Totaal ongewild werd Liliane klant bij een andere energieleverancier. “Pas na uren telefoneren kon ik terug, maar toen moest ik plots méér betalen. Heb ik geen recht op een compensatie?” [naar artikel]
Na enkele moeilijke coronajaren zijn de reisbureaus in België er weer helemaal bovenop. Meer dan negen op de tien zijn opnieuw financieel gezond, zo blijkt uit een analyse in opdracht van de Vereniging Vlaamse Reisbureaus (VVR) naar aanleiding van het Vakantiesalon in Brussel. [naar artikel]
De reisbureaus van touroperator TUI openen vanaf 9 juni geleidelijk aan weer de deuren. Tegen 16 juni zullen alle 105 shops weer klanten ontvangen,... [naar artikel]
Genkenaar Oliva Antonio (74) en zijn vrouw Martha (70) veranderden in maart van energieleverancier. In plaats van de besparing die hen was beloofd, moesten ze ineens dubbel betalen. “We waren plots klant bij twee leveranciers.” [naar artikel]
Na een jaar corona vragen de Vlaamse reisbureaus in een open brief om een concreet exitplan. Anders wordt volgens hen ook 2021 een verloren jaar. Ze willen duidelijkheid over testen, quarantaineverplichting en het juridische kader van het reisverbod. De brief werd ondertekend door Koen van den Bosch, CEO Vereniging van Vlaamse Reisbureaus, en 588 Belgische reisbureaus. [naar artikel]
06:04 De reisbureaus dreigen in problemen te komen omdat ze de geannuleerde reizen van klanten moeten terugbetalen, zo blijkt uit een bevraging van de Vereniging van Vlaamse Reisbureaus (VVR) bij haar zesho... [naar artikel]
Een Nederlandse man is wel heel vrijgevig geweest tijdens zijn laatste cafébezoek. De klant rekende 3.800 euro af voor een wijntje, in plaats van 3.80 euro. De horeca-zaak vermoedt dat het om een fout gaat. “Nu valt de nieuwe wijn in de smaak, maar dit lijkt ons toch wat overdreven als fooi”, schrijft één van […] Het bericht Oeps. Klant betaalt per ongeluk 3.800 euro voor een glaasje wijn verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Reisbureaus worden dubbel geraakt door de stopzetting van de passagiersvluchten van Air Belgium. Dat zegt de Vereniging van Vlaamse Reisbureaus (VVR). Het geld dat de organisaties voor tickets betaalden zit immers geblokkeerd, waardoor ze hun klanten nu een alternatief moeten aanbieden. [naar artikel]
De reisbureaus zitten met de handen in het haar. Ondanks de versoepelde (reis)maatregelen, krijgen de reisorganisatoren geen klanten over de... The post Reisbureaus lijden onder thuisblijvers en autovakanties appeared first on Business AM. [naar artikel]
Talloze Vlamingen krijgen dezer dagen aanmaningen in de bus om hun openstaande factuur bij het allang failliete Nederlandse postorderbedrijf Neckermann te betalen. “Vaak gaat het over facturen van meer dan 20 jaar geleden waarvan de klant niets afweet”, zegt Sven Pichal van het Radio 2-programma ‘De Inspecteur’. TestAankoop is duidelijk: ‘Niet betalen.” [naar artikel]
Het mooie weer lokt veel mensen deze namiddag naar buiten. Dat zorgde op sommige plaatsen voor grote drukte, zoals in Leuven en Gent. Ook richting kust was het druk, en dat zorgde voor ontevredenheid. [naar artikel]
Totaal ongewild werd Liliane klant bij een andere energieleverancier. “Pas na uren telefoneren kon ik terug, maar toen moest ik plots méér betalen. Heb ik geen recht op een compensatie?” [naar artikel]
08:19 De Mechelse diagnosespecialist durft de in april ingeslikte jaarprognose weer uit te spreken. [naar artikel]
De grote drukte bij de pakjesbedrijven is voorbij. Nu we weer onbelemmerd naar de winkel kunnen, rinkelt de kassa online minder vaak. ‘De rush zoals die tijdens de lockdowns zullen we niet snel meer meemaken.’ [naar artikel]
Touroperator Jetair verdubbelt zijn reisbureaus, schrijven De Morgen en Het Laatste Nieuws zaterdag. Opmerkelijk in tijden waarin steeds meer Belgen online handelen en ING 595 kantoren laat verdwijnen. Volgens experts zal persoonlijk contact weer aan belang winnen. [naar artikel]
De lage rente weegt zwaar op de inkomsten van de Belgische banken, en dus zien ze maar één uitweg: de klant meer laten betalen voor hun diensten. De laatste vraag lijkt te zijn: wie durft als eerste zijn tarieven op te trekken? [naar artikel]
De herfstvakantie en het mooie weer zorgen voor grote drukte in Walibi. Dat veroorzaakt onvrede bij de ingang van het terrein. Beelden tonen hoe een vechtpartij uitbrak in de wachtrij om het park binnen te raken. In de video hierboven is duw- en trekwerk te zien tussen jongeren, terwijl bezoekers met kinderen om de massa heen lopen. Het pretpark zelf zit vandaag weer volledig vol, meldt de woordvoerder van Walibi. [naar artikel]
Niet alleen bij ons, maar ook in de Verenigde Staten hebben ze te kampen met een hittegolf. Dan plaats je beter geen nieuwe grasmatten, maar omdat een klant dat per se wou deed de Amerikaanse Katelyn Greene het toch. Nadat het gras - zoals voorspeld- uitdroogde, weigerde de klant te betalen. In een Tiktok-video toont Greene hoe ze zo’n lastige situatie aanpakt. [naar artikel]
Het mooie weer lokt schijnbaar veel Nederlanders uit hun kot. Het is er op verschillende toeristische trekpleisters razend druk. In Amsterdam was de drukte zo groot dat mensen door de politie zijn weggestuurd uit parken, elders worden toegangswegen naar stranden en plassen afgesloten. [naar artikel]
De paasvakantie valt vroeg dit jaar in België, wat goed nieuws is voor de portemonnee van wie er last minute tussenuit wil. Reisbureaus bieden... [naar artikel]
12:57 Zo'n vijftien reisbureaus van Neckermann houden dinsdag de deuren dicht omdat het personeel overstelpt wordt met vragen van reizigers. [naar artikel]
Of we deze zomer naar het buitenland mogen reizen, is voorlopig nog koffiedik kijken. Maar zomerreizen of niet, de Vlaamse reissector lijdt zwaar onder door de coronacrisis. “In het beste geval kunnen we tegen 2023 weer normaal functioneren, in het slechtste geval duurt het tot 2027”, zegt CEO Koen Van Den Bosch van de Vereniging Vlaamse Reisbureaus (VVR) gezegd aan VTM Nieuws. [naar artikel]
16:34 Reisbureaus winnen in België al jaren aan populariteit. Dat geeft hoop voor de 85 Neckermann-kantoren waarvoor Thomas Cook een overnemer zoekt. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.