De NMBS heeft van januari tot en met juni 120,7 miljoen nationale reizigers vervoerd. Het gaat om een stijging met 5 miljoen passagiers of 4,3 [naar artikel]
17:08 Spoorbedrijf NMBS heeft in de eerste jaarhelft van 2017 zijn omzet verhoogd. Maar de NMBS is nog altijd niet rendabel genoeg om de massieve schuldenberg onder controle te krijgen. [naar artikel]
De NMBS heeft tijdens de eerste helft van dit jaar 129,6 miljoen treinreizigers vervoerd. Dat zijn er 4,1% meer dan in dezelfde periode vorig jaar. Het aantal nationale treinreizigers blijft zo ook in 2019 groeien, nadat er de voorbije twee jaar telkens al een stijging was, zo meldt de spoorwegmaatschappij. De reizigersgroei doet zich volgens […] Het bericht NMBS vervoerde 4 procent meer reizigers in eerste jaarhelft 2019 verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Om meer reizigers aan te trekken voert spoormaatschappij NMBS opnieuw het Duo Ticket in. Tussen 2 april en 31 augustus kunnen twee personen zo reizen met de trein voor de prijs van een enkel standaardticket. [naar artikel]
Spoorwegmaatschappij NMBS telt momenteel zowat 46 procent van het aantal reizigers van voor de coronacrisis. “Maar ondanks de huidige context blijven we bij NMBS wel geloven in de toekomst van het spoor”, zegt woordvoerder Dimitri Temmerman. “Over een paar jaar verwachten we opnieuw aan het aantal reizigers van 2019 te zitten. Horizon 2030 wordt uitgegaan van een groei van meer dan vijftien procent.” [naar artikel]
Spoorwegmaatschappij NMBS heeft vorig jaar opnieuw meer dan 200 miljoen reizigers vervoerd. De twee jaren voordien was door de coronacrisis die kaap niet gehaald. [naar artikel]
01:25 De dienstverlening bij de NMBS leidt tot grote ontevredenheid bij de reizigers. In een enquête die de NMBS vorig jaar bij 4.400 reizigers doorvoerde, gaf amper 60,9 procent van de ondervraagden het be... [naar artikel]
De Europese luchthavens hebben in de eerste jaarhelft van 2016 ruim 4,9 procent meer reizigers gezien. Vooral toeristische bestemmingen in EU-landen doen het goed. [naar artikel]
Omdat het komende weekend nog altijd mooi weer wordt voorspeld, verwacht de NMBS meer reizigers op de treinen van en naar de kust. Daardoor kan het drukker worden dan normaal en moeten reizigers mogelijk langer wachten in het station om een trein te kunnen nemen waarop nog voldoende plaatsen beschikbaar zijn. Dat meldt de NMBS. [naar artikel]
12:59 Een recordaantal van 243,9 miljoen binnenlandse reizigers nam in 2018 de trein, meldt de NMBS woensdag. [naar artikel]
De NMBS heeft in 2023 244 miljoen treinreizigers vervoerd, 7 procent meer dan in 2022, zo maakte de spoorwegmaatschappij dinsdag bekend in een persbericht. Na de coronajaren gaat het om de tweede jaargroei op rij, klinkt het. De NMBS zit nu op weekdagen op gemiddeld 96 procent van het aantal reizigers in 2019. [naar artikel]
De raad van bestuur van spoorwegmaatschappij NMBS heeft vrijdag de ontwerpteksten van het ondernemingsplan en het meerjareninvesteringsplan voor 2023-2032 unaniem goedgekeurd. Ze leggen als doelstelling op om het treinaanbod de komende tien jaar met 10 procent verhogen en het aantal reizigers met 30 procent, zegt de NMBS in een persbericht. [naar artikel]
De tevredenheid van de reizigers over de dienstverlening van spoorwegmaatschappij NMBS piekte tijdens de coronajaren 2020 en 2021, maar is in 2022 stevig teruggevallen. ‘We werken er continu aan, op alle niveaus’, reageert de NMBS. [naar artikel]
07:35 De verzekeraar sluit een turbulente eerste jaarhelft af met betere cjifers en gaat opnieuw eigen aandelen inkopen. [naar artikel]
Een recordaantal van 243,9 miljoen binnenlandse reizigers heeft in 2018 de trein genomen, zo meldt vervoersmaatschappij NMBS woensdag. Dat zijn er 8,6 miljoen meer dan in 2017, een stijging met 3,7 procent. [naar artikel]
De tevredenheid van de reizigers over de NMBS stijgt dit jaar fors. In de eerste vijf maanden van het jaar gaf 66,3 procent van de ondervraagde klanten het Belgische spoorbedrijf een score van 7 op 10 of meer. Dat blijkt uit de resultaten van de tevredenheidsenquête die De Tijd kon inkijken. Met twee tevreden reizigers op de drie behaalt de NMBS de beste score sinds 2015, toen de meetmethode werd ingevoerd. [naar artikel]
De NMBS heeft tijdens de eerste helft van dit jaar 129,6 miljoen treinreizigers vervoerd. Dat zijn er 4,1 procent meer dan in dezelfde periode... [naar artikel]
12:51 Sinds 1 september zijn de treinbegeleiders van de NMBS opnieuw verplicht de tickets van de reizigers te controleren, als alle voorzorgsmaatregelen gerespecteerd worden. [naar artikel]
De tevredenheid van de reizigers over de dienstverlening van spoorwegmaatschappij NMBS piekte tijdens de coronajaren 2020 en 2021, maar is in 2022 stevig teruggevallen. “We werken er continu aan, op alle niveaus”, reageert de NMBS. [naar artikel]
De Belgische spoorgroep NMBS heeft in de eerste jaarhelft slechter gepresteerd dan vorig jaar omdat de kosten sneller stijgen dan de ontvangsten. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.