Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
BusinessAM

Kwart meer klachten over De Lijn

03/09/2019 - 07:25
" De klantendienst van de Vlaamse vervoermaatschappij De Lijn heeft vorig jaar 52.528 klachten ontvangen. Dat is een kwart meer dan in 2017, schrijft De Tijd dinsdag. Eén op de vier klachten handelde over de stiptheid van de trams en bussen, blijkt uit het duurzaamheidsverslag en het klachtenrapport van De Lijn. Vooral het groeiende aantal afgeschafte […] Het bericht Kwart meer klachten over De Lijn verscheen eerst op Metro."

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Kwart meer klachten over De Lijn (03/09/2019 - Het Laatste Nieuws)

De klantendienst van de Vlaamse vervoermaatschappij De Lijn heeft vorig jaar 52.528 klachten ontvangen. Dat is een kwart meer dan in 2017, schrijft... [naar artikel]


2. Een kwart meer klachten bij De Lijn, opvallend veel door "kinderziektes met digitale vervoersbewijzen"  (03/09/2019 - VRT NWS)

De klantendienst van De Lijn heeft vorig jaar ruim 50.000 klachten gekregen, een kwart meer dan het jaar voordien. Dat schrijft De Tijd. Een kwart ging over de stiptheid van de bussen en trams, maar ook over de digitalisering van de vervoersbewijzen kwamen heel wat klachten binnen. "De kinderziektes zijn daar nu van de baan", klinkt het bij de Vlaamse vervoersmaatschappij. [naar artikel]


3. Opvallend meer klachten bij Agentschap Groeien over crèches: "Ouders zijn alerter, klachten niet altijd over veiligheid" (15/11/2022 - VRT NWS)

Het Agentschap Opgroeien krijgt steeds meer klachten van bezorgde ouders. Vorig jaar waren er in totaal 631 of 53 klachten per maand, voor dit jaar alleen zitten we al aan 782 (of 78 per maand). Een gelijkaardige trend is waar te nemen bij de interventies door de Zorginspectie. "Ouders zijn veel alerter, merken we. Maar het gaat niet altijd over ernstige meldingen", zegt Niels Heselmans van het Agentschap Opgroeien. [naar artikel]


4. Kwart meer klachten over levens- en ziekteverzekeringen (06/05/2019 - De Tijd)

12:10 Vorig jaar hebben 6.491 mensen de ombudsman van de verzekeringen gecontacteerd, een stijging met 6 procent. [naar artikel]


5. Touring ontvangt kwart meer klachten over parkeren (07/03/2020 - Het Nieuwsblad)

Vorig jaar heeft mobiliteitsorganisatie Touring een kwart meer klachten ontvangen over parkeren op straat. De klachten gaan vooral over de slechte aanduiding van de parkeerzone waar een parkeerschijf moet worden gebruikt, onduidelijkheid over parkeermeters en een tekort aan bovengrondse parkeerplaats, zegt Danny Smagghe, woordvoerder van Touring. De organisatie pleit voor een meer eenduidig parkeerbeleid en minder versnippering. [naar artikel]


6. Kwart meer klachten bij Kinderrechtencommissaris: "Zeer ongerust over mondmasker in lagere school" (17/11/2021 - VRT NWS)

Kinderrechtencommissaris Caroline Vrijens is ongerust over de mondmaskerplicht in lagere scholen. Vanmiddag beslist het Overlegcomité of het masker ook in het vierde leerjaar verplicht wordt. Nu is dat enkel zo in het vijfde en zesde. "Wij willen geen algemene maskerplicht in het lager," zegt de Kinderrechtencommissaris, "maar enkel als het echt niet anders kan en een school dreigt te sluiten." Net vandaag stelt Vrijens ook een jaarverslag voor, waarin de mentale impact van het coronabeleid op kinderen opnieuw wordt aangekaart. [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!