter besteed worden.
    [naar artikel]
  15. Werknemers van Brusselse bedrijven nemen minder vaak de auto (15/09/2018 - De Morgen)
    Werknemers van grote Brusselse bedrijven komen alsmaar minder vaak met de auto naar het werk. Het aandeel van de auto in het transport is de voorbije twaalf jaar met meer dan 10 procentpunten gedaald naar 34,6 procent. Dat blijkt uit cijfers van Brussels minister van Leefmilieu Céline Fremault (CdH) die De Tijd kon inkijken.
    [naar artikel]
  16. Volgende watermaatregel: minder druk op uw leiding? (22/06/2017 - De Tijd)
    10:15 Het leidingwaterverbruik in Vlaanderen piekt op 140 liter per persoon per dag. 'Dat is te veel. Zonder gedragsverandering en bij een aanhoudende droogte komen er in september misschien acute problemen...
    [naar artikel]
  17. ‘Elektrische auto’s verbruiken veel minder grondstoffen dan traditionele auto’s’ (02/03/2021 - Express)
    Elektrische auto’s verbruiken veel minder grondstoffen dan auto’s met een verbrandingsmotor, vooral als hun batterijen op de juiste manier worden gerecycleerd. Dat meldt de Europese Federatie voor Transport en Milieu, een ngo, in een maandag gepubliceerde studie. Een elektrische auto die wordt opgeladen met hernieuwbare energiebronnen zou 58% minder energie verbruiken dan een auto met […] The post ‘Elektrische auto’s verbruiken veel minder grondstoffen dan traditionele auto’s’ appeared first on Business AM.
    [naar artikel]
  18. Nederlands onderzoek rekeningrijden: minder CO2, minder files, minder gereden kilometers (16/10/2020 - Het Laatste Nieuws)
    Rekeningrijden leidt tot een lagere uitstoot van CO2 en stikstof en files worden korter. Ook rijden mensen minder kilometers omdat ze minder snel de auto nemen. Dat blijkt uit de tussentijdse resultaten van een onderzoek dat het Nederlandse ministerie van Financiën heeft laten uitvoeren.
    [naar artikel]
  19. Werknemers van Brusselse bedrijven nemen minder vaak de auto (15/09/2018 - Knack)
    Werknemers van grote Brusselse bedrijven komen alsmaar minder vaak met de auto naar het werk. Dat schrijft De Tijd zaterdag.
    [naar artikel]
  20. Auto is niet langer koning: kwart minder rijbewijzen uitgereikt aan 18-jarigen, ook 25-plussers tonen minder interesse (11/03/2020 - Het Nieuwsblad)
    Vorig jaar zijn er in ons land een achtste minder rijbewijzen B uitgereikt. Bij 18-jarigen loopt dat zelfs op tot een kwart, en in tien jaar tijd gaat het om een daling van bijna 30 procent. Volgens specialisten spelen de strengere rijopleiding en de klimaatbewustheid een rol, maar is er tegenwoordig ook minder nood aan een auto.
    [naar artikel]
  21. Meer files, maar toch nemen minder Limburgers de trein (11/04/2019 - Het Belang van Limburg)
    Ondanks de langere files blijkt de trein in Limburg steeds minder een alternatief voor de auto. In tegenstelling tot de nationale groeicijfers, loopt het aantal Limburgse treinreizigers terug.
    [naar artikel]
  22. Auto getakeld die vuilniswagen hinderde in Stokkem (20/03/2020 - Het Belang van Limburg)
    In de Gallestraat in Stokkem heeft de politie donderdag een auto met Poolse nummerplaat getakeld. De auto stond op minder dan 5 meter van een kruispunt waardoor de vuilniswagen onmogelijk de bocht naar rechts kon nemen.
