De mobiliteitsapplicatie Skipr heeft 7 miljoen euro opgehaald bij de bank Belfius en Lab Box, de start-upincubator van autogroep D’Ieteren Auto. Belfius wordt een referentieaandeelhouder van Skipr. Dat melden Skipr, Belfius en Lab Box dinsdagochtend in een persbericht. [naar artikel]
09:49 Het wordt dringen op de mobiliteitsmarkt. De mobiliteitsapp Skipr voegt zich bij de lange lijst bedrijven die naar uw mobiliteitsbudget hengelen. [naar artikel]
04:00 De leasingmaatschappij ALD neemt in haar eentje een kapitaalverhoging van een onbekend bedrag in de deelmobiliteitsapp Skipr voor haar rekening. [naar artikel]
Skipr, een app die verschillende mobiliteitsdiensten bundelt, lanceert een aanbod voor bedrijven. De start-up, ontstaan met steun van Volkswagen-verdeler D’Ieteren, belooft de implementatie van het mobiliteitsbudget eenvoudiger te maken voor bedrijven en werknemers. Het mobiliteitsbudget bestaat sinds maart. Het maakt het mogelijk dat werknemers een geldsom vrij kunnen verdelen over verschillende vervoersmiddelen. Maar het mobiliteitsbudget […] Het bericht Mobiliteitsapp Skipr wil besteding mobiliteitsbudget vereenvoudigen verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Allemaal uit de auto en de fiets, de tram en de bus op? Het is gemakkelijker gezegd dan gedaan als je snel en vlot op je bestemming wil raken. De Brusselse start-up Skipr wil het kinderspel maken met een app die alle vervoersmiddelen combineert én voor je het juiste traject uitstippelt. [naar artikel]
In Antwerpen heeft het Finse bedrijf MaaS Global vrijdag de nieuwe mobiliteitsapp Whim voorgesteld. Het is de eerste applicatie die verschillende vervoersmodi combineert in één maandelijks abonnement. [naar artikel]
Kunnen we zonder privéauto? Dat was een van de vragen bij de lancering van het proefproject met de mobiliteitsapp Mobility as a Service (MaaS). Het antwoord is nee: we blijven verknocht aan onze auto, maar beide kunnen elkaar wel aanvullen, en er is effectief minder gereden. Touring ziet in eerste instantie een toekomst bij bedrijven, en in de steden. [naar artikel]
De mobiliteitsapp MaaS, die zowel de publieke als private vervoersmogelijkheden in Brussel zal bundelen, moet binnen maximaal twee jaar klaar zijn.... [naar artikel]
De mobiliteitsapp MaaS, die zowel de publieke als private vervoersmogelijkheden in Brussel zal bundelen, moet binnen maximaal twee jaar klaar zijn.... [naar artikel]
Een slimme lamp die zorgpersoneel ontlast door taken van hen over te nemen, een apparaatje dat de afstand tussen twee werknemers monitort en de mobiliteitsapp "Slim naar Antwerpen". Het zijn slechts enkele winnaars van de Henry Van de Velde Awards die in totaal 17 voorbeelden van vernieuwend, kwalitatief en inspirerend design bekronen. [naar artikel]
Gaiyo, een app voor openbaar vervoer, komt na Nederland ook naar België. Het belangrijkste voordeel: je kunt verschillende vormen van vervoer makkelijk combineren. Lucien Groenhuijzen, CEO van Gaiyo, geeft toelichting. Beluister hier het volledige interview met Lucien Groenhuijzen: Uitgelegd: Gaiyo is een mobiliteitsapp die verschillende vormen van vervoer combineert. Je kunt er niet alleen je […] [naar artikel]
In Antwerpen heeft het Finse bedrijf MaaS Global vrijdag de nieuwe mobiliteitsapp Whim voorgesteld. Het is de eerste applicatie die verschillende vervoersmodi combineert in één maandelijks abonnement. [naar artikel]
In Antwerpen heeft het Finse bedrijf MaaS Global de nieuwe mobiliteitsapp Whim voorgesteld. Het is de eerste applicatie die verschillende vervoersmodi combineert in één maandelijks abonnement. [naar artikel]
In Antwerpen heeft het Finse bedrijf MaaS Global de nieuwe mobiliteitsapp Whim voorgesteld. Het is de eerste applicatie die verschillende... [naar artikel]
De MIVB is op zoek naar 2.000 mensen die de nieuwe MaaS-app willen testen. Dat kondigt de Brusselse openbaarvervoersmaatschappij vandaag aan. [naar artikel]
De winnaar van de finale krijgt 42 miljoen dollar (zo’n 39,5 miljoen euro), de verliezer 30 miljoen (28,2 miljoen euro). De nummer drie krijgt 27 miljoen (25,4 miljoen euro) en de verliezer van de kleine finale 25 miljoen (23,5 miljoen euro). Dat is voor Frankrijk, Argentinië, Kroatië en Marokko een pak meer dan hetgeen de Rode Duivels opstreken. De Belgische voetbalbond RBFA ontving 2,5 miljoen dollar deelnamepremie plus nog eens acht miljoen voor het afwerken van de groepsfase. Aan de huidige wisselkoers is dat een kleine tien miljoen euro – 9,4 miljoen minder dan in 2018, toen België derde werd. [naar artikel]
Voor 902 miljoen euro besparingen in de gezondheidszorg. Het bedrag komt hard aan in de sector. De grootste besparing zal er zijn in de geneesmiddelensector (334 miljoen), bij artsen en thuisverplegers (247 miljoen, via hun honorarium) en in de ziekenhuizen (100 miljoen, de winst van alle ziekenhuizen in een jaar). Maar ook de patiënt zal het voelen. [naar artikel]
365 miljoen euro, dat is wat Juventus finaal moet ophoesten om Cristiano Ronaldo naar Turijn te halen. 105 miljoen voor Real Madrid, 12 miljoen voor zijn makelaar, 124 miljoen voor vier jaar loon en een identiek bedrag voor vadertje staat. [naar artikel]
EU-commissaris van Volksgezondheid Stella Kyriakides heeft een contract getekend met BioNTech-Pfizer voor de levering van 200 miljoen doses coronavaccin. Europa nam meteen ook een optie op nog eens 100 miljoen extra doses. Als België intekent, kan het al zeker op 7,74 miljoen doses rekenen, goed voor het vaccineren van 3,87 miljoen mensen. [naar artikel]
EU-commissaris van Volksgezondheid Stella Kyriakides heeft een contract getekend met BioNTech-Pfizer voor de levering van 200 miljoen doses coronavaccin. Europa nam meteen ook een optie op nog eens 100 miljoen extra doses. Als België intekent, kan het al zeker op 7,74 miljoen doses rekenen, goed voor het vaccineren van 3,87 miljoen mensen. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.