De ICT-kopzorgen bij Argenta zijn nog steeds niet van de baan. De bank plant nu om de mobiele app in de lucht te houden van 17 uur tot 21 uur. Internetbankieren wordt dan toch niet opgestart. Argenta kampt al dagen met problemen aan zijn IT-infrastructuur. Als gevolg konden klanten niet internetbankieren en niet mobiel bankieren […] Het bericht Problemen nog niet van de baan bij Argenta verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
17:48 De spaarbank Argenta krijgt haar IT-probleem maar niet onder controle. Donderdagavond wordt alleen mobiel bankieren tijdelijk mogelijk, online bankieren niet. [naar artikel]
Argenta kampt al dagen met problemen aan zijn IT-infrastructuur. Als gevolg kunnen klanten niet internetbankieren en niet mobiel bankieren via de app. [naar artikel]
De problemen bij Argenta zijn nog niet meteen van de baan. Al sinds het paasweekend zijn heel wat diensten van de bank niet beschikbaar nadat een... [naar artikel]
Bij Argenta zijn de technische problemen nog niet helemaal van de baan. Informatici bij de bank hebben vannacht aan een oplossing gewerkt en sinds 5 uur het mobiel bankieren via de app opgestart. Dat lijkt te werken, maar nog niet altijd even stabiel. Internetbankieren via de website werkt voorlopig nog niet. [naar artikel]
De technische problemen bij Argenta zijn sinds vanmiddag van de baan. Alles zou opnieuw normaal moeten werken, zo is vernomen van de woordvoerster van de bank. Sinds 12.30 uur werd ook het internetbankieren weer mogelijk gemaakt. Alle kanalen zijn momenteel open en er is geen sprake meer van capaciteitsproblemen. “We hebben vrijdag alles zeer geleidelijk […] Het bericht Problemen bij Argenta van de baan verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
De technische problemen bij Argenta zijn opgelost. Alles zou opnieuw normaal moeten werken, zo is vernomen van de woordvoerster van de bank. Sinds 12u30 werd ook het internetbankieren weer mogelijk gemaakt. Alle kanalen zijn momenteel open en er is geen sprake meer van capaciteitsproblemen. “We hebben vrijdag alles zeer geleidelijk opgestart”, aldus de woordvoerster. “De […] Het bericht Alle problemen bij Argenta zijn van de baan verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Klanten van de bank Argenta konden deze namiddag een tijdlang niet bankieren via het internet of de app. Het technische probleem is intussen opgelost, meldt de bank. [naar artikel]
Bankapps winnen aan belang. Bij Argenta gebruiken ondertussen meer klanten de app dan het internetbankieren. De app is dan ook prioriteit geworden voor de bank en heeft ondertussen meer mogelijkheden dan het bankieren via hun website. Maar vallen zo niet heel wat klanten uit de boot? [naar artikel]
De consument is over het algemeen meer tevreden over het internetbankieren en het mobiel bankieren van zijn financiële instelling dan over het... [naar artikel]
Er zijn nog altijd problemen met het internetbankieren en de app bij Argenta. Een aantal klanten kan niet inloggen of geen overschrijvingen doen. De problemen waren ontstaan na het lange paasweekend, toen Argenta een update van zijn systemen had gedaan. [naar artikel]
Argenta is van plan om zijn platform voor internetbankieren donderdag na sluiting van de kantoren weer op te starten. Dat zal normaal gezien tussen 17.00 en 17.30 uur gebeuren, zegt een woordvoerster van de bank. [naar artikel]
07:16 Het internetbankieren en de smartphone-app van Argenta liggen al een week vrijwel plat. De bank kondigde donderdag het herstel van internetbankieren aan, maar moest daarop terugkomen. [naar artikel]
De technische problemen bij Argenta zijn vanavond nog altijd niet helemaal van de baan. De bank hoopt wel het internetbankieren in de loop van de... [naar artikel]
13:18 Na een week problemen kunnen klanten van Argenta weer onlinebankieren. [naar artikel]
De consument is over het algemeen meer tevreden over het internetbankieren en het mobiel bankieren van zijn financiële instelling dan over het... [naar artikel]
10:23 Mobiel bankieren is een gamechanger voor de bankensector, zegt Citigroup-CEO Jane Fraser. Een kredietcrisis ziet ze echter niet. [naar artikel]
AXA Bank België is getroffen door een technische storing waardoor klanten momenteel niet kunnen mobiel bankieren. Dat bevestigt woordvoerder Wim... [naar artikel]
Bijna 6 miljoen abonnementen op apps voor mobiel bankieren, telde ons land in 2017. Dat blijkt uit cijfers van bankenfederatie Febelfin die Eén-programma "De markt" opvroeg. Dat is een stijging met bijna 30 procent op een jaar tijd. En ook het gebruik van die apps gaat in fors stijgende lijn, zo leert een rondvraag bij de banken. Mobiel bankieren is niet meer weg te denken. [naar artikel]
Klanten van Argenta kunnen maandagochtend niet aan internetbankieren doen: het online platform van de bank is tijdelijk onbeschikbaar. “Het klopt dat er momenteel een technische storing is, maar we doen er alles aan om dat zo snel mogelijk op te lossen”, aldus een woordvoerder van de bank. Het is nog niet duidelijk hoe lang het probleem zal aanhouden. [naar artikel]
Klanten van Axa Bank konden maandag tijdelijk geen gebruikmaken van de digitale homebanking kanalen. Ook de mobiele applicatie werkte niet. Intussen is het probleem opgelost laat de woordvoerder van Axa ons weten. [naar artikel]
Digitaal bankieren zit in ons land duidelijk in de lift. Het aantal mensen dat zijn rekeningen betaalt en beheert via het internet blijft stijgen. Eind vorig jaar waren er maar liefst 12,9 miljoen abonnementen in omloop. Maar vooral het mobiel bankieren (via een app op de smartphone) maakt opgang. Vorig jaar kwamen er 1,1 miljoen abonnementen voor mobiel bankieren bij. Omgekeerd zit het geld afhalen aan de geldautomaten in een neerwaartse spiraal. [naar artikel]
Argenta heeft in de nacht van donderdag op vrijdag een aantal technische interventies kunnen uitvoeren, die vrijdagochtend omstreeks 05.00 uur succesvol afgerond zijn. Sinds vrijdagmiddag kunnen klanten opnieuw zonder problemen de app gebruiken en internetbankieren. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.