De wereldpremière van een nieuwe Mercedes S-klasse is traditioneel een mega-event met honderden genodigden uit de hele wereld maar in coronatijden is alles anders. De persvoorstelling van de zevende generatie S-klasse was geïncorporeerd in de inhuldigingsceremonie van een nieuwe fabriek van Mercedes. [naar artikel]
De Duitse autobouwer Mercedes-Benz gaat zijn luxedochtermerken Maybach, AMG en G-Klasse in één afdeling onderbrengen, als onderdeel van een herstructurering bij moederconcern Daimler. [naar artikel]
Lees dit artikel: Mercedes-Benz onthult S-Klasse-sedan bestand tegen… kogels van een AK-47 Mercedes-Benz heeft de markt van de gepantserde auto’s aangeboord door een nieuwe S-Klasse sedan uit te brengen die een regen van mitrailleurkogels kan overleven. De S 680 Guard 4MATIC is de gepantserde versie van de full-size luxesedan van de Duitse autofabrikant. De auto kost meer dan 650.000 dollar (552.589 euro). Het model heeft een zeer […] Lees dit artikel: Mercedes-Benz onthult S-Klasse-sedan bestand tegen… kogels van een AK-47 [naar artikel]
Het Duitse automerk Mercedes-Benz wil tegen 2025 de productie van hun A-klasse-modellen stopzetten. Dat meldt de Duitse krant Handelsblatt op basis van de Zweedse CEO van de groep. Ook de B-klasse zou op termijn verdwijnen. [naar artikel]
De huidige Mercedes E-Klasse gaat alweer mee sinds 2016, maar dit jaar belooft Stuttgart werk te zullen maken van een (doorgedreven) facelift. In... [naar artikel]
Mercedes-Benz overweegt om te stoppen met haar submerk Smart en dit te vervangen door een compacte modellenlijn die de U-Klasse wordt genoemd. [naar artikel]
De volgende generatie van de Mercedes-Benz S-Klasse wordt binnenkort onthuld, maar de extra dure coupé- en cabrioletvarianten blijven... [naar artikel]
Sinds begin van de jaren zeventig is de Mercedes S-klasse benchmark in het segment van de luxelimousines. Elke nieuwe generatie heeft nieuwe maatstaven gezet op het vlak van veiligheid, comfort en prestaties. De zevende generatie houdt die traditie in ere. [naar artikel]
Mercedes-Benz moet honderdduizenden wagens terugroepen als gevolg van een technisch probleem, zo bevestigde de autofabrikant woensdag. Het gaat om wagens van het type GLE/GLS, C-klasse, E-klasse, S-klasse, GLC, CLS en G-klasse. Bij de dieselmotoren kan een lek ontstaan met mogelijk brandgevaar tot gevolg, aldus het bedrijf. [naar artikel]
Mercedes-Benz moet honderdduizenden wagens terugroepen, ook in ons land. Door een technisch probleem kan bij de modellen GLE/GLS, C-klasse, E-klasse, S-klasse, GLC, CLS en G-klasse de koelstofpomp lekken en brand veroorzaken. Toch kan het probleem niet meteen hersteld worden omdat de nodige wisselstukken ontbreken. In tussentijd wordt aangeraden zo weinig mogelijk te rijden. [naar artikel]
Oneerbiedig gezegd is de nieuwe Mercedes-Benz C-klasse een verkleinde versie van Mercedes’ topmodel, de S-klasse. Zo biedt hij veel dezelfde moderne snufjes en hightech luxe voor beduidend minder geld. Alhoewel, deze Mercedes wordt pas écht goed zodra je de nodige – prijzige – opties aanvinkt op de prijslijst. HLN Drive test het uit. [naar artikel]
Mercedes-Benz moet honderdduizenden wagens terugroepen, ook in ons land. Door een technisch probleem kan bij de modellen GLE/GLS, C-klasse, E-klasse, S-klasse, GLC, CLS en G-klasse de koelstofpomp lekken en brand veroorzaken. Toch kan het probleem niet meteen hersteld worden omdat de nodige wisselstukken ontbreken. In tussentijd wordt aangeraden zo weinig mogelijk te rijden. [naar artikel]
Alleen het beste is goed genoeg. Dat is al sinds 1972 het devies vanelke nieuwe Mercedes S-Klasse. Of dat voor de nieuwste generatie van het vlaggenschip van Mercedes ook opgaat, moet een test uitwijzen.Guido Cloostermans [naar artikel]
De strijd om het leiderschap in het premiumsegment woedt in alle hevigheid. Met de lancering van de vijfde generatie C-klasse onderstreept Mercedes zijn ambitie om opnieuw de nummer één te worden. De nieuwkomer is in alle opzichten een nummer groter en leunt sterk aan bij de nieuwe S-klasse. [naar artikel]
De Duitse wagenbouwer Mercedes-Benz stopt tegen 2025 definitief met de productie van de A-klasse. Dat meldt zakenkrant ‘Handelsblatt’. Eerder al maakte het bedrijf bekend dat het zich meer zou richten op de luxemodellen, die veel winstgevender zijn. [naar artikel]
De Patent-wagen van Carl Benz uit 1886 geldt als de eerste auto en Mercedes-Benz als dé pionier op het vlak van de ontwikkeling van de technologische innovaties. De voorbije jaren kwam de Mercedes-motor aan het stotteren, met de komst van de elektrisch aangedreven EQS lijkt een herstel van de hiërarchie in de maak. [naar artikel]
Dat het dashboard in een wagen almaar vaker vervangen wordt door een scherm is een trend die al langer is... The post Nieuwste generatie Mercedes S-klasse bevat tot 5 (!) ingebouwde beeldschermen appeared first on Business AM. [naar artikel]
Nog voordat de nieuwe Mercedes-Benz S-klasse is onthuld, gaat hij de geschiedenisboeken al in. De nieuwe generatie van de Duitse toplimousine,... [naar artikel]
De nieuwe Mercedes C-Klasse is meer dan ooit de S-Klasse van de kleine man. Wij reden met de limousine die net iets verder gaat. [naar artikel]
Wie een Mercedes A-klasse of GLK bezit, zal die binnenkort moeten terugbrengen naar de garage. Problemen bij Mercedes-Benz, het Duitse... The post Mercedes-Benz roept meer dan miljoen auto’s terug wegens ontploffende airbags appeared first on Business AM. [naar artikel]
In 1993 kwam Mercedes met een opvolger voor de kleine Mercedes 190 en met de nieuwe C-Klasse ging Mercedes verder met typebenamingen bestaande uit letters. De C-Klasse zou niet lang het kleinste model in het Mercedes-gamma zijn, want vanaf 1997 kwam de A-Klasse als nieuwe voorwielaangedreven instapper. De C zou de volgende decennia het toegangsticket […] The post Mercedes C-Klasse is nu een oldtimer appeared first on Knack. [naar artikel]
Mercedes heeft de B-Klasse vernieuwd. In het slinkende aanbod van monovolumewagens is de B-Klasse zonder twijfel de meest modieuze. Maar hij heeft ook zo zijn nukken.Guido Cloostermans [naar artikel]
Mercedes-Benz beleeft hoogdagen. De G- en E-klasse zijn uitverkocht, en voor de elektrische en Maybach-modellen bestaan lange wachttijden. Nog meer goed nieuws: het Duitse luxemerk heeft zijn winst vorig jaar verviervoudigd wat de aandeelhouders een historisch hoog dividend van 5 euro per aandeel oplevert. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.