Vanaf maandag moeten klanten van Vlaamse fitnesscentra een Covid Safe Ticket voorleggen voor ze de gym mogen betreden. Daar staan veel uitbaters van fitnesscentra niet om te springen. Uitbater Pieter uit Beveren schroeft zelfs zijn openingsuren terug, omdat hij onmogelijk van 5 uur ’s morgens tot 1 uur ’s nachts pasjes kan gaan controleren. “Dit is een pestmaaregel”, zegt hij. [naar artikel]
Iedereen kent ondertussen de risico’s bij dronken rijden. Iedereen weet intussen ook dat er streng op gecontroleerd wordt en hoe zwaar de straffen zijn. Maar toch werden de ochtend (!) van Allerheiligen in Antwerpen 9 van de 45 gecontroleerde chauffeurs betrapt omdat ze dronken achter het stuur zaten. [naar artikel]
Iedereen kent ondertussen de risico’s bij dronken rijden. Iedereen weet ook dat er streng op gecontroleerd wordt en hoe zwaar de straffen zijn. Maar toch werden de ochtend (!) van Allerheiligen in Antwerpen 9 van de 45 gecontroleerde chauffeurs betrapt omdat ze dronken achter het stuur zaten. [naar artikel]
Iedereen kent ondertussen de risico’s bij dronken rijden. Iedereen weet ook dat er streng op gecontroleerd wordt en hoe zwaar de straffen zijn. Maar toch werden de ochtend (!) van Allerheiligen in Antwerpen 9 van de 45 gecontroleerde chauffeurs betrapt omdat ze dronken achter het stuur zaten. [naar artikel]
Iedereen kent ondertussen de risico’s bij dronken rijden. Iedereen weet ook dat er streng op gecontroleerd wordt en hoe zwaar de straffen zijn. Maar toch werden de ochtend (!) van Allerheiligen in Antwerpen 9 van de 45 gecontroleerde chauffeurs betrapt omdat ze dronken achter het stuur zaten. [naar artikel]
Mobiliteitsorganisatie Touring is niet te spreken over de trajectcontrole die binnenkort van start gaat in de Brusselse Leopold II-tunnel. Een snelheidsbeperking van 50 km/u in de tunnel is “totaal onlogisch en dus ongeloofwaardig”, aldus Touring. Uit een steekproef van de mobiliteitsorganisatie blijkt dat zeven op de tien bestuurders een onlogische snelheidslimiet aan hun laars lappen. [naar artikel]
Mobiliteitsorganisatie Touring is niet te spreken over de trajectcontrole die binnenkort van start gaat in de Brusselse Leopold II-tunnel. Een snelheidsbeperking van 50 km/u in de tunnel is ‘totaal onlogisch en dus ongeloofwaardig’, aldus Touring. Uit een steekproef van de mobiliteitsorganisatie blijkt dat zeven op de tien bestuurders een onlogische snelheidslimiet aan hun laars lappen. [naar artikel]
Mobiliteitsorganisatie Touring is niet te spreken over de trajectcontrole die binnenkort van start gaat in de Brusselse Leopold II-tunnel. Een [naar artikel]
Nachtwinkels zijn het type winkels dat de gemeenten zich blijkbaar niet wensen. Bron van overlast, nachtlawaai en niet altijd een fraaie bijdrage... [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.