14:43 Unilever zou voor bijna 7 miljard euro (6 miljard Britse pond) aan merken gaan verkopen, onder meer margarinelabel Becel. Dat schrijven diverse Britse kranten zondag. [naar artikel]
Unilever wil naar verluidt voor bijna 7 miljard euro aan merken verkopen, onder meer margarinelabels Becel/Flora en Stork. Dat schrijven diverse [naar artikel]
Unilever wil naar verluidt voor bijna 7 miljard euro (6 miljard Britse pond) aan merken gaan verkopen, onder meer margarinelabels Becel/Flora en Stork. Dat schrijven diverse Britse kranten zondag op basis van ingewijden. Grote investeerders als Bain Capital, CVC en Clayton Dubilier & Rice zouden volgens The Sunday Telegraph al biedingen aan het voorbereiden zijn. Ook branchegenoot Kraft Heinz wordt genoemd als mogelijke koper. [naar artikel]
Na alle commotie over de aankondiging van een attractie in het thema van de populaire TikTokkers Celine en Michiel, liet Plopsa vandaag weten dat het alle projecten met influencers tijdelijk stopzet. Het park zegt geschrokken te zijn van het cyberpesten en het taalgebruik van de fans en tegenstanders van het duo. “Influencers zijn sterke merken, en sterke merken hebben fans die door het vuur gaan voor hun merk”, aldus onderzoeker Jeroen Naudts. [naar artikel]
De grote meerderheid van consumenten wil geen namaakproducten kopen en wanneer ze toch met een duplicaat worden geconfronteerd, blijkt ook het originele merk imago-verlies te lijden. Dat blijkt uit een rapport van het bureau MarkMonitor, gespecialiseerd in merkbescherming, op basis van een enquête bij meer dan drieduizend consumenten in de Verenigde Staten en acht Europese […] The post Publiek wil door merken beschermd worden tegen namaak appeared first on Express [NL]. [naar artikel]
De Belgische Modefederatie Creamoda wil een Belgisch modelabel om de Belgische modemerken meer in de kijker te werken. "De modecollecties van merken van eigen bodem verkopen goed, maar de consumenten weten daarom nog niet per se dat het Belgische merken zijn. We moeten de merken nog wat dichter bij de consument brengen", zegt communicatieverantwoordelijke Wendy Luyckx. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.