Lees dit artikel: Adverteerders vinden Twitter aantrekkelijker Socialmediabedrijf Twitter heeft in het tweede kwartaal bijna driekwart meer omzet behaald dan een jaar eerder. Dat kwam vooral doordat adverteerders de site met miniblogs aantrekkelijker vonden dan voorheen. Daarnaast kwamen er meer vaste gebruikers bij op Twitter. Volgens topman Jack Dorsey heeft Twitter de voorbije periode veel werk gemaakt van nieuwe mogelijkheden voor bedrijven […] Lees dit artikel: Adverteerders vinden Twitter aantrekkelijker [naar artikel]
De omzet van Twitter is in het laatste kwartaal van vorig jaar met ongeveer 35 procent gedaald tot ruim 1 miljard dollar. Dat heeft Twitters wereldwijde verkoop- en marketingchef Chris Riedy volgens technieuwssite The Information gezegd op een interne bijeenkomst van het bedrijf. Het gaat om een nieuw signaal dat de onderneming hard wordt geraakt door het weglopen van adverteerders sinds de overname door Elon Musk en de koersveranderingen onder zijn leiding. [naar artikel]
Socialmediabedrijf Twitter heeft zijn reclame-inkomsten in het tweede kwartaal met bijna een kwart zien dalen in vergelijking met dezelfde periode... [naar artikel]
Socialmediabedrijf Twitter heeft zijn reclame-inkomsten in het tweede kwartaal met bijna een kwart zien dalen in vergelijking met dezelfde periode... [naar artikel]
12:32 De nieuwe Twitter-topvrouw Linda Yaccarino zet een omvangrijk pakket maatregelen in de steigers om van de sociale netwerksite weer een gegeerd reclamemedium te maken. Veel adverteerders keerden Twitte... [naar artikel]
15:25 De Amerikaanse ondernemer Elon Musk juicht dat het aantal gebruikers van Twitter sterk toeneemt sinds hij het berichtenplatform heeft overgenomen. De adverteerders slaan daarentegen op de vlucht. [naar artikel]
Elon Musk, de eigenaar van X (de nieuwe naam van Twitter), grijpt die naamswijziging aan om meer adverteerders aan te trekken. Hij doet dat door hen kortingen te geven. In het nieuws: Musk wijzigt een aantal zaken voor de adverteerders. 50 procent korting De details: De Wall Street Journal kon e-mails met de kortingen die […] [naar artikel]
Twitter rolt een nieuw systeem uit om bedrijven meer controle te geven over de advertenties die ze plaatsen. Dat liet de sociaalnetwerksite weten in een e-mail aan adverteerders, zo schrijft persbureau ‘Reuters’. [naar artikel]
Socialemediabedrijf Twitter eist van adverteerders dat ze betalen om te worden geverifieerd voordat ze reclames kunnen kopen op het platform. Als ze nu al maandelijks meer dan 1000 dollar (910 euro) uitgeven aan reclames, de prijs van de verificatie, krijgen ze het gouden vinkje voor bedrijven en kunnen ze gewoon door blijven adverteren. [naar artikel]
De meeste adverteerders die na de overname van Twitter door de excentrieke miljardair Elon Musk hadden beslist om tijdelijk geen reclame meer te maken op het platform, zijn intussen teruggekeerd. De sociaalnetwerksite zou mogelijk vanaf dit kwartaal ook winst maken. Dat zei Musk in een interview met de Britse publieke omroep BBC. [naar artikel]
De advertentieboycot op sociale netwerken als Facebook en Twitter loopt op zijn laatste benen. Ondertussen konden beide bedrijven een deal... The post Na de boycot: Facebook en Twitter stellen weggelopen adverteerders gerust appeared first on Business AM. [naar artikel]
Twitter rolt een nieuw systeem uit om bedrijven meer controle te geven over de advertenties die ze plaatsen. Dat liet de sociaalnetwerksite weten in een e-mail aan adverteerders, zo schrijft persbureau Reuters. [naar artikel]
Socialemediabedrijf Twitter weet weer meer adverteerders aan zich te binden. Na een forse daling van de reclame-inkomsten in het voorjaar, hebben bedrijven hun investeringen in advertenties op het berichtenplatform in het derde kwartaal weer opgevoerd. Het aantal nieuwe gebruikers stelde daarentegen teleur. [naar artikel]
01:04 Tweehonderd bedrijven wereldwijd zijn getroffen door fraude bij metaalfabrikant Kobe Steel. Het kwaliteitsimago van Made in Japan krijgt andermaal een flinke deuk. [naar artikel]
Het aandeel Kinepolis heeft vrijdagochtend een flinke klap op de beurs van Brussel gekregen. Dit na de aankondiging van de Amerikaanse filmstudio Warner Bros. dat het volgend jaar alle nieuwe films tegelijkertijd in de bioscoop en op zijn eigen streamingdienst zal aanbieden. [naar artikel]
Het aandeel Kinepolis heeft vrijdagochtend een flinke klap op de beurs van Brussel gekregen. Dit na de aankondiging van de Amerikaanse filmstudio Warner Bros. dat het volgend jaar alle nieuwe films tegelijkertijd in de bioscoop en op zijn eigen streamingdienst zal aanbieden. [naar artikel]
Het goedkopere abonnement van Netflix waarbij gebruikers reclame te zien krijgen, kan voorlopig maar op weinig interesse rekenen. De streamingdienst kan daarvoor adverteerders niet het beloofde aantal views geven en moet hen terugbetalen. In het nieuws: De beurskoers van Netflix krijgt door de mislukking van het nieuwe abonnement een klap van bijna 10 procent, nadat […] [naar artikel]
Fabrizio Tzinaridis (30) (Ex-‘Temptation Island’) houdt een flinke wonde over aan de storm Ciarán. Boven en onder z’n oog heeft hij een flinke jaap opgelopen door een klap van een papiercontainer. Hij deelt het verhaal zelf op z’n Instagram stories. [naar artikel]
Fabrizio Tzinaridis (30) (Ex-‘Temptation Island’) houdt een flinke wonde over aan de storm Ciarán. Boven en onder z’n oog heeft hij een flinke jaap opgelopen door een klap van een papiercontainer. Hij deelt het verhaal zelf op z’n Instagram stories. [naar artikel]
Elon Musk verwacht dat het door hem gekochte socialmediaplatform Twitter tussen april en juni weer evenveel geld verdient als dat het uitgeeft. Nu geeft het door hem geleide bedrijf nog honderden miljoenen dollars meer uit dan er binnenkomen, onder andere doordat adverteerders Twitter links laten liggen na de overname vorig jaar. [naar artikel]
De wereldwijde luchtvaartbranche krijgt door de coronacrisis een ongekende klap te verwerken. In het tweede kwartaal loopt de omzet hard terug,... [naar artikel]
Het aandeel van PostNL is bij de opening van de beurs maandag met 12 procent gezakt. De omzet van het bedrijf is het afgelopen kwartaal stevig gedaald, zo blijkt uit recent gepubliceerde cijfers. In het eerste kwartaal van 2022 behaalde PostNL, het Nederlands postbedrijf dat actief is in de Benelux, een omzet van 806 miljoen […] [naar artikel]
22:08 Miljardenadverteerders, zoals voedingsconcern Unilever, dreigen door de toxische sfeer op sociale media met een exit. Maar een echt digitaal alternatief hebben ze eigenlijk niet. [naar artikel]
16:00 Disney gaat liveshows maken voor Twitter. Twitter hoopt op die manier de concurrentie aan te gaan met Facebook en meer adverteerders aan te trekken. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.