De Vlaamse ombudsman meldt een opvallende stijging van het aantal klachten over afgeschafte ritten bij De Lijn. Dat staat in zijn jaarrapport van vorig jaar. Hij stelt ook opvallend veel klachten vast over de soms forse stijging van de huurprijs voor een sociale woning. Daartegenover staat dat de Vlaamse ombudsdienst vorig jaar veel meer klachten heeft kunnen oplossen. [naar artikel]
Het meldpunt Sociale Fraude is nog geen jaar oud, maar al bijna 6.000 mensen dienden een klacht in via deze ‘kliklijn’. De meeste meldingen gingen over zwartwerk en domiciliefraude. [naar artikel]
Het meldpunt Sociale Fraude is nog geen jaar oud, maar al bijna 6.000 mensen dienden een klacht in via deze 'kliklijn'. De meeste meldingen [naar artikel]
07:24 Het meldpunt voor sociale fraude van de overheid bracht al 5 miljoen euro op. [naar artikel]
Het meldpunt Sociale Fraude is nog geen jaar oud, maar al bijna 6.000 mensen dienden een klacht in via deze 'kliklijn'. [naar artikel]
Het Meldpunt Sociale Fraude ontvangt nu al gemiddeld vijftig "klachten" per dag. Vorig jaar waren er dat slechts dertig. "We zien een duidelijke stijging", zegt staatssecretaris voor Fraudebestrijding Philippe De Backer (Open Vld) vandaag in de kranten van Mediahuis. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.