Frisdrankproducent Coca-Cola brengt twee nieuwe lightproducten op de markt: Exotic Mango en Ginger Lime. De look van de lightproducten paste Coca-Cola ook al eerder aan. We hebben er 10 jaar op moeten wachten, maar eindelijk kunnen we nog eens proeven van twee nieuwe smaken, namelijk exotic mango en ginger lime. De producent richt zich met […] Het bericht Coca-Cola lanceert twee nieuwe smaken verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Er staat grote veranderingen op til voor ‘Diet Coke’, de light-versie van Coca-Cola. Woensdag heeft The Coca-Cola Company aangekondigd dat er zowel in de Verenigde Staten als in Canada vier nieuwe smaken worden gelanceerd én een compleet nieuwe verpakking. [naar artikel]
Coca Cola heeft in Japan Coca Cola Plus gelanceerd. Dat is een cola waar dextrine aan toegevoegd is, een natuurlijk oplosbare vezel. Coca Cola Japan beweert dat deze cola zou helpen om af te vallen. [naar artikel]
Vijf jaar lang heeft Coca-Cola er aan gewerkt, maar nu is het zover: er is een nieuw recept klaar voor Coca-Cola Zero. De variant verschilt zo zeer van zijn voorganger dat het drankje de nieuwe naam Coca-Cola No Sugar krijgt. “We hebben de smaak van de klassieke Coca-Cola nog nooit zo dicht benaderd”, zegt Roberto Mercadé, het hoofd van Coca-Cola Australië. [naar artikel]
Coca-Cola light heeft twee nieuwe smaken gelanceerd: 'Exotic Mango' en 'Ginger Lime'. Het frisdrankmerk mikt daarmee op millenials. Om die jonge... [naar artikel]
We waren nu juist gewoon aan Coca-Cola Zero of we moeten er weer afscheid van nemen. Om de slechte cijfers op te krikken, lanceert Coca-Cola een [naar artikel]
Op papier was het een geweldig idee van de marketeers van Coca-Cola in Nieuw-Zeeland: op de lokale markt inspelen door de taal van de... [naar artikel]
Coca Cola lanceert komende maandag wel een heel bijzonder drankje in Japan: transparante cola. Het koolzuurhoudende drankje met citroenschil zal volgens de producent fris smaken en nul calorieën bevatten. [naar artikel]
Frisdrankbedrijf Coca-Cola European Partners Belgium wil in 2020 twee van haar vijf distributievestigingen sluiten, in Hasselt en Heppignies. Daarnaast wil het bedrijf ook de verkoop via automaten vereenvoudigen. Beide voorstellen kunnen een impact hebben op 132 jobs in Hasselt, Heppignies en in de verkoop via automaten. Het bedrijf kondigde de intentie woensdag aan op een bijzondere ondernemingsraad. [naar artikel]
Frisdrankbedrijf Coca-Cola European Partners Belgium wil in 2020 twee van haar vijf distributievestigingen te sluiten, in Hasselt en Heppignies. Daarnaast wil het bedrijf ook de verkoop via automaten vereenvoudigen. Beide voorstellen kunnen een impact hebben op 132 jobs in Hasselt, Heppignies en in de verkoop via automaten. Het bedrijf kondigde de intentie woensdag aan op een bijzondere ondernemingsraad. [naar artikel]
Frisdrankenreus Coca-Cola European Partners Belgium wil in 2020 twee van haar vijf distributievestigingen sluiten, in Hasselt en Heppignies. Ook de verkoop via automaten moet worden vereenvoudigd. Beide maatregelen hebben een impact op 132 banen. [naar artikel]
Coca-Cola zet dit jaar op de zomerfestivals meer dan ooit in op recyclage. Via de Coca-Cola-stand, die helemaal in het teken staat van recyclage en via een 100% gerecycleerde Coca-Cola riksja, die je, in ruil voor een leeg Coca-Cola-flesje, van de camping naar het festivalterrein voert. En op Pukkelpop ook voor het eerst via een nieuwe verpakking van het populaire 250ml-flesje, die de festivalbezoekers letterlijk ‘langs alle kanten’ oproept om te recycleren. [naar artikel]
Achter twee goed beveiligde deuren in Anderlecht bevindt zich het tweede grootste onderzoekscentrum van Coca-Cola ter wereld. De Vlaamse Lien Hendrickx (41) staat er mee in voor de ontwikkeling van nieuwe smaken en drankjes. Het recept van de populairste frisdrank ter wereld? “Gecodeerd opgeslagen.” [naar artikel]
Frisdrankenreus Coca-Cola European Partners Belgium wil in 2020 twee van haar vijf distributievestigingen sluiten, in Hasselt en Heppignies. Ook de verkoop via automaten moet worden vereenvoudigd. Beide maatregelen hebben een impact op 132 banen. [naar artikel]
Japan heeft er een Coca-Cola-smaakje bijgekregen. Naast de gewone Cola, Zero, Light en Life vind je er nu ook Coca-Cola Plus. Een variant op het [naar artikel]
Coca-Cola heeft deze week in de VS een nieuwe lijn frisdranken gelanceerd. Het gaat een combinatie van Coca-Cola met koffie. Het bedrijf omschrijft het zelf als een ‘verfrissende koffie die nipt als een cola en eindigt als een koffie’. Eerder lanceerde Coca-Cola al gelijkaardige producten in andere landen, maar België lijkt voorlopig nog niet aan […] The post Coca-Cola lanceert vijf varianten met koffiesmaak in VS appeared first on Business AM. [naar artikel]
Achter twee goed beveiligde deuren in Anderlecht bevindt zich het tweede grootste onderzoekscentrum van Coca-Cola ter wereld. De Vlaamse Lien Hendrickx (41) staat er mee in voor de ontwikkeling van nieuwe smaken en drankjes. Het recept van de populairste frisdrank ter wereld? “Gecodeerd opgeslagen.” [naar artikel]
21:13 Coca-Cola neemt een minderheidsbelang in het sportdrankenmerk BodyArmor, waarvan de voormalige basketbalspeler Kobe Bryant een van de eerste aandeelhouders was. Zo wil Coca-Cola de concurrentie aangaa... [naar artikel]
08:32 Het bierconcern draagt zijn belang van 54,5 procent in Coca-Cola Beverages Africa over aan The Coca-Cola Company en krijgt daarvoor 3,15 miljard dollar. [naar artikel]
In Nieuw-Zeeland is een reclameboodschap van Coca-Cola viraal gegaan. De slogan moest een leuke mix worden van Engels en de taal van de oorspronkelijke bewoners van Nieuw-Zeeland, te reo Maori. Maar dat liep helemaal fout. Voor de inheemse bewoners van Nieuw-Zeeland was het even schrikken, want er stond namelijk “Hallo, dood!” ‘Kia ora’, betekent dus […] Het bericht Coca-Cola slaat bal mis met nieuwe slogan verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Lees dit artikel: Coca-Cola zero krijgt nieuw recept en nieuwe verpakking Coca-Cola heeft enkele vernieuwingen aangebracht aan de suikervrije variant Coca-Cola zero sugar. Naast de vernieuwde smaak zal ook de verpakking er anders uitzien. Coca-Cola zero sugar smaakt vanaf heden een beetje anders. Het recept is vernieuwd. Wat wel hetzelfde is gebleven, is dat Coca-Cola zero sugar nog steeds geen suiker bevat. Nieuwe look Naast de […] Lees dit artikel: Coca-Cola zero krijgt nieuw recept en nieuwe verpakking [naar artikel]
Frisdrankengigant Coca-Cola komt met een tijdelijke nieuwe smaak. Het gaat om een versie van Coca-Cola Zero Sugar met… kaneel. ’70... The post Coca-Cola Zero lanceert tijdelijke wintervariant met kaneelsmaak appeared first on Business AM. [naar artikel]
Coca-Cola heeft aangekondigd dat het zijn productaanbod uitbreidt met de nieuwe energiedrank Coca-Cola Energy. Het product wordt midden april gelanceerd op de Belgische en Luxemburgse markt. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.