Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
Gazet van Antwerpen

“Commentaren op internet hebben grote impact op horecazaken”

28/08/2016 - 13:30
"Nu steeds meer mensen hotels en restaurants via internet opzoeken, vergelijken en boeken, is de online reputatie van horecazaken erg belangrijk. De helft van de ondernemers beseft dan ook dat slechte reacties negatief afstralen op hun zaak. Toch volgt twee derde niet of veel te weinig de commentaren op het internet, meldt NSZ."

Gerelateerde krantenkoppen:

1. “Commentaren op internet hebben grote impact op horecazaken” (28/08/2016 - Het Nieuwsblad)

Nu steeds meer mensen hotels en restaurants via internet opzoeken, vergelijken en boeken, is de online reputatie van horecazaken erg belangrijk. De helft van de ondernemers beseft dan ook dat slechte reacties negatief afstralen op hun zaak. Toch volgt twee derde niet of veel te weinig de commentaren op het internet, meldt NSZ. [naar artikel]


2. De commentaren: “Ga ergens anders” Wat vindt het internet? (09/07/2018 - Het Nieuwsblad)

“Ga ergens anders als je kan. Het tapijt en het bed zaten onder de zwarte vlekken, in de handdoeken zaten gaten en bij de lavabo was niet eens plaats om mijn tanden te poetsen. Het gordijn bedekte maar half het raam, zodat ik voortdurend in het zicht zat van het gebouw aan de overkant. En ondanks mijn pogingen om hallo te zeggen, besloot de receptionist mij volledig te negeren.” [naar artikel]


3. Artsen hebben geen hoge pet op van gezondheidszorg via internet Artsen hebben geen hoge pet op van gezondheidszorg via internet (30/08/2017 - Metro)

De grote meerderheid van de artsen in ons land loopt niet hoog op met de zogeheten e-gezondheidszorg. Dat blijkt uit een enquête bij zo’n 380 artsen in opdracht van de online apotheek Newphrma en het gezondheidsblad MediQuality. Slechts 6 procent van de artsen denkt dat hun werk gebaat is met de toenemende digitalisering. De e-gezