“Geniet met maatregelen”, zo kopt de nieuwe campagne van de Vlaamse overheid die vanaf 9 juni van start gaat. De campagne moet burgers erop wijzen dat we opnieuw mogen genieten van onze nieuwe vrijheden, maar dat we nog steeds voorzichtig moeten zijn om het coronavirus geen kans te geven. “We doen een beroep op het gezond verstand van de burger”, klinkt het in een persbericht. [naar artikel]
Mannen zoeken nog te weinig hulp als ze met donkere gedachten rondlopen. Een nieuwe campagne van het Vlaams Expertisecenrtum Suïcidepreventie wil dit uit taboesfeer halen. Zowel mannen als hun omgeving worden aangemoedigd om "uit hun kop" te komen en hulp te zoeken bij psychische problemen en zelfmoordgedachten. [naar artikel]
De Vlaamse overheid kondigde zopas de nieuwe campagne #IKREDLEVENS aan om de verdere verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Met drie belangrijke ‘checks’ wil het mensen aanzetten om goede gewoontes aan te nemen en vol te houden. Onder meer Elodie Ouédraogo, Dieter Coppens en An Lemmens zetten hun schouders onder de campagne. [naar artikel]
Het Agentschap Wegen en Verkeer lanceert een nieuwe campagne om weggebruikers te informeren over veilig rijgedrag in tunnels. Het doel van de campagne is het aanleren van een tunnelreflex: wanneer je in een tunnel rijdt, moet je onmiddellijk meer afstand houden van je voorligger. [naar artikel]
Minister van Volksgezondheid Maggie De Block (Open VLD) lanceert in januari een nieuwe campagne die ervoor moet zorgen dat we met zijn allen minder slaap- en kalmeermiddelen slikken. Die hebben gevaarlijke bijwerkingen, en bovendien zijn ze verslavend. Toch is de Belg kampioen in het gebruik ervan. “Dokters én patiënten moeten beseffen dat er alternatieven zijn.” [naar artikel]
De Belgische kok Frank Fol is één van de vijf Europese chefs die zich verbinden aan #WhatFoodMeans, de nieuwe campagne van het [naar artikel]
De Vlaamse overheid kondigde zopas de nieuwe campagne #IKREDLEVENS aan om de verdere verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Met drie belangrijke ‘checks’ wil het mensen aanzetten om goede gewoontes aan te nemen en vol te houden. Onder meer Elodie Ouédraogo, Dieter Coppens en An Lemmens zetten hun schouders onder de campagne. [naar artikel]
Een grote meerderheid van de niet-Belgen maakte bij de gemeenteraadsverkiezingen in 2012 geen gebruik van hun mogelijkheid op stemrecht. Met de ‘Ik stem ook’-campagne willen De Wakkere Burger vzw, het Minderhedenforum en Orbit die mensen aanzetten om op 14 oktober 2018 hun stem wel uit te brengen. Hasselt is een van de pilootgemeenten van de campagne. [naar artikel]
Wielrenners Philippe Gilbert en Dries De Bondt worden ambassadeur van een nieuwe campagne tegen huidkanker. Het doel: jou aanzetten om zonnecrème te smeren zodra je buiten komt. Elk jaar ontdekken zowat 46.000 Belgen dat ze huidkanker hebben – vier keer zo veel als twintig jaar geleden. [naar artikel]
De Vlaamse regering lanceert vandaag voor de zoveelste keer een campagne die moet aanzetten tot gezond eten en bewegen. Goede zaak volgens experts, maar als we echt het tij willen keren, zal er meer moeten gebeuren. [naar artikel]
De Belg is kampioen in het slikken van slaap- en kalmeermiddelen. Met een nieuwe campagne vanaf januari wil minister van Volksgezond-heid Maggie De Block (Open Vld) dat Belgen minder van die middelen slikken. Die hebben gevaarlijke bijwerkingen en zijn verslavend. “Dokters én patiënten moeten beseffen dat er alternatieven zijn.” [naar artikel]
Child Focus pakt uit met een nieuwe campagne met video’s tegen kinderporno en pedofilie. De filmpjes moeten iedereen ertoe aanzetten om verdachte beelden op internet te melden. En pedofielen om - anoniem - hulp te zoeken. [naar artikel]
Zit u te veel op uw smartphone? Met de nieuwe campagne "Kop op" kan u het zelf testen. De provincie Antwerpen, UGent, UAntwerpen en Mediawijs lanceren samen de campagne “Kop Op”. Daarmee willen ze mensen aanzetten om wat meer “op te kijken” van hun smartphone. [naar artikel]
Premier Sophie Wilmès benadrukte woensdagmiddag dat er na de meegedeelde versoepelingen voor maandag 18 mei geen nieuwe versoepelingen meer komen... [naar artikel]
De Vlaamse overheid heeft de nieuwe campagne #IKREDLEVENS opgestart om de verdere verspreiding van corona te stoppen. Met drie belangrijke ‘checks’ wil het mensen aanzetten om goede gewoontes aan te nemen en vol te houden. [naar artikel]
"Maak van donderdag date-dag en blijf ook met je partner beste vrienden". Met deze slogan lanceert Minister van Welzijn Jo Vandeurzen een nieuwe campagne die koppels moet aanzetten om elkaar tussen het jongleren met werk, vrije tijd en kinderen niet uit het oog verliezen. [naar artikel]
Het Brussels gewest gaat voorlopig niet mee in de versoepelingen die het Overlegcomité vandaag besliste. Dat zegt Brussels minister-president Rudi Vervoort (PS). "De vaccinatiegraad is te laag. We moeten de versoepelingen nu even op pauze zetten en nog meer mensen overtuigen." [naar artikel]
De kans dat u maandag sterrenchef Peter Goossens tegenkomt op sociale media is groot. Een nieuwe campagne maakt gretig gebruik van BV’s om de horeca en andere zelfstandigen te promoten. Doel is om ons weer op restaurant te krijgen of naar de winkels te lokken. Opvallend: viroloog Marc Van Ranst vindt dat een goed idee. [naar artikel]
16:31 ING België moet de campagne voor haar nieuwe termijnrekeningen al na enkele dagen intrekken na klachten van de financiële waakhond. Die vindt dat de reclame van de bank niet aan alle wettelijke verpli... [naar artikel]
Het Agentschap Wegen en Verkeer lanceert een nieuwe campagne om weggebruikers te informeren over veilig rijgedrag in tunnels. Het doel van de... [naar artikel]
Het Agentschap Wegen en Verkeer lanceert een nieuwe campagne om weggebruikers te informeren over veilig rijgedrag in tunnels. Het doel van de... [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.