    [naar artikel]
  23. We rijden steeds meer met de auto en minder met de fiets (07/03/2017 - Gazet van Antwerpen)
    Alle campagnes, oproepen en smeekbedes om de auto wat vaker te laten staan helpen niet. In vergelijking met tien jaar geleden gaan we nog meer met de auto en verplaatsen we ons minder te voet en met de fiets.
    [naar artikel]
  24. Staken voor structurele hervormingen (29/06/2022 - Express)
    De enige manier om de koopkracht duurzaam te verhogen, is door onze economie echt te versterken via structurele hervormingen. Op dat vlak laten we enorm veel potentieel liggen, en het ziet er niet naar uit dat daar snel verandering in zal komen. We zouden beter staken voor meer structurele hervormingen. De vakbonden voerden vorige week […]
    [naar artikel]
  25. Michel: "Opnieuw capaciteit getoond om beslissingen te nemen in moeilijke dossiers" (15/10/2016 - Het Laatste Nieuws)
    De federale regering is er niet alleen in geslaagd een akkoord ter bereiken over de begroting, maar ook over een tweede reeks structurele
    [naar artikel]
  26. Debaets geen fan van MIVB-premie voor aanbrengen vrouwen: ‘Beter structurele maatregelen nemen’ (05/06/2018 - De Standaard)
    Een premie voor het aanbrengen van vrouwelijk personeel is niet de ideale oplossing om de Brusselse openbaarvervoermaatschappij MIVB vrouwvriendelijker te maken. Dat stelt Brussels staatssecretaris voor Gelijke Kansen Bianca Debaets (CD&V) op de RTBF. Debaets pleit voor structurele maatregelen zoals een betere work-life balance.
    [naar artikel]
  27. Wilde weldoener heeft afgedaan (11/04/2019 - De Morgen)
    Samu Social, de Brusselse daklozenorganisatie, doet een dringende oproep voor dekens en voedsel. Maar er is ook, en zeker niet minder luid, een roep om meer structurele steun.
    [naar artikel]
  28. 'Probleem is niet de prijs, maar de overconsumptie' (29/03/2019 - De Morgen)
    De flinke prijsdalingen van medicijnen vanaf volgende week zijn een lapmiddel, vindt gezondheidseconoom Lieven Annemans (UGent). 'Als de overheid structurele maatregelen wil nemen, dan moet ze het verbruik van pillen aanpakken, niet de prijs ervan.'
    [naar artikel]
  29. Steeds minder Belgen nemen auto naar werk (29/03/2019 - De Morgen)

    [naar artikel]
  30. De Lijn: 'Zonder structurele oplossing keren bussen niet terug naar Brussel-Noord' (13/05/2019 - Knack)
    De Vlaamse openbaarvervoermaatschappij De Lijn is niet van plan haar bussen terug te laten keren naar het station Brussel-Noord zolang er geen structurele oplossing gevonden is voor de situatie in dat station. Dat laat De Lijn maandagavond weten. De Schaarbeekse burgemeester Bernard Clerfayt had eerder nog gevraagd om de halte aan het station weer in gebruik te nemen.
    [naar artikel]
  31. Fietsers gemiddeld 4 kg slanker dan automobilisten (10/08/2016 - Het Laatste Nieuws)
    Mensen die regelmatig de fiets nemen, wegen gemiddeld vier kilogram minder dan mensen die vooral de auto nemen om zich te verplaatsen. Dat blijkt
    [naar artikel]
  32. Afscheid nemen van je oma via drive-through (16/07/2018 - Metro)
    Afscheid nemen van een geliefde die overleden is, is nooit gemakkelijk. Daar vond een Amerikaans begrafenisondernemer een remedie op. Hij ontwikkelde een drive-through opbaarruimte. Het concept is heel eenvoudig: je blijft in je auto zitten terwijl je voorbij een raam rijdt waardoor je de overledene opgebaard ziet. Zo kan je op je eigen tempo afscheid nemen, en moet je de auto niet uit. “Oudere mensen en mensen die minder goed ter been zijn, kunnen alsnog afscheid nemen door langs het raam te rijden”, zegt initiatiefnemer Ryan Bernard in de New York Post. Familie ontwijken Sommige mensen ontwijken ook liever ook rouwcentra volgens de businessman. “Die krijgen er een naar gevoel van. Vanuit de auto hebben ze daar geen last meer van”, besluit de begrafenisondernemer. De drive-through kan ook helpen om de familie te ontwijken bij familieruzies. “Als de familie zegt: ‘we willen jou niet op de begrafenis zien’, kun je op deze manier alsnog afscheid nemen, zonder dat de familie erachter komt”, vertelt de begrafenisondernemer nog.     Het bericht Afscheid nemen van je oma via drive-through verscheen eerst op Metro.
