Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
Het Laatste Nieuws

Netflix eigen dupe van groot succes ‘Squid Game’

04/10/2021 - 13:09
"Het grote succes van ‘Squid game’ heeft gevolgen voor Netflix, want de Zuid-Koreaanse internetprovider SK Broadband klaagt de streamingdienst aan. Door de ongeziene populariteit van de serie is het internetverkeer in Zuid-Korea zo fors toegenomen dat de provider nu naar eigen zeggen met een pak extra kosten opgezadeld wordt."

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Netflix eigen dupe van groot succes ‘Squid Game’ (04/10/2021 - Het Laatste Nieuws)

Het grote succes van ‘Squid game’ heeft gevolgen voor Netflix, want de Zuid-Koreaanse internetprovider SK Broadband klaagt de streamingdienst aan. Door de ongeziene populariteit van de serie is het internetverkeer in Zuid-Korea zo fors toegenomen dat de provider nu naar eigen zeggen met een pak extra kosten opgezadeld wordt. [naar artikel]


2. Waarom ‘Squid Game’ zo’n groot succes is op Netflix (29/09/2021 - Het Laatste Nieuws)

Het lijkt erop dat ‘Squid Game’ de populairste serie tot nu toe wordt op Netflix. Dat maakte co-CEO Ted Sarandos bekend. De Koreaanse serie is al zeker de best bekeken niet-Engelstalige reeks tot nu toe, maar andere records zijn ook al in zicht. [naar artikel]


3. Netflix dupe van groot succes ‘Squid Game’: internetprovider klaagt streamingsdienst aan (04/10/2021 - Het Laatste Nieuws)

Het grote succes van ‘Squid game’ heeft gevolgen voor Netflix, want de Zuid-Koreaanse internetprovider SK Broadband klaagt de streamingdienst aan. Door de ongeziene populariteit van de serie is het internetverkeer in Zuid-Korea zo fors toegenomen dat de provider nu naar eigen zeggen met een pak extra kosten opgezadeld wordt. [naar artikel]


4. ‘Squid Game’-maker Hwang Dong-hyuk brengt met acteur Anupam Tripathi (Ali) bezoek aan set ‘Squid Game: The Challenge’ (10/11/2023 - Newsmonkey)

Later deze maand verschijnt Squid Game: The Challenge op Netflix. Het gaat om de realityversie van de razend populaire Zuid-Koreaanse Netflixreeks Squid Game, waarin 456 deelnemers het tegen elkaar zullen opnemen in de opdrachten uit de reeks én ook enkele nieuwe uitdagingen. De set van Squid Game werd voor The Challenge volledig nagebouwd en die […] The post ‘Squid Game’-maker Hwang Dong-hyuk brengt met acteur Anupam Tripathi (Ali) bezoek aan set ‘Squid Game: The Challenge’ appeared first on Newsmonkey. [naar artikel]


5. Kleurrijk, gruwelijk en herkenbaar: het succes van de nieuwe hitreeks "Squid game" op Netflix verklaard (28/09/2021 - VRT NWS)

Dé nieuwe hitserie van het moment op streamingdienst Netflix is een Zuid-Koreaanse griezelige thriller. "Squid game" vertelt het verhaal van een dodelijke en gruwelijke afvallingsrace. Een spel op leven en dood, dat zich afspeelt op een beklemmende en bijzonder trage manier. Desondanks gaan tieners en twintigers wereldwijd voor de bijl. Vanwaar dat succes? "Op het eerste gezicht lijkt dat niet zo, maar eigenlijk is "Squid game" heel herkenbaar." [naar artikel]


6. Maker van Netflix-succes ‘Squid Game’ werkt aan vervolg: “Er valt nog veel te vertellen” (05/10/2021 - Het Laatste Nieuws)

De immens populaire Koreaanse Netflixreeks ‘Squid Game’ krijgt binnenkort een vervolg. Dat hebben de makers van de serie bevestigd. Waarschijnlijk zal de zogenaamde ‘Front Man’, de schurk uit seizoen 1, de hoofdrol spelen in het volgende seizoen. [naar artikel]


7. Netflix-hype ‘Squid Game’ is ondertussen al het zoveelste Koreaanse succes. Hoe kon dat gebeuren? (11/10/2021 - De Morgen)

Na streamingkanon BTS, Oscar-winnaar Parasite en tv-programma The Masked Singer was de honger niet gestild. Netflix-hype Squid Game is de zoveelste Koreaanse masterclass in het exporteren van popcultuur. Hoe is die K-cultuur zo invloedrijk kunnen worden? [naar artikel]


8. Na succes ‘Squid Game’: nieuwe Zuid-Koreaanse serie ‘The Silent Sea’ op Netflix speelt zich af op de maan (30/12/2021 - Het Laatste Nieuws)

Goed nieuws voor fans van Zuid-Koreaanse series. Netflix lost op het einde van het jaar nog enkele nieuwe series. Een van de nieuwste reeksen op het streamingsplatform is ‘The Silent Sea’. Het gaat om een Zuid-Koreaanse sciencefictionreeks die zich bijna volledig afspeelt op de maan. [naar artikel]


9. Verkoop witte slip-on Vans boomt met dank aan succes ‘Squid Game’ (10/10/2021 - Express)

Lees dit artikel: Verkoop witte slip-on Vans boomt met dank aan succes ‘Squid Game’ De hype rond Squid Game lijkt voorlopig nog niet te minderen. De Zuid-Koreaanse Netflix-reeks blijft razend populair en dat is op heel wat vlakken te melden. Zo blijkt ook de verkoop van de opvallende outfits uit de serie sinds de release van Squid Game enorm te boomen. Een nooit geziene stijging van de aandelenkoers van […] Lees dit artikel: Verkoop witte slip-on Vans boomt met dank aan succes ‘Squid Game’ [naar artikel]


10. Na het succes van ‘Squid Game’: hoe Korea het prinsdom van de popcultuur werd (11/10/2021 - De Morgen)

Na streamingkanon BTS, Oscar-winnaar Parasite en tv-programma The Masked Singer was de honger niet gestild. Netflix-hype Squid Game is de zoveelste Koreaanse masterclass in het exporteren van popcultuur. Hoe is die K-cultuur zo invloedrijk kunnen worden? [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!