Minder dan de helft van de Vlaamse mediabedrijven heeft in 2022 het actieplan tegen grensoverschrijdend gedrag onderschreven, en minder dan de helft van die organisaties is de verplichtingen ook effectief nagekomen. Dat blijkt uit cijfers die Vlaams minister van Media Benjamin Dalle (CD&V) meegaf op de lancering van een nieuw actieplan. [naar artikel]
De coronacrisis heeft ook gevolgen voor de reclamesector en voor de commerciële mediabedrijven die een groot deel van hun inkomsten uit reclame halen. Veel bedrijven hebben hun communicatiecampagnes ingetrokken, waardoor er minder reclame te zien en te horen is, zowel langs de weg als op radio en televisie en in kranten en tijdschriften. [naar artikel]
Overleg Kunstenorganisaties (oKo), de federatie van de professionele kunstenorganisaties, werkt aan een strategisch actieplan om grensoverschrijdend gedrag op de werkvloer aan te pakken. Op 5 december buigen 210 kunstenorganisaties zich gezamenlijk over de uitwerking ervan, meldt oKo vrijdag in een persbericht. Vlaams parlementslid Bart Caron (Groen) bond donderdag nog maar eens de kat de bel […] [naar artikel]
Overleg Kunstenorganisaties (oKo), de federatie van de professionele kunstenorganisaties, werkt aan een strategisch actieplan om... [naar artikel]
Overleg Kunstenorganisaties (oKo), de federatie van de professionele kunstenorganisaties, werkt aan een strategisch actieplan om grensoverschrijdend gedrag op de werkvloer aan te pakken. Dinsdag buigen 210 kunstenorganisaties zich gezamenlijk over de uitwerking ervan. [naar artikel]
Overleg Kunstenorganisaties (oKo), de federatie van de professionele kunstenorganisaties, werkt aan een strategisch actieplan om grensoverschrijdend gedrag op de werkvloer aan te pakken. Dinsdag buigen 210 kunstenorganisaties zich gezamenlijk over de uitwerking ervan. Vlaams parlementslid Bart Caron (Groen) bond eind november nog maar eens de kat de bel aan. Hij zei dat de zaak van […] [naar artikel]
Een nieuw actieplan moet grensoverschrijdend gedrag in de mediasector beter en sneller aanpakken. De nadruk van het plan ligt op de rol van vertrouwenspersonen en preventie. Het plan is opgesteld door verschillende mediaspelers en Vlaams minister van Media, Benjamin Dalle. [naar artikel]
De Vlaamse mediasector heeft in samenspraak met minister van Media Benjamin Dalle (CD&V) een actieplan en engagementsverklaring opgesteld tegen diverse vormen van grensoverschrijdend gedrag. De nadruk ligt op preventie, maar ook op het sensibiliseren van "omstaanders", het voorzien van vertrouwenspersonen en het zorgen voor respectvolle verslaggeving. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.