SP.A-voorzitter John Crombez vindt dat "Buy European" het nieuwe motto moet zijn van alle Europese overheden. Hij wil dat Europese overheden de helft van hun producten binnen Europa kopen of laten maken, om zo een sterker Europa te bouwen. Dat schrijft VRT Nieuws. [naar artikel]
Marc Descheemaecker, de voorzitter van de raad van bestuur van De Lijn en van N-VA-signatuur, ontkent dat hij de berichten over mogelijke financiële malversaties door Tom Meeuws (sp.a) naar de pers heeft gelekt. John Crombez had Descheemaecker daar dinsdagavond van beschuldigd, maar volgens Descheemaecker is de sp.a-voorzitter een “wanhopig man”. Dat zei hij woensdag in De Ochtend op Radio 1. [naar artikel]
SP.A-voorzitter en Oostendenaar John Crombez wil Open VLD-lijsttrekker Bart Tommelein uitnodigen voor een gesprek over de coalitievorming in Oostende. "We merken dat hij nog altijd vast zit, dus willen wij praten", zegt Crombez. Tommelein wil dat doen "al zal dat een moeilijk gesprek worden". "Crombez belde zondag met de N-VA om een coalitie te maken tégen mij. Hij speelt dubbel spel." [naar artikel]
"Buy European". Dat hoort volgens de voorzitter van de SP.A het motto te zijn van alle Europese overheden. Op die manier wil hij een sterker Europa bouwen, vertelt hij in de marge van een partijcongres aan VRT Nieuws. [naar artikel]
SP.A-voorzitter John Crombez vindt dat "Buy European" het nieuwe motto moet zijn van alle Europese overheden. Hij wil dat Europese overheden de helft van hun producten binnen Europa kopen of laten maken, om zo een sterker Europa te bouwen. Dat schrijft VRT Nieuws. [naar artikel]
De lijst van voedingsmiddelen die worden teruggeroepen omdat ze te veel resten van het in Europa verboden gewasbeschermingsmiddel ethyleenoxide bevatten, wordt alsmaar langer. Nu wordt ook KIRI-smeerkaas uit de handel genomen, zo maakten het Voedselagentschap FAVV en het bedrijf Bel Belgium maandag bekend. [naar artikel]
Verschillende supermarktketens hebben de voorbije weken honderden producten in prijs verlaagd. Maar van die prijsverlagingen merken de meeste consumenten amper iets op hun kassaticket. Integendeel zelfs, meer producten lijken net duurder geworden te zijn. De prijzen in onze HLN-winkelkar bevestigen dat. Hoe kan dat? Els Breugelmans, retailexpert en professor Marketing aan KU Leuven, neemt de promoties onder de loep: “Als consument is het niet eenvoudig om profijt te doen.” [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.