    [naar artikel]
  33. De Lijn houdt voet bij stuk: “Zonder structurele oplossing keren bussen niet terug naar Brussel-Noord” (13/05/2019 - Het Nieuwsblad)
    De Vlaamse openbaarvervoermaatschappij De Lijn is niet van plan haar bussen terug te laten keren naar het station Brussel-Noord zolang er geen structurele oplossing gevonden is voor de situatie in dat station. Dat laat De Lijn maandagavond weten. De Schaarbeekse burgemeester Bernard Clerfayt had eerder nog gevraagd om de halte aan het station weer in gebruik te nemen.
    [naar artikel]
  34. Britse universiteit: elektrische auto's vervuilen echt minder dan traditionele modellen (05/09/2019 - Het Laatste Nieuws)
    Puur elektrische auto's produceren gedurende hun levensduur ongeveer vijftig procent minder CO2 dan auto's met een verbrandingsmotor, zelfs wanneer...
    [naar artikel]
  35. Minder ritten en ongevallen, maar lockdowns maken autoverzekering niet goedkoper (28/04/2021 - Knack)
    Het afgelopen jaar hebben we ons minder met de auto verplaatst en zijn er minder ongevallen gebeurd. Toch stijgt de premie voor autoverzekeringen bij sommige verzekeraars.
    [naar artikel]
  36. Techniekers Vaillant in Drogenbos gaan opnieuw aan het werk: “Maar nog geen structurele oplossing” (20/11/2020 - Het Nieuwsblad)
    De techniekers van Vaillant hebben vrijdag het werk opnieuw hervat en hadden ook een overleg met de directie. “We zijn op zich tevreden met wat er vandaag besproken is, maar een structurele oplossing is er nog niet”, zegt Kevin Lefever van het ACLVB.
    [naar artikel]
  37. WHO wees België in 2017 nog op structurele tekorten (12/05/2020 - Apache)
    De Wereldgezondheidsorganisatie verwittigde België bij een doorlichting in 2017 nog voor structurele tekorten en problemen. Die tekorten zorgden er mee voor dat België niet sneller aan ‘contact tracing’ kon doen tijdens de coronacrisis. Het WHO-rapport toonde dus drie jaar geleden al de structurele problemen waarmee onze gezondheidszorg vandaag in coronatijden moet afrekenen. Maandag gingen in
    [naar artikel]
  38. Steeds minder Sportpaleis-bezoekers nemen de auto (29/06/2018 - Metro)
    Het aantal bezoekers van het Sportpaleis dat de auto neemt, is voor het derde jaar op rij gedaald. In 2017 kwam de helft met de auto, vier op de tien bezoekers vermeden verkeersproblemen door de tram te nemen, meldt De Lijn vandaag. Het aantal bezoekers dat nog met de auto tot aan de zaal komt, daalde van 65 procent in 2008 naar 50 procent in 2017. In dezelfde tijdspanne steeg het aantal gebruikers van het openbaar vervoer van 22 naar 41 procent. Vorig jaar stapten 485.624 mensen op de tram naar de Sportpaleissite, per evenement kwam dat neer op gemiddeld 6.682 mensen. De stijging is volgens De Lijn mede te danken aan het combiticket met gratis openbaar vervoer, dat de nv Antwerps Sportpaleis en De Lijn nog voor de opening van de Lotto Arena in 2007 invoerde. Bezoekers kunnen daarmee hun evenement bijwonen in het Sportpaleis, en de trams en bussen naar het evenement en terug gebruiken. Dankzij een bijdrage van 0,50 euro per ticket zet het Sportpaleis, waar nodig, extra trams in op de lijnen naar de evenementenhal. bron: Belga Het bericht Steeds minder Sportpaleis-bezoekers nemen de auto verscheen eerst op Metro.
    [naar artikel]
  39. Mensen nemen vaker auto dan vóór corona, VAB geeft enkele bezuinigingstips  (28/12/2021 - VRT NWS)
    Mensen nemen vaker de auto om naar het werk te gaan dan voor de coronacrisis. Dat blijkt uit de mobiliteitsbarometer van VAB. "Mensen nemen niet alleen vaker de auto, de brandstofprijzen liggen ook een kwart hoger dan een jaar geleden", aldus woordvoerster Joni Junes. De VAB lijst enkele bezuinigingstips op en maakte een overzicht van gemeenten waar je goedkoper kan tanken.
    [naar artikel]
  40. Opel na de opdoffer: met minder auto's meer geld verdienen en minder CO2 uitstoten (26/10/2020 - Knack)
    Sinds begin van dit jaar is de Opel-verkoop in ons land teruggelopen met 43,11 procent. Volgens topman Michael Lohscheller heeft Opel er bewust voor gekozen om met minder auto's meer winst te maken én minder CO2 uit te stoten.
    [naar artikel]
  41. Vervuild en niet veilig: er is nog werk aan de winkel rond de schoolpoort (02/09/2018 - De Morgen)
    Kindjes met mondmaskertjes aan schoolpoorten. Het is een beeld dat voortaan op het collectief netvlies gegrift staat. Luchtvervuiling schopte het meteen tot verkiezingsthema. Maar leidt het ook tot gedragsverandering?
    [naar artikel]
  42. Werknemers van Brusselse bedrijven nemen minder vaak de auto (15/09/2018 - Metro)
    Werknemers van grote Brusselse bedrijven komen alsmaar minder vaak met de auto naar het werk. Dat schrijft De Tijd zaterdag. Het aandeel van de auto in het transport is de voorbije twaalf jaar met meer dan 10 procentpunten gedaald naar 34,6 procent. Dat blijkt uit cijfers van Brussels minister van Leefmilieu Céline Fremault (CdH) die De Tijd kon inkijken. Brusselse bedrijven met meer dan honderd werknemers zijn wettelijk verplicht elke drie jaar een Bedrijfsvervoerplan (BVP) uit te werken. Naast een diagnose van haar huidige mobiliteitssituatie moet elke onderneming ook een actieplan voorstellen om het autogebruik terug te dringen. De verplichting rust op 550 vestigingen waar bijna 287.000 mensen werken, of 40 procent van de werkgelegenheid in Brussel. Uit een analyse van de eerste 469 dossiers aan de vooravond van Autoloze Zondag blijkt, naast een verdere achteruitgang van de auto, dat de trein er het populairste transportmiddel van de werknemers blijft. De populariteit van trein, metro, tram en bus blijft ongeveer stabiel. Enkel de fiets zet zijn groei traag maar gestaag voort. Vorig jaar reed 4,5 procent van de werknemers met de fiets naar zijn arbeidsplek. Bron: Belga   Het bericht Werknemers van Brusselse bedrijven nemen minder vaak de auto verscheen eerst op Metro.
    [naar artikel]
  43. Werknemers van Brusselse bedrijven nemen minder vaak de auto (15/09/2018 - Metro)
    Werknemers van grote Brusselse bedrijven komen alsmaar minder vaak met de auto naar het werk. Dat schrijft De Tijd zaterdag. Het aandeel van de auto in het transport is de voorbije twaalf jaar met meer dan 10 procentpunten gedaald naar 34,6 procent. Dat blijkt uit cijfers van Brussels minister van Leefmilieu Céline Fremault (CdH) die De Tijd kon inkijken. Brusselse bedrijven met meer dan honderd werknemers zijn wettelijk verplicht elke drie jaar een Bedrijfsvervoerplan (BVP) uit te werken. Naast een diagnose van haar huidige mobiliteitssituatie moet elke onderneming ook een actieplan voorstellen om het autogebruik terug te dringen. De verplichting rust op 550 vestigingen waar bijna 287.000 mensen werken, of 40 procent van de werkgelegenheid in Brussel. Uit een analyse van de eerste 469 dossiers aan de vooravond van Autoloze Zondag blijkt, naast een verdere achteruitgang van de auto, dat de trein er het populairste transportmiddel van de werknemers blijft. De populariteit van trein, metro, tram en bus blijft ongeveer stabiel. Enkel de fiets zet zijn groei traag maar gestaag voort. Vorig jaar reed 4,5 procent van de werknemers met de fiets naar zijn arbeidsplek. bron: Belga   Het bericht Werknemers van Brusselse bedrijven nemen minder vaak de auto verscheen eerst op Metro.
    [naar artikel]
  44. Voor het eerst in 75 jaar rijden er minder auto’s op Belgische wegen (15/09/2020 - De Morgen)
    Heeft het coronavirus koning auto een kopje kleiner gemaakt? Voor het eerst rijden alleszins minder auto’s rond in ons land, zo blijkt uit cijfers van Statbel. Nog een primeur: er zijn nu meer auto’s die op benzine rijden dan op diesel.
    [naar artikel]
  45. Europa wil dat auto's tegen 2030 35 procent minder CO2 uitstoten (09/10/2018 - VRT NWS)
    Na een marathonvergadering van 13 uur hebben de milieuministers van de EU-landen in Luxemburg een compromis bereikt over een verdere inperking van de CO2-uitstoot van auto's. Ze willen dat nieuwe auto's tegen 2030 35 procent minder uitstoten dan in 2021, en bestelwagens 30 procent minder.
    [naar artikel]
  46. Veel vraag naar water in supermarkten: lege rekken mogelijk, maar geen structurele tekorten (08/08/2022 - Het Laatste Nieuws)
    De hitte zorgt voor een grote vraag naar drinkwater in de supermarkten. Dat kan hier en daar leiden tot lege rekken, maar structurele tekorten zijn er niet, klinkt het bij de retailers.
    [naar artikel]
  47. Daarom verbruikt je auto meer op warme dagen (het ligt niét enkel aan de airco) (19/07/2022 - Het Laatste Nieuws)
    Verbrandingsmotoren presteren minder wanneer de temperatuur stijgt. Bovendien komen ze - net als elektrische auto’s - minder ver. Maar hoe komt dat precies? De oorzaken zijn verschillend, blijkt uit een analyse van TopGear.
    [naar artikel]
  48. 'Minder kansen voor Melexis in elektrische auto's' (23/09/2020 - De Tijd)
    08:42 Deutsche Bank denkt dat Melexis de komende jaren minder hard zal groeien. Een elektrische auto blijkt minder sensoren nodig te hebben.
    [naar artikel]
  49. Debaets geen fan van MIVB-premie voor aanbrengen vrouwen: ‘Beter structurele maatregelen nemen’ (04/06/2018 - De Standaard)
    Een premier voor het aanbrengen van vrouwelijk personeel is geen zaligmakende oplossing voor de Brusselse openbaarvervoermaatschappij MIVB. Dat stelt Brussels staatssecretaris voor gelijke kansen Bianca Debaets (CD&V) op RTBF. Debaets pleit voor structurele maatregelen zoals een betere work-life balance.
    [naar artikel]

Voor informatie mail naar [email protected]. Disclaimer. Privacy policy