Het Laatste Nieuws

06/08/2021 - 12:07
"Enkele maanden geleden ging ‘Thuis’-actrice Leah Thys (76) door een zeer moeilijke periode. Ze werd ziek door corona en verloor ook haar echtgenoot, Jos De Man, door dezelfde vreselijke ziekte. Heel wat fans vragen zich nu af hoe het met de actrice gaat. Daarom heeft Thys een open brief geschreven aan de ‘Thuis’-kijkers. “Ik ben alles een plaats aan het geven. De tijd is dan ook nog niet rijp om hier al over te vertellen.”"

1. Leah Thys vertelt in open brief over loodzware periode: “De gebeurtenissen van de afgelopen maanden hebben mijn leven op z’n kop gezet” (06/08/2021 - Het Laatste Nieuws)

Enkele maanden geleden ging ‘Thuis’-actrice Leah Thys (76) door een zeer moeilijke periode. Ze werd ziek door corona en verloor ook haar echtgenoot, Jos De Man, door dezelfde vreselijke ziekte. Heel wat fans vragen zich nu af hoe het met de actrice gaat. Daarom heeft Thys een open brief geschreven aan de ‘Thuis’-kijkers. “Ik ben alles een plaats aan het geven. De tijd is dan ook nog niet rijp om hier al over te vertellen.” [naar artikel]

2. ‘Blauwe periode, roze periode... Maar gewoon eens een ‘blanke periode’ inlassen, daar was Picasso veel te woke voor’ (16/03/2023 - Humo)

[naar artikel]

3. Politie houdt Lamkel Zé in de gaten na gebeurtenissen van afgelopen dagen (06/01/2021 - Het Belang van Limburg)

Opduiken aan de complexen van RAFC Antwerp in een shirt van Anderlecht? Dat doe je niet ongestraft. Lamkel Zé heeft zich hiermee de woede van de Antwerpse harde kern op de hals gehaald. Zodanig zelfs dat de politie een oogje in het zeil moet houden. [naar artikel]

4. Van poging tot moord op Mike Pence tot ‘bierbuikputsch’: 3 belangrijke beschouwingen bij de politieke gebeurtenissen van afgelopen week in de VS (11/01/2021 - Express)

1. Dissidente senatoren in beide partijen krijgen zo de komende twee jaren meer macht dan ooit. Een belangrijk politiek feit dat overschaduwd werd door de bestorming van het Capitool: de tweede ronde van de verkiezingen voor de Senaat in Georgia werd gewonnen door de Democraten. Die sleepten beide zetels in de wacht.  Georgia is dus […] The post Van poging tot moord op Mike Pence tot ‘bierbuikputsch’: 3 belangrijke beschouwingen bij de politieke gebeurtenissen van afgelopen week in de VS appeared first on Business AM. [naar artikel]

5. Staatsgreep Myanmar: 7 opmerkelijke gebeurtenissen van afgelopen week (14/03/2021 - Express)

Door Arno Meijnen Op 1 februari greep het leger de macht in Myanmar. Regeringsleider Aung San Suu Kyi werd opgepakt en gevangengezet. Betogingen worden hardhandig de kop in gedrukt. De escalatie van geweld in het land lijkt niet te stoppen. We sommen voor u zeven belangrijke gebeurtenissen van de afgelopen week in Myanmar op. Australië […] The post Staatsgreep Myanmar: 7 opmerkelijke gebeurtenissen van afgelopen week appeared first on Business AM. [naar artikel]

6. Champagnedouches op decadente feestjes: Like Mike laat alle remmen los op Mykonos na loodzware periode (29/07/2021 - Het Laatste Nieuws)

Lunchen in het favoriete restaurant van Mariah Carey, dolfijnen aaien en tientallen flessen champagne leegspuiten op een decadent feestje omringd door schaarsgeklede modellen. Like Mike (35) gooit alle remmen los dezer dagen op party-eiland Mykonos met zijn vriendin Gemma, nadat het koppel twee maanden geleden afscheid moest nemen van hun stilgeboren dochtertje. De dj is trouwens niet de enige BV en celebrity die richting het Griekse eiland trekt, want de bestemming is zonder twijfel hét nieuwe Ibiza voor de jetset. [naar artikel]

7. Leah Thys schrijft open brief aan ‘Thuis’-fans na loodzware periode: “Ik moet mezelf heruitvinden” (06/08/2021 - Gazet van Antwerpen)

Onrust troef bij de fans van Thuis, enkele maanden geleden. Leah Thys, al sinds het prille begin ‘madam Marianne’ in de populaire soap, werd opgenomen in het ziekenhuis vanwege een coronabesmetting. Niet lang daarvoor had de actrice haar echtgenoot, Jos De Man, aan het virus verloren. Nu ze al een tijdje terug thuis is, laat ze in een brief aan de kijkers laat ze nu weten hoe het met haar gaat. [naar artikel]

8. Beroemde “Moutarde de Dijon” gaat door loodzware periode (20/12/2021 - Express)

De mosterdproducenten van de Franse regio Bourgondië, waar de origines van de befaamde Moutarde de Dijon liggen, zitten in een diepe crisis, die wordt aangedreven door de klimaatverandering en oplopende kosten. Dat hebben woordvoerders van de sector aan het persbureau AFP gezegd. De ellende die de sector momenteel doormaakt, blijkt bovendien een goede afspiegeling van […] [naar artikel]