Je zag ze ongetwijfeld ook al hangen, de witte affiches met “Delhaize is niet de goedkoopste” erop. Geen actie van concurrenten, maar van Delhaize zelf, als promotie voor een nieuwe klantenkaart/app. Het speciale eraan: hoe meer je koopt bij Delhaize en hoe meer gegevens je over jezelf vrijgeeft, hoe meer korting je krijgt op gezonde producten. [naar artikel]
08:24 De supermarktketen Delhaize lanceert een nieuwe klantenkaart en -app. Hoe meer data klanten afstaan, hoe meer korting ze krijgen. Vooral op gezonde producten. De keten wil het verschil maken met goedk... [naar artikel]
De winkelketen Delhaize brengt een nieuwe klantenkaart en app op de markt. Hoe meer data u afgeeft, hoe meer korting... The post Delhaize geeft u meer korting als u meer gegevens afstaat appeared first on Business AM. [naar artikel]
Supermarktketen Delhaize lanceert SuperPlus, een nieuw getrouwheidsprogramma waar kortingen voor gezonde voeding aan verbonden zijn. Die kortingen... [naar artikel]
Delhaize past zijn Superplus-kortingensysteem aan. Klanten moeten voortaan meer kopen bij de supermarktketen om recht te krijgen op een korting, de korting zal op minder producten gelden en ze kan maar oplopen tot 10 procent in plaats van 15 procent. [naar artikel]
Wie korting krijgt op gezonde producten, koopt méér fruit en groenten, en minder snacks dan wie de volle pot betaalt. Dat concludeert Delhaize na een experiment bij 11.000 mensen. Uit ander onderzoek blijkt dan weer dat de hogere prijs veel jongeren weghoudt van gezonde producten. [naar artikel]
Jouw favoriete supermarkt gaat almaar meer de digitale toer op. Een app in de smartphone vervangt stilaan de plastic klantenkaart. Maar wat gebeurt er met de gegevens die je er achterlaat? En vooral: waar scoor je de beste kortingen en wie biedt de meeste voordelen voor consumenten? Wij zochten het uit. [naar artikel]
16:26 Voor 5 euro per werknemer per maand kunnen Belgische bedrijven zich abonneren op een nieuw programma van de supermarktketen Delhaize. Daarmee krijgen hun werknemers 20 procent korting op gezonde produ... [naar artikel]
Lees dit artikel: Het nieuwe extra voordeel via het werk: tot 60 euro per maand korting op gezonde voeding Twintig procent korting op voedingsproducten met een Nutri-Score A of B. Bedrijven kunnen via het Healthy Membership Program van Delhaize hun personeel dit voordeel aanbieden, tot 60 euro per maand. Wordt korting op gezonde voeding een nieuwe techniek om werknemers te belonen, na de maaltijdcheque en de bedrijfswagen? Volgens de supermarktketen gaat het om “een […] Lees dit artikel: Het nieuwe extra voordeel via het werk: tot 60 euro per maand korting op gezonde voeding [naar artikel]
Twintig procent korting op voedingsproducten met een gezonde Nutri-Score A of B. Dat voordeel wil winkelketen Delhaize aan alle werkgevers in België aanbieden voor hun personeel. Met het ‘Healthy Membership Program’ kunnen die dan tot 60 euro per maand besparen op aankopen van gezonde producten. De werkgever moet enkel het fiscaal interessante abonnement betalen. [naar artikel]
Warenhuisketen Delhaize gaat een proefproject opstarten waarbij werknemers van een tiental bedrijven tot 20 procent korting krijgen bij de aankoop... [naar artikel]
18:20 Delhaize droomt ervan om zijn klanten via fiscale optimalisatie kortingen te geven op gezonde voeding. Al horen daar ook frieten en loempia's bij... [naar artikel]
Gezond eten aanmoedigen. Dat is wat supermarktketen Delhaize vanaf midden mei gaat doen met een nieuw project waarbij 11.000 personeelsleden van 11 bedrijven een deel van hun brutoloon kunnen omzetten in voeding. Wie meedoet met ‘Healthy Ucoins’ krijgt drie maanden lang 20 procent korting op gezonde voeding. [naar artikel]
Hoe meer je van iets koopt, hoe meer korting je - normaal gezien - krijgt. Je zou dus verwachten dat je voordeliger af bent als je al je verzekeringen bij dezelfde verzekeraar afsluit. Of is het toch belangrijker om voortdurend te vergelijken? Independer.be zoekt het uit. [naar artikel]
Twintig procent korting op voedingsproducten met een ‘gezonde’ Nutri-Score A of B. Dat voordeel wil de winkelketen Delhaize aan alle werkgevers in België aanbieden. Met het ‘Healthy Membership zou tot 60 euro per maand bespaard kunnen worden. [naar artikel]
Ook onze supermarkten digitaliseren. De klantenkaart wordt meer en meer een app op de smartphone. Veel klanten zijn daar blij mee, maar wie geen smartphone heeft, voelt zich uitgesloten. Supermarktketens Lidl en Delhaize leggen in "De inspecteur" (Radio 2) uit waarom ze kiezen voor digitale klantenkaarten en bijhorende kortingen. [naar artikel]
Delhaize past zijn Superplus-kortingensysteem aan. Klanten moeten voortaan meer kopen bij de supermarktketen om recht te krijgen op een korting, de korting zal op minder producten gelden en ze kan maar oplopen tot 10 procent in plaats van 15 procent. [naar artikel]
Donderdag maakte winkelketen Delhaize bekend dat ze haar Superplus-kortingsysteem aanpast. Zo moeten consumenten binnenkort meer uitgeven om korting te krijgen en de korting geldt ook niet meer op àlle producten met Nutri-Score A en B. Maar toch betekent dit niet het einde van promo’s en klantenkaarten, integendeel. Voor sommige consumenten is het nieuwe systeem zelfs voordeliger. Wat verandert er precies? En wat betekent dat voor jou als consument? Retailexpert en professor Gino Van Ossel licht toe. [naar artikel]
19:33 De nieuwe klantenkaart van Delhaize is een stevige vernieuwing voor de supermarktsector. Ze zet de laagsteprijsgarantie van concurrent Colruyt onder druk. 'Hoe we reageren op de actie van Delhaize? Da... [naar artikel]
Door financiële plannen op te vragen voor toekomstige renovaties of korting te geven op basis van EPC-scores, willen de banken meer en meer grip krijgen op welk huis je koopt. Wie geen buffer inbouwt, wordt soms al geweigerd. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.