Een vereniging van incest- en misbruikslachtoffers dient een klacht in bij de reclamewaakhond JEP tegen de schokcampagne van Child Focus rond... [naar artikel]
Een vereniging van incest- en misbruikslachtoffers dient een klacht in bij de reclamewaakhond JEP tegen de schokcampagne van Child Focus rond... [naar artikel]
Een vereniging van incest- en misbruikslachtoffers dient bij de reclamewaakhond JEP een klacht in tegen de controversiële Child Focus-campagne rond kindermisbruik. “De beelden rijten bij heel wat slachtoffers oude wonden open.” Child Focus kreeg zelf ook al gelijkaardige klachten. [naar artikel]
Child Focus heeft zich in "De zevende dag" geëxcuseerd voor de recente campagne tegen kindermisbruik. In de campagne worden echte beelden van kindermisbruik nagespeeld met een volwassen actrice. Sommige slachtoffers van kindermisbruik namen aanstoot aan het filmpje. "We betreuren dat zij opnieuw pijn en leed meemaken", zei Heidi De Pauw van Child Focus. [naar artikel]
Een vereniging van incest- en misbruikslachtoffers dient een klacht in bij de reclamewaakhond JEP tegen de schokcampagne van Child Focus rond kindermisbruik. Dat melden Het Nieuwsblad en Het Belang van Limburg vandaag. De campagne is bewust shockerend, om naast het brede publiek vooral politici wakker te schudden. De campagne valt echter niet in goede aarde […] Het bericht Campagne tegen kindermisbruik schokt ook slachtoffers verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Child Focus verontschuldigt zich voor het effect dat zijn schokcampagne rond kindermisbruik bij slachtoffers teweeg heeft gebracht. “Wellicht hebben we het leed onderschat dat we slachtoffers hebben berokkend”, verklaarde directeur van Child Focus Heidi De Pauw vandaag in De Zevende Dag op Eén. Child Focus lanceerde vorige week naar aanleiding van de Europese Dag van […] Het bericht Child Focus verontschuldigt zich bij slachtoffers voor schokcampagne tegen kinderporno verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
De nieuwste, rauwe campagne van Child Focus over kindermisbruik schokkeert slachtoffers en zal wellicht niet één pedofiel tegenhouden. Wie heeft er dan baat bij? ‘De mensen moeten sneller het onderscheid maken tussen porno en seksueel misbruik. En dat melden.’ [naar artikel]
Child Focus lanceert een nieuwe schokkende campagne tegen kinderporno. Aan de hand van een expliciete reconstructie van werkelijke beelden van... [naar artikel]
“Voor elke kattenfoto worden er 78 beelden van seksueel kindermisbruik gedeeld.” Die choquerende boodschap lees je in de foto’s van schattige katten die Child Focus vanaf woensdag op Instagram deelt. De nieuwe campagne maakt de enorme omvang van online kindermisbruik duidelijk. De organisatie roept daarom op om een foto van je kat te delen onder de hashtag #catsforkids. [naar artikel]
Een vereniging van incest- en misbruikslachtoffers dient bij reclamewaakhond JEP een klacht in tegen de controversiële Child Focus-campagne. “De beelden rijten oude wonden open.” [naar artikel]
De reclamewaakhond Jury voor Eerlijke Praktijken (JEP) heeft zich uitgesproken over de shockvideo die Child Focus had verspreid in haar campagne tegen kindermisbruik. De uitspraak komt erop neer dat JEP aan Child Focus vraagt om de video niet meer te verspreiden. Dat is mosterd na de maaltijd, aangezien Child Focus zelf eerder al beslist had […] Het bericht JEP vindt campagnevideo over kindermisbruik van Child Focus te choquerend verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
De reclamewaakhond Jury voor Eerlijke Praktijken (JEP) vraagt Child Focus om de omstreden video tegen kindermisbruik niet meer te verspreiden. [naar artikel]
Ter gelegenheid van de Europese Dag van de Bescherming van Kinderen tegen Seksueel Misbruik, morgen, lanceert Child Focus een opvallend confronterende campagne. Het campagnefilmpje is gemaakt door seksuologe Goedele Liekens en is een expliciete reconstructie van seksueel kindermisbuik, nagespeeld door volwassenen. [naar artikel]
Opmerkelijk nieuws dit weekend: Goedele Liekens kondigde zelf aan dat ze een pornofilm zou regisseren. Het blijkt nu echter niet zomaar om een pornofilm te gaan, maar om een heftige campagne van Child Focus. [naar artikel]
Aan de vooravond van de derde Europese Dag voor de Bescherming van Kinderen tegen Seksuele Uitbuiting en Seksueel Misbruik heeft Child Focus een nieuwe campagne gelanceerd op sociale media. “Kinderporno moet de wereld uit. Deze campagne zet het meldpunt in de kijker”, zegt Child Focus. [naar artikel]
Opmerkelijk nieuws dit weekend: Goedele Liekens kondigde zelf aan dat ze een pornofilm zou regisseren. Het blijkt nu echter niet zomaar om een pornofilm te gaan, maar om een heftige campagne van Child Focus. [naar artikel]
De reclamewaakhond Jury voor Eerlijke Praktijken (JEP) heeft zich uitgesproken over de shockvideo die Child Focus had verspreid in haar campagne... [naar artikel]
Twee volwassen acteurs die een verkrachting van een achtjarig meisje naspelen. Qua schokeffect kan de nieuwe campagne tegen kinderporno van Child Focus wel tellen. Wat wil Child Focus hier precies mee bereiken? Hoe groot is het probleem? En wat moet je doen als je met zulke beelden geconfronteerd wordt? [naar artikel]
Child Focus kreeg vorig jaar 1.728 meldingen van beelden met vermoedelijk kindermisbruik op het internet. Dat staat in haar jaarverslag. In 2017 waren dat er nog een kleine 750. Sinds midden 2017 heeft Child Focus de toelating om de meldingen te analyseren voor ze naar de politie te sturen. [naar artikel]
Ter gelegenheid van de Europese dag van de bescherming van kinderen tegen seksueel misbruik, lanceert Child Focus een harde campagne tegen seksueel misbruik kinderen. Met de medewerking van Goedele Liekens. [naar artikel]
Child Focus lanceert ter gelegenheid de Europese Dag van de Bescherming van Kinderen tegen Seksueel Misbruik een nieuwe opvallende campagne tegen kinderporno. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.