Sporza pakt vandaag uit met een nieuw logo. Eén probleem echter: het ontwerp met het groene puntje doet verdacht veel denken aan dat van Deloitte. [naar artikel]
De Amerikaanse president Donald Trump heeft het logo gepresenteerd van de onlangs opgerichte ruimtemacht Space Force. Veel mensen op Twitter vinden... [naar artikel]
‘Everybody needs good neighbours’, daar is ook VTM 2 het mee eens. De zender pakt vanaf maandag 14 juni uit met de Australische reeks ‘Neighbours’ als nieuwe vaste afspraak in de vooravond. [naar artikel]
Stad Hasselt heeft een nieuw logo en een nieuwe slogan. Maar heeft het ontwerpbureau leentjebuur gespeeld bij een bedrijf uit Helsinki? Het logo van Finse technologiebedrijf lijkt als twee druppels water op het nieuwe logo van Hasselt. [naar artikel]
Televisiezender Eén komt in het najaar niet alleen met een nieuwe huisstijl, maar ook met een nieuw logo. Maar niet iedereen is even gelukkig met de vormgeving. Het nieuwe logo, een paarse zeshoek met roze ‘1’ doet wel heel erg denken aan het logo van radiozender Hasselt 1. [naar artikel]
Vorige week was er hoog bezoek bij ‘Thuis’, want twee acteurs van de Australische soap ‘Neighbours’ kwamen langs op de set. En daarbij werd ook... [naar artikel]
Het nieuwe logo van de stad Hasselt blijft de gemoederen beroeren. Meteen na de lancering ervan in onze krant is er op sociale media veel commotie ontstaan over mogelijk plagiaat. Het logo lijkt immers als twee druppels water op dat van het Finse technologiebedrijf Helsinki. Hasselaar en webdesigner Wouter Vandenneucker steekt nu de draak met het nieuwe logo van zijn stad. Zo creëerde hij de website uheefthet.be, waarop iedereen zijn eigen variant van het logo kan maken. [naar artikel]
Het bedrijf Vibes Media klaagt Kim Kardashian aan, omdat het logo van haar nieuwe parfum Vibes verdacht veel op dat van hen lijkt. De realityster... [naar artikel]
Of het nu ‘Familie’, ‘Thuis’, ‘Neighbours’ of ‘Sturm Der Liebe’ is: het merendeel van de Vlamingen heeft wel een vaste afspraak met hun favoriete soap. Om tussen de uitzendingen door niet op uw honger te blijven zitten, houden wij de vinger aan de pols in soapland. Want niet alleen op de set, maar ook achter én naast het scherm valt er veel te beleven. Ontdek het elke week in onze soapcheck. [naar artikel]
Over smaken en kleuren valt niet te twisten: het is een huizenhoog cliché, maar het nieuwe logo dat Cercle Brugge vandaag voorstelde, lokt wel héél veel reactie uit op Twitter. “De nieuwe look and feel passen perfect bij de toekomstdromen en de gedurfde ambities van Cercle Brugge”, laat de club weten. Dat de voetbalminnende Twittergemeenschap niet onder de indruk is van het nieuwe logo, is nog zacht uitgedrukt. Een bloemlezing... [naar artikel]
Na 35 jaar moet de bekende Antwerpse stripwinkel Mekanik van logo veranderen. De knipoog naar Kuifje kon er bij Moulinsart, dat de rechten op de stripfiguur bezit, niet in. Nochtans werd het logo in de jaren 80 door de Kuifje-rechthebbenden besteld bij de Spaanse kunstenaar Peret. [naar artikel]
De Australische regering heeft in een verklaring aangekondigd dat het nieuwe logo voor ‘Women’s Network’, een organisatie voor Australische zakenvrouwen, is verwijderd. Zo kwam er felle kritiek op het logo wegens de gelijkenis met het mannelijke geslachtsdeel. “Is dit een vorm van satire?” en “Waarom lijkt hun nieuw logo voor vrouwen op mannelijke genitaliën?”, klonk het onder meer op sociale media. [naar artikel]
De Australische soap ‘Neighbours’ is gered. De toekomst was onzeker door allerlei financiële beslommeringen, maar er is een nieuwe deal gesloten tussen productiehuis Fremantle en het Britse Channel 5. [naar artikel]
Algemeen directeur Patrick Janssens kwam tijdens de ploegpresentatie nog eens terug op het nieuwe Genkse logo. “Ik ben vooral tevreden dat onze supporters hier zo’n mooie rol in gespeeld hebben. Ze hebben het logo geadopteerd en gelanceerd, dat is mooi. Het logo verwijst ook naar deze regio met een groots mijnverleden.” Dat het nieuwe logo aanslaat, kan het best worden afgeleid uit de verkoop van allerlei gadgets in de fanshop. [naar artikel]
Vanaf 2 september start het najaar van één niet alleen met een hele hoop nieuwe programma’s, ook het logo werd vernieuwd. Bij de Limburgse radio... [naar artikel]
De stad Hasselt lanceerde gisteren een nieuw logo en een nieuwe slogan. Na de bekendmaking van het nieuwe logo is er op sociale media echter [naar artikel]
Van Burberry tot Celine, het lijkt wel alsof elk groot modehuis het nieuwe jaar met een frisse start wil beginnen door hun logo te veranderen. De... [naar artikel]
Of het nu ‘Familie’, ‘Thuis’, ‘Neighbours’ of ‘Sturm Der Liebe’ is: het merendeel van de Vlamingen heeft wel een vaste afspraak met hun favoriete soap. Om tussen de uitzendingen door niet op uw honger te blijven zitten, houden wij de vinger aan de pols in soapland. Want niet alleen op de set, maar ook achter én naast het scherm valt er veel te beleven. Ontdek het elke week in onze soapcheck. [naar artikel]
Met een filmpje en dagenlang aftellen is donderdag het nieuwe logo van Cercle Brugge op de fans losgelaten. De reacties zijn – op z'n zachtst gezegd – lauwtjes. “Het is een afschuwelijk logo, zonder inspraak van de supporters”, stellen de fans. [naar artikel]
Het Verenigd Koninkrijk is een klein beetje Europeser geworden. De eilandbewoners blijven links rijden, in mijlen rekenen en geloven in de brexit. De verandering zit hem in de nieuwe munt van een pond, die de oude nu officieel heeft vervangen en verdacht veel lijkt op de euro. [naar artikel]
BMW vervangt na 23 jaar het bekende logo en komt met een nieuwe, lichtere editie. Het Beierse automerk BMW heeft al enkele versies gehad van het logo. Tijdens de voorstelling van de nieuwe elektrische i4, een berline, blijkt BMW in 2020 ook weer klaar voor een restyling. Hieronder kan u de conceptbeelden van de i4 […] The post BMW onthult nieuw logo appeared first on Business AM. [naar artikel]
Het nieuwe logo van de stad Turnhout lokt een storm van negatieve reacties uit op sociale media. Veel mensen vinden het logo minder leesbaar of vinden het jammer dat er geen hert in te zien is, zoals op het wapenschild. Burgemeester Paul Van Miert (N-VA) had de reacties verwacht: "Een nieuw logo zorgt altijd voor opschudding en maakt iets los bij de mensen", zegt hij op Radio 2 Antwerpen. [naar artikel]
De stad Hasselt lanceerde donderdag een nieuw logo en een nieuwe slogan. Na de bekendmaking van het nieuwe logo is er op sociale media echter commotie ontstaan. Het nieuwe logo van de stad Hasselt zou namelijk sprekend lijken op dat van technologiebedrijf Houston in Finland. Burgemeester van Hasselt, Nadja Vananroye (CD&V), is verbaasd maar spreekt niet van plagiaat. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.