De spannende thriller-serie ‘You’ is de nieuwste hype op Netflix. De reeks krijgt niet alleen lovende commentaren van critici, maar ook kijkers... [naar artikel]
De spannende thriller-serie ‘You’ is de nieuwste hype op Netflix. De reeks krijgt niet alleen lovende commentaren van critici, maar ook kijkers... [naar artikel]
Sinds Wednesday Addams furore maakt op Netflix, duiken er in het straatbeeld steeds meer gothic-girls op. Ergens daartussen lopen de goths die al veel langer verslingerd zijn aan de opvallende outfits, ruige muziek en tolerante levensvisie. Billie brengt er zes in beeld, van een penitentiair beambte tot een verpleegkundige. “Ook na de hype zullen wij er zijn.” [naar artikel]
Als er vandaag één tv-serie iedereen beroert, dan zal het wel ‘Unorthodox’ op Netflix zijn. Losjes gebaseerd op de memoires van Deborah Feldman... [naar artikel]
Het begon allemaal bij een bakker in Parijs, maar nu verovert de ‘crookie’ de hele wereld via TikTok. Het is een croissant met koekjesdeeg ertussen en erop. Het is niet de eerste croissantvariant die goed scoort online. Enkele maanden geleden was er ook al de ‘crompouce’, een kruising tussen een croissant en een tompouce. Ook in bakkerij Funk in Antwerpen kan je de nieuwste hype uitproberen. [naar artikel]
‘Wednesday’, van regisseur Tim Burton (64), blijft scoren. De spin-off van ‘The Addams Family’ is officieel de derde serie die binnen een maand tijd meer dan 1 miljard uur is bekeken op Netflix. Volgens ‘Variety’ pronkt de show nu op de tweede plaats van de meest populaire Engelstalige series op het streamingplatform ooit. Hierbij wist de reeks de true crime-serie ‘The Jeffrey Dahmer Story’ te overtreffen. [naar artikel]
Het begon allemaal bij een bakker in Parijs, maar nu verovert de ‘crookie’ de hele wereld via TikTok. Het is een croissant met koekjesdeeg ertussen en erop. Het is niet de eerste croissantvariant die goed scoort online. Enkele maanden geleden was er ook al de ‘crompouce’, een kruising tussen een croissant en een tompouce. Ook in bakkerij Funk in Antwerpen kan je de nieuwste hype uitproberen. [naar artikel]
Het begon allemaal bij een bakker in Parijs, maar nu verovert de ‘crookie’ de hele wereld via TikTok. Het is een croissant met koekjesdeeg ertussen en erop. Het is niet de eerste croissantvariant die goed scoort online. Enkele maanden geleden was er ook al de ‘crompouce’, een kruising tussen een croissant en een tompouce. Ook in bakkerij Funk in Antwerpen kan je de nieuwste hype uitproberen. [naar artikel]
Opgevulde billen, hevig gecontourde neuzen en de beruchte tuck: sinds ‘RuPaul’s Drag Race’ kent de wereld van dragqueens heel wat toegewijde fans. Ook VTM en het - voorlopig - eenmalige ‘Make Up Your Mind’ - wil anno 2023 mee surfen op die hype. Maar was de show, die op voorhand uitblonk in strikte geheimhouding, de hype nu écht waard? [naar artikel]
Lees dit artikel: CBDC-hype is er om te blijven: India wil digitale roepie India zou in december kunnen beginnen met proeven voor een digitale roepie. Dat zegt de gouverneur van de centrale bank van het land tegen zakenmedium CNBC. Digitale centrale bankmunten zijn in wezen de online versie van hun respectieve fiatvaluta’s. In het geval van India zou dat de digitale roepie zijn. CBDC-experimenten kwamen er na een […] Lees dit artikel: CBDC-hype is er om te blijven: India wil digitale roepie [naar artikel]
Sinds Wednesday Addams furore maakt op Netflix, duiken er in het straatbeeld steeds meer gothic-girls op. Ergens daartussen lopen de goths die al veel langer verslingerd zijn aan de opvallende outfits, ruige muziek en tolerante levensvisie. Zoals River uit Lommel: “Vroeger was ik een blond meisje dat hield van eenhoorns.” [naar artikel]
Ongezien bij Netflix: de Zuid-Koreaanse serie 'Squid Game' haalde in maar liefst 83 landen de eerste plaats. Ze lijkt zelfs goed op weg om de populairste reeks ooit op het platform, het Amerikaanse kostuumdrama ‘Bridgerton’, van de troon te stoten. En te denken dat bedenker Hwang Dong-hyuk (50) de reeks al sinds 2008 in de schuif had liggen. Wat is het geheim van zijn succes? “Netflix is in de eerste plaats zélf verantwoordelijk voor de hype.” [naar artikel]
Na streamingkanon BTS, Oscar-winnaar Parasite en tv-programma The Masked Singer was de honger niet gestild. Netflix-hype Squid Game is de zoveelste Koreaanse masterclass in het exporteren van popcultuur. Hoe is die K-cultuur zo invloedrijk kunnen worden? [naar artikel]
Jenna Ortega: een naam die dit jaar nog vaak voorbij zal komen. De Amerikaanse actrice vertolkt in de populaire Netflix-reeks ‘Wednesday’ de hoofdrol van Wednesday Addams. En haar stijl en make-up gaan al een tijdje over de tongen. Nu verklapt de actrice ook het ultieme én goedkope beautyproduct dat ze het liefst gebruikt: een eeuwenoud masker dat je ook bij ons kan scoren. [naar artikel]
Ongezien bij Netflix: de Zuid-Koreaanse serie 'Squid Game' haalde in maar liefst 83 landen de eerste plaats. Ze lijkt zelfs goed op weg om de populairste reeks ooit op het platform, het Amerikaanse kostuumdrama ‘Bridgerton’, van de troon te stoten. Een resultaat die noch de makers, noch Netflix hadden verwachten. Wat is het geheim van de succesreeks? “Netflix is in de eerste plaats zélf verantwoordelijk voor de hype.” [naar artikel]
Jenna Ortega (20): een naam die dit jaar nog vaak voorbij zal komen. De Amerikaanse actrice vertolkt in de populaire Netflix-reeks ‘Wednesday’ de hoofdrol van Wednesday Addams. En haar stijl en make-up gaan al een tijdje over de tongen. Nu verklapt de actrice ook het ultieme én goedkope beautyproduct dat ze het liefst gebruikt: een eeuwenoud masker dat je ook bij ons kan scoren. [naar artikel]
Van lijstjes met ‘high class’ en ‘margi’ leerlingen tot lijstjes met koppeltjes op school. Een nieuwe TikTok-hype waarbij leerlingen elkaars profielfoto’s van Smartschool gebruiken, heeft ervoor gezorgd dat het digitale leerplatform nu met een update komt die de profielfoto’s standaard onzichtbaar maakt. [naar artikel]
Vorig jaar groeide de docureeks Tiger king, over het bizarre maar waargebeurde verhaal van dierenparkeigenaar Joe Exotic, uit tot een gigantische hit. Logisch dus, dat streamingdienst Netflix aasde op een vervolg. De eerste beelden maakten alvast duidelijk dat de figuren uit reeks één zullen vertellen welk effect de hype op hun leven had. [naar artikel]
De nieuwe Netflix-reeks ‘BECKHAM’ is momenteel razendpopulair. Het koppel zorgt nu zelfs voor een TikTok-hype op het liedje ‘Islands in the Stream’. De hit van Dolly Parton en Kenny Rogers dateert al uit 1983, maar is helemaal terug nadat de Beckhams er in hun serie liefdevol op dansen met elkaar. Het moment inspireerde verschillende gebruikers om ook hun partner aan ‘de Beckham test’ te onderwerpen. [naar artikel]
Netflix rijgt met ‘Bird Box’ en ‘Bandersnatch’ de wereldsuccessen aan elkaar de laatste weken, maar dit nieuwe pareltje ken je misschien nog niet.... [naar artikel]
Squid game, de razend populaire Koreaanse Netflix-serie, verovert Vlaamse speelplaatsen. Dat baart verschillende experts zorgen. In de reeks spelen de personages kinderspelletjes met dodelijke afloop. [naar artikel]
Tijdens de feestdagen heeft de Netflix-film Bird Box het van lauw gerecenseerde griezelprent tot wereldwijde hype geschopt. De film met Sandra... [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.