Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
BusinessAM

Lego is met meer dan 10 miljard kijkers het populairste merk op YouTube

24/07/2020 - 20:36
"De Deense speelgoedfabrikant Lego kon meer dan 10 miljard mensen naar zijn YouTube-kanaal lokken en is daarmee het populairste merk... The post Lego is met meer dan 10 miljard kijkers het populairste merk op YouTube appeared first on Business AM."

Gerelateerde krantenkoppen:

1. ‘Baby Shark’ eerste YouTube-video met meer dan 10 miljard kijkers (13/01/2022 - Het Laatste Nieuws)

“Baby shark, doo-doo-doo-doo-doo-doo.” De kans dat het Koreaanse kinderliedje tot vervelens toe in je hoofd blijft hangen is zeer groot. ‘Baby Shark’ is nu de eerste YouTube-video die meer dan 10 miljard kijkers heeft gehaald. [naar artikel]


2. Families kunnen voortaan een nachtje logeren in een kamer van Lego (02/11/2017 - Het Belang van Limburg)

Airbnb en Lego hebben de handen in elkaar geslagen voor een unieke wedstrijd waarbij families gratis één nacht in het Lego-huis in Denemarken mogen doorbrengen. Het huis is opgetrokken uit meer dan 25 miljoen blokjes en tijdens het verblijf slaap je in een heus bed vol lego-blokjes, eet je een maaltijd bereid door lego-robots en mag je optrekken met één van de grootste bouwmeesters van het merk. [naar artikel]


3. YouTube betaalt jaarlijks 10 miljard dollar uit aan contentleveranciers (24/08/2021 - Express)

Lees dit artikel: YouTube betaalt jaarlijks 10 miljard dollar uit aan contentleveranciers Het videoplatform YouTube, eigendom van Google, heeft de voorbije drie jaar aan producenten van content meer dan 30 miljard dollar vergoedingen uitbetaald. Dat heeft Neal Mohan, directeur productie bij YouTube, gezegd. Hij voegt eraan toe dat het partnerprogramma van het platform inmiddels maandelijks meer dan twee miljoen actieve videoproducenten telt. Met die cijfers wil YouTube […] Lees dit artikel: YouTube betaalt jaarlijks 10 miljard dollar uit aan contentleveranciers [naar artikel]


4. YouTube heeft muziekwereld al meer dan 15 miljard dollar uitbetaald (07/06/2021 - Express)

Lees dit artikel: YouTube heeft muziekwereld al meer dan 15 miljard dollar uitbetaald Het videoplatform YouTube heeft artiesten, songwriters en andere rechthebbenden de voorbije twaalf maanden ruim 4 miljard dollar uitbetaald. Dat heeft Lyor Cohen, hoofd van de muziekdivisie van YouTube, gemeld. Het geld was afkomstig van zowel reclame als betalende abonnementen. Eerder had rivaal Spotify bekendgemaakt het voorbije jaar aan de muziekindustrie ruim 5 miljard dollar te […] Lees dit artikel: YouTube heeft muziekwereld al meer dan 15 miljard dollar uitbetaald [naar artikel]


5. Volkswagen populairste automerk in België (02/01/2020 - Express)

Het populairste merk bij de Belg blijft Volkswagen, met een marktaandeel van bijna 10 procent. Het dieselschandaal rond het Duitse merk lijkt helemaal vergeten. Het voorbije jaar werden er in ons land 550.003 nieuwe personenwagens ingeschreven. Dat zijn er iets meer dan het jaar voordien. Vooral vanaf september trok de markt aan. Van een terugval […] The post Volkswagen populairste automerk in België appeared first on Business AM. [naar artikel]


6. YouTube betaalde contentmakers voorbije drie jaar 30 miljard dollar (01/02/2021 - Express)

Het videoplatform YouTube, onderdeel van het Amerikaanse technologieconcern Alphabet, heeft de voorbije drie jaar aan filmmakers, artiesten en mediaorganisaties meer dan 30 miljard dollar verdiensten uitbetaald. Dat heeft Susan Wojcicki, chief executive van YouTube, in een boodschap op de blog van de onderneming gemeld. Daarmee levert YouTube volgens haar een aanzienlijke bijdrage tot de inkomsten […] The post YouTube betaalde contentmakers voorbije drie jaar 30 miljard dollar appeared first on Business AM. [naar artikel]


7. Adverteerders ontdekken vloggers (05/09/2016 - Knack)

Videobloggers of vloggers zijn de nieuwe idolen. Met de zelfgemaakte filmpjes op hun YouTube-kanalen bereiken de populairste onder hen meer kijkers dan sommige tv-makers kunnen dromen. Dat is ook de adverteerders niet ontgaan. [naar artikel]


8. Reeks Generatie YouTube (deel 1): Kastiop is populairste Youtuber van Limburg (07/08/2017 - Het Belang van Limburg)

Deze week laten we u in een nieuwe reeks kennismaken met de wondere wereld van Youtube en Instagram. Heel wat Limburgse jongeren maken filmpjes op Youtube of zetten foto's van zichzelf op Instagram. Maar sommigen zijn zo succesvol dat ze er zelfs van kunnen leven. Dat overkwam ook de populairste Limburgse Youtuber: Kastiop. De 19-jarige Hasselaar heeft bijna 200.000 mensen die hem online volgen en al zijn filmpjes samen zijn al meer dan 31 miljoen keer bekeken. Generatie Youtube, aflevering 1 met Kastiop. [naar artikel]


9. U kent hem misschien niet, maar dit YouTube-fenomeen mikt op 100.000 (jonge) kijkers voor zijn film (16/08/2018 - Het Belang van Limburg)

Als de naam Dylan Haegens u niets zegt, vraag dan even na bij zoon- of dochterlief. Zij kunnen u vertellen dat de blonde twintiger razendpopulair is op YouTube, dat hij door meer dan een miljoen kijkers gevolgd wordt en nu ook een bioscoopfilm heeft, die in Kinepoliszalen over heel Vlaanderen wordt vertoond. De première, gisteren in Antwerpen, lokte een dampende horde jongeren. “100.000 kijkers voor mijn film zou te gek zijn, man.” [naar artikel]


10. YouTube goed voor miljard uur video per dag (28/02/2017 - De Redactie)

De gebruikers van de videosite YouTube bekijken elke dag een miljard uur video. Dat meldt YouTube in een blogpost. [naar artikel]


11. YouTube-muziek heeft maandelijks meer dan twee miljard consumenten (18/11/2020 - Express)

Het videoplatform YouTube heeft maandelijks meer dan twee miljard gebruikers die muziek beluisteren. In die groep loopt bij meer dan... The post YouTube-muziek heeft maandelijks meer dan twee miljard consumenten appeared first on Business AM. [naar artikel]


12. Europees voetbalkampioenschap bereikte ruim 5 miljard kijkers (03/09/2021 - Express)

Lees dit artikel: Europees voetbalkampioenschap bereikte ruim 5 miljard kijkers Het voorbije Europese voetbalkampioenschap is op televisie en sociale media in totaal door meer dan 5,2 miljard kijkers gevolgd. Een aantal individuele wedstrijden hebben zich bovendien tussen de meest bekeken momenten uit de televisiegeschiedenis kunnen nestelen. Dat blijkt uit een rapport van de Union of European Football Associations (Uefa). Het tornooi brak op sociale media […] Lees dit artikel: Europees voetbalkampioenschap bereikte ruim 5 miljard kijkers [naar artikel]


13. Formule 1 bereikte 1,9 miljard kijkers in 2019 (22/01/2020 - Het Belang van Limburg)

Voor het derde jaar op rij heeft de Formule 1 als sport meer kijkers bereikt. In 2019 bereikte de Formule 1 maar liefst 1,922 miljard kijkers. [naar artikel]


14. BMW populairste merk onder snelheidsovertreders (14/04/2022 - Het Laatste Nieuws)

Uit een bevraging bij mensen die in 2022 een boete kregen voor overdreven snelheid, blijkt dat heel wat van hen niet van plan zijn om hun rijgedrag aan te passen. Opvallende andere vaststelling: het populairste merk onder de snelheidsduivels blijkt BMW te zijn. [naar artikel]


15. YouTube lanceert streamingdienst in België (29/08/2018 - De Tijd)

01:02 Het videoplatform YouTube probeert vanaf vandaag de Belgische muziekliefhebber te verleiden met een eigen streamingdienst, YouTube Music. De Google-dochter is een sterk merk en een te duchten tegensta... [naar artikel]


16. 15 jaar Youtube (14/02/2020 - Express)

Youtube bestaat vandaag exact 15 jaar. Wist je dat het online videoplatform ooit nog bestond zonder advertenties? Of wat de allereerste Youtube-video was? Youtube werd in 2005 online gegooid door de oprichters Jawed Karim, Steve Chen en Chad Hurley. Hadden ze kunnen voorzien dat hun platform om user-generated video’s te delen meer dan een miljard […] The post 15 jaar Youtube appeared first on Business AM. [naar artikel]


17. ‘Despacito’ breekt record en is populairste YouTube-video van afgelopen 10 jaar (11/12/2019 - Het Laatste Nieuws)

De hitsong ‘Despacito’ blijft maar records breken - ook al is het nummer al drie jaar oud. De videoclip wist namelijk meer dan 6 miljard views te... [naar artikel]


18. Stromae haalt als tweede Belg meer dan 1 miljard views op YouTube (11/09/2023 - Het Laatste Nieuws)

Stromae (38) heeft met z'n muziek een nieuwe mijlpaal bereikt. De videoclip van grote hit ‘Papaoutai’ is op YouTube meer dan een miljard keer bekeken. Stromae is nog maar de tweede Belg die daarin slaagt. [naar artikel]


19. Het populairste merk van het moment is niet Balenciaga of Gucci (24/10/2018 - Het Belang van Limburg)

Niet Balenciaga of Gucci is momenteel het populairste merk online, die eer valt Off-White te beurt. Dat is het streetwearlabel van de Amerikaanse ontwerper Virgil Abloh. Die rijgt momenteel trouwens het ene succes na het andere aan elkaar. [naar artikel]


20. Sony en Lego-familie investeren 2 miljard dollar in maker van Fortnite (11/04/2022 - De Tijd)

18:09 Het Amerikaanse Epic Games, het bedrijf achter Fortnite, haalt 2 miljard dollar op bij het Japanse Sony en bij Kirkbi, de familieholding achter de Deense Lego Group. De waardering bedraagt 31,5 miljar... [naar artikel]


21. Bricks and More lokt 5.000 Lego-fans naar Geel: “Noem Lego gerust een verslaving” (15/11/2021 - Gazet van Antwerpen)

Er was dit weekend maar één plek waar Lego-fans - groot en klein - moésten zijn: Bricks and More, oftewel de Lego-beurs op de Thomas More-campus in Geel. Meer dan honderd standhouders toonden er hun levensgrote of tot in de puntjes uitgewerkte Lego-ontwerpen aan vijfduizend bezoekers. De creaties bestaan uit honderdduizenden blokjes of meer en nemen vaak maanden of jaren in beslag om te maken. [naar artikel]


22. Lego-erfgename verkoopt voor 850 miljoen euro aandelen (01/12/2023 - Trends)

Een van de erfgenamen van de familie achter de Lego-blokjes heeft aandelen in het bedrijf verkocht voor zowat 6,32 miljard Deense kroon, of omgerekend 850 miljoen euro. De 47-jarige Sofie Kirk Kristiansen, achterkleinkind van de Lego-oprichter Ole Kirk Kristiansen, verkocht vier miljoen aandelen in Kirkbi, zo blijkt uit een officiële mededeling. Kirkbi is de familiale … The post Lego-erfgename verkoopt voor 850 miljoen euro aandelen appeared first on Trends. [naar artikel]


23. YouTube wil fans IS-video's op andere ideeën brengen (22/07/2017 - De Morgen)

320.000 kijkers gebruikt YouTube voor het experiment [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!