Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
BusinessAM

Problemen met vaste netwerk opgelost, bedrijf biedt excuses aan

05/04/2019 - 21:09
" De problemen op het vaste telefoonnetwerk van telecomoperator Proximus zijn sinds 19 uur opgelost. Dat zegt Proximus op Facebook. “Proximus volgt de situatie op de voet om zeker te zijn een volledige en kwalitatieve dienst op het vaste telefoonnetwerk te kunnen garanderen en verontschuldigt zich voor de hinder.” Proximus kampte deze namiddag met nationale problemen […] Het bericht Problemen met vaste netwerk opgelost, bedrijf biedt excuses aan verscheen eerst op Metro."

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Problemen met vaste netwerk Proximus opgelost, bedrijf biedt excuses aan (05/04/2019 - Het Laatste Nieuws)

De problemen op het vaste telefoonnetwerk van telecomoperator Proximus zijn sinds 19 uur opgelost. Dat zegt Proximus op Facebook. “Proximus volgt... [naar artikel]


2. Hinder op het 4G-net van Orange (18/06/2022 - Het Belang van Limburg)

Telecomoperator Orange kampt met technische problemen op het 4G-netwerk. “Die zorgen ervoor dat het netwerk onstabiel is”, zo meldt de woordvoerster van het bedrijf. Intussen is de situatie wel aan het verbeteren, maar de problemen zijn nog niet opgelost, klinkt het zaterdagvoormiddag. De problemen begonnen vrijdagavond. [naar artikel]


3. Grote storing bij Telenet: “Stroompanne opgelost, nog problemen met netwerk” (07/02/2024 - Het Laatste Nieuws)

Telecombedrijf Telenet kampte woensdagnamiddag met een stroompanne. Deze ontstond in het datacenter van Aartselaar, daar was een netwerk onderbreking. Hierdoor konden klanten niet bellen, door een verzadiging van het netwerk. Volgens de woordvoerder van Telenet, Bart Boone, ging het over een nationaal probleem, dat ondertussen opgelost is, maar klanten kunnen wel nog problemen ondervinden met het netwerk. [naar artikel]


4. Problemen voor wie belt met vaste lijn opgelost (30/01/2017 - Het Nieuwsblad)

Nogal wat Proximus-abonnees die bellen met een vaste lijn hebben vanmorgen problemen ondervonden. Ze konden niet bellen of niet gebeld worden. De problemen zouden nu opgelost moeten zijn, zegt Jan Margot van Proximus. [naar artikel]


5. Stroompanne bij Telenet opgelost, maar klanten kunnen nog problemen ondervinden (07/02/2024 - Het Laatste Nieuws)

Telecombedrijf Telenet kampte woensdagnamiddag met een stroompanne. Deze ontstond in het datacenter van Aartselaar, daar was een netwerk onderbreking. Hierdoor konden klanten niet bellen, door een verzadiging van het netwerk. Volgens de woordvoerder van Telenet, Bart Boone, ging het over een nationaal probleem, dat ondertussen opgelost is, maar klanten kunnen wel nog problemen ondervinden met het netwerk. Technici werken aan een oplossing. [naar artikel]


6. Storing bij Proximus opgelost: klanten kregen geen verbinding met netwerk (22/02/2024 - Het Laatste Nieuws)

Verschillende gebruikers van Proximus over het hele land meldden vanmorgen problemen met het mobiele netwerk bij de telecomprovider. Het is nog niet duidelijk wat de storing veroorzaakt heeft, maar het bedrijf meldt dat intussen alles weer normaal zou moeten werken. [naar artikel]


7. Storingen bij Proximus opgelost: verschillende klanten konden rond de middag niet bellen (07/08/2023 - Het Laatste Nieuws)

Vele mensen maakten in de late ochtend melding van een storing bij telecombedrijf Proximus. Onder meer bellen lukte niet via het Proximus-netwerk. De problemen lijken intussen opgelost. Het ging om een instabiliteit op het mobiele netwerk. [naar artikel]


8. Al honderden meldingen: Proximus kampt met technische problemen (06/07/2023 - Het Laatste Nieuws)

Telecomoperator Proximus kampt met technische problemen. Er zijn intussen al honderden meldingen binnenkomen, meldt de VRT. Vaste lijnen en mobiele nummers blijken onbereikbaar. In een tweet bevestigt het bedrijf dat er een probleem is met het mobiele netwerk. [naar artikel]


9. Euronext Brussel: postkoets zonder koetsier (15/03/2021 - De Tijd)

12:40 De Bel20 gaat gezapig hoger. Bpost heeft zijn CEO aan de deur gezet, maar daarmee zijn de problemen van het bedrijf niet opgelost. Telenet kiest Europese partners voor zijn 5G-netwerk. Cofinimmo broed... [naar artikel]


10. Stroompanne bij Telenet opgelost: “Mobiel netwerk werkt weer zoals het hoort” (07/02/2024 - Het Laatste Nieuws)

Telecombedrijf Telenet kampte woensdagnamiddag met een stroompanne. Deze ontstond in het datacenter van Aartselaar, daar was een netwerk onderbreking. Hierdoor konden klanten niet bellen, door een verzadiging van het netwerk. Volgens de woordvoerder van Telenet, Bart Boone, ging het over een nationaal probleem, dat ondertussen volledig opgelost is. [naar artikel]


11. Twitter draait schorsing extreem rechtse Geert Wilders terug en biedt excuses aan (26/04/2022 - Het Laatste Nieuws)

Twitter heeft de schorsing van het account van Geert Wilders teruggedraaid. Het platform heeft de PVV-leider laten weten dat hij geen grenzen heeft overschreden en dat het een fout heeft gemaakt. Het bedrijf biedt ook excuses aan, blijkt uit een screenshot dat Wilders zelf heeft gedeeld. [naar artikel]


12. Uitgever biedt excuses aan voor controversieel boek over verraad Anne Frank, extra drukken uitgesteld (31/01/2022 - Het Laatste Nieuws)

Uitgeverij Ambo Anthos, die een boek publiceerde waarin gesteld wordt dat de Joodse notaris Arnold van den Bergh het onderduikadres van Anne Frank mogelijk heeft verraden, biedt excuses aan. De uitgever heeft besloten voorlopig te stoppen met het drukken van het boek, meldt het bedrijf in een verklaring. [naar artikel]


13. Bijna anderhalf uur problemen met Maestro en Mastercard (12/07/2018 - Gazet van Antwerpen)

Er zijn woensdagavond bijna anderhalf uur lang problemen geweest om te betalen met Maestro en Mastercard, zowel in België als in het buitenland. De problemen zijn intussen wel opgelost, zegt Worldline, het bedrijf dat het betalingsverkeer regelt. Volgens het bedrijf lag het probleem bij Mastercard zelf. [naar artikel]


14. Marktleider Engie biedt vanaf 1 april opnieuw vaste contracten aan voor elektriciteit en gas (30/03/2023 - Gazet van Antwerpen)

Marktleider Engie biedt voor residentiële en kleine professionele klanten vanaf 1 april opnieuw vaste contracten aan voor elektriciteit en gas. Voor variabele contracten schakelt Engie over op maandelijkse indexeringen, zo meldt het bedrijf donderdag. Luminus was tot dusver de enige die weer vaste contracten aanbood, sinds januari. [naar artikel]


15. Baas Thalys biedt excuses aan voor grote problemen: “Dit is niet het niveau dat we willen bieden” (09/08/2022 - Het Laatste Nieuws)

De topman van Thalys biedt in een e-mail aan klanten zijn oprechte excuses aan voor recente incidenten met de internationale treinen van het vervoersbedrijf. “Dit is zeker niet het niveau van dienstverlening, dat we onze klanten willen bieden.” [naar artikel]


16. Storing bij streamingsdienst Netflix opgelost (15/03/2018 - De Standaard)

Wie eraan dacht vanavond met Netflix een film of serie te streamen, was eraan voor de moeite. Bij veel klanten werkte de dienst helemaal niet. Ondertussen zijn de problemen opgelost, meldt het bedrijf. [naar artikel]


17. Problemen met elektronisch betalen opgelost, maar organisaties zijn boos: “De maat is vol!” (23/05/2018 - Het Nieuwsblad)

Er zijn woensdagnamiddag een tijdlang problemen geweest met het betaalverkeer via Bancontact in heel het land. Door een informaticaprobleem bij Wordline, het bedrijf dat elektronische betalingen normaliter mogelijk maakt, slaagden vele honderden mensen er niet in om te betalen. De situatie is intussen opgelost, maar verschillende zelfstandigenorganisaties zijn boos: “De maat is vol!” [naar artikel]


18. Problemen met elektronisch betalen opgelost (23/05/2018 - De Standaard)

Er waren woensdag problemen met het elektronisch betaalverkeer, maar intussen is de situatie opnieuw genormaliseerd. Dat bevestigt Wordline, het bedrijf dat het betalingsverkeer regelt. [naar artikel]


19. Technische problemen met geldautomaten zo goed als opgelost (04/01/2017 - Het Laatste Nieuws)

Sinds maandag waren er problemen met sommige geldautomaten, overwegend bij ING. Dat probleem lijkt vandaag opgelost. "Meer dan 95 procent van de [naar artikel]


20. Panne bij vast en mobiel internet van Orange opgelost (31/10/2018 - Het Laatste Nieuws)

Orange had rond de middag te kampen met een nationale panne waardoor klanten niet of moeilijk konden surfen via het mobiele of vaste netwerk. Ook... [naar artikel]


21. Google past instellingen van slimme luidsprekers aan en biedt excuses aan (23/09/2019 - VRT NWS)

Google gaat duidelijker aangeven dat er mensen kunnen meeluisteren naar opnames die gemaakt worden met zijn slimme luidsprekers en de Google Assistant-app op smartphones. Het Amerikaanse bedrijf biedt ook zijn excuses aan omdat het voorheen niet duidelijk had gemaakt dat medewerkers konden luisteren naar de opnames die gemaakt worden in de huiskamer of via de smartphone. Daarmee reageert Google op onthullingen van VRT NWS een paar maanden geleden. [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!