Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
Het Belang van Limburg

Dalle schakelt influencers in om jongeren te bereiken voor contactopsporing

20/07/2020 - 09:59
"Vlaams minister van ­Media Benjamin Dalle (CD&V) zet influencers in om jongeren te bereiken met een campagne rond contactopsporing. Dat meldt De Standaard."

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Dalle schakelt influencers in om jongeren te bereiken voor contactopsporing (20/07/2020 - Het Nieuwsblad)

Vlaams minister van ­Media Benjamin Dalle (CD&V) zet influencers in om jongeren te bereiken met een campagne rond contactopsporing. Dat meldt De Standaard. [naar artikel]


2. Minister Dalle schakelt influencers in om belang contactopsporing te benadrukken (31/07/2020 - Gazet van Antwerpen)

Vlaams minister van Media Benjamin Dalle (CD&V) wil ook jongeren bereiken met de nieuwe campagne die het belang van contactopsporing in de verf zet. Daarom contacteerde hij de voorbije dagen een honderdtal influencers met de vraag of ze zich tot hun volgers willen richten. Specialisten en de influencers zelf schrikken niet van die vraag. [naar artikel]


3. Corona-updates: Dalle schakelt influencers in om jongeren te bereiken (20/07/2020 - Knack)

Blijf in deze live op de hoogte van onze laatste updates over de coronacrisis. [naar artikel]


4. Corona-updates: minister Dalle schakelt influencers in om jongeren te bereiken (20/07/2020 - Knack)

Blijf in deze live op de hoogte van onze laatste updates over de coronacrisis. [naar artikel]


5. Lokale contactopsporing in Kortrijk loopt vlot, samenwerking met Vlaamse contactopsporing hapert (19/08/2020 - VRT NWS)

In Kortrijk en omstreken loopt de lokale contactopsporing volgens de organisatoren goed. Toch klagen ze over de gebrekkige samenwerking met het Vlaams contactcentrum. Omdat ze lokaal geen toegang hebben tot de centrale databank van Sciensano verrichten ze soms dubbel werk en is een efficiënte samenwerking onmogelijk. [naar artikel]


6. Witte Huis schakelt meer dan vijftig influencers in om vaccinatiecampagne bij jongeren boost te geven (02/08/2021 - Het Laatste Nieuws)

Het Witte Huis werkt samen met meer dan vijftig Twitch-streamers, Tiktokkers, YouTubers én de achttienjarige popster Olivia Rodrigo. Zij moeten hun - voornamelijk jonge - digitale doelpubliek ervan overtuigen om zich te laten vaccineren tegen het coronavirus. Verschillende staten en lokale overheden hebben gelijkaardige campagnes op poten gezet. Dat schrijft ‘The New York Times’. [naar artikel]


7. Jongeren online bereiken blijkt moeilijk: "Influencers stellen coronamaatregelen in vraag of vragen veel geld voor filmpje"  (21/10/2020 - VRT NWS)

De coronaberichten in de klassieke media en van de overheid bereiken lang niet iedereen. Onder meer het diverse jongerenpubliek in onze grote steden wordt veel minder geïnformeerd via de klassieke berichtgeving. Sociaal ondernemer Youssef Kobo had daarom het plan om die jongeren te bereiken via influencers, die op hun socialemedia-kanalen heel wat volgers hebben. Maar dat blijkt veel moeilijker dan gedacht. [naar artikel]


8. UGent start eigen contactopsporing en schakelt daarvoor 20 personeelsleden in (23/09/2020 - Het Nieuwsblad)

De UGent start een eigen contactopsporingsdienst voor de meer dan 40.000 studenten en 9.000 medewerkers. Een twintigtal personeelsleden zal in kaart brengen bij wie besmette personen in de buurt zijn geweest. Rector Rik Van de Walle wil op die manier een verdere uitbraak afremmen nu het nieuwe academiejaar op gang komt. “Ik had een beetje gehoopt dat de overheid hiervoor zou instaan”, klinkt het. “Maar men heeft aan de universiteiten gevraagd om het nodige te doen.” [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!