Amper 28 procent van de promoties die in het kader van Black Friday worden aangeboden is interessant wanneer wordt gekeken naar prijs én kwaliteit. Dat blijkt uit een analyse van Test Aankoop. De consumentenorganisatie roept mensen die van de Black Friday-koopjes willen profiteren op om waakzaam te zijn en zorgvuldig te vergelijken. [naar artikel]
Test-Aankoop roept mensen op koopjesdag Black Friday op om zich niet blind te staren op prijsreducties die er op het eerste gezicht aantrekkelijk uitzien. De consumentenorganisatie heeft met een steekproef valse kortingen ontmaskerd en stelt dat het de moeite loont om kortingen en aanbieders goed met elkaar te vergelijken, ook buiten de periode van Black Friday. [naar artikel]
Test Aankoop roept mensen op Black Friday op om zich niet blind te staren op kortingen die er op het... The post Test Aankoop waarschuwt voor valse kortingen op Black Friday appeared first on Business AM. [naar artikel]
Over acht dagen is het weer zover: Black Friday. Voor de uit Amerika overgewaaide shoppinghoogmis bestoken tal van winkels — online en offline — de consument traditiegetrouw met de meest adembenemende kortingen. “Lang niet elke promotie is ook écht interessant”, zo waarschuwt consumentenorganisatie Test Aankoop. Een ‘superkorting’ van 25% is er in werkelijkheid gemiddeld één van 8%. [naar artikel]
Amper 28 procent van de promoties die in het kader van Black Friday worden aangeboden is interessant wanneer wordt gekeken naar prijs én kwaliteit. Dat blijkt uit een analyse van Test Aankoop. De consumentenorganisatie roept mensen die van de Black Friday-koopjes willen profiteren op om waakzaam te zijn en zorgvuldig te vergelijken. Ze herinnert er ook aan dat het belangrijk is om duurzame kwaliteitsproducten te kopen. [naar artikel]
In Groot-Brittannië kunnen mensen de vrijdag na Thanksgiving hun slag slaan tijdens Black Friday, de dag waarop winkels flinke kortingen geven. Om daaraan tegemoet te komen, lanceren vijf merken in eigen land nu het initiatief ‘Belgian Friday’. [naar artikel]
Je kan er niet omheen, vrijdag is het weer Black Friday. Dan kan je in heel wat winkels koopjes scoren. De trend kwam vijf jaar geleden overgewaaid vanuit Amerika, maar dit jaar is er verzet tegen de overvloedige kortingen. [naar artikel]
Consumenten wereldwijd maken zich op voor Black Friday, het feest van de consument. Of van de overconsumptie, menen criticasters. Ook De Kringwinkel Antwerpen springt op de kar van de kortingsdag, maar wel met een duurzaam alternatief: Green Friday. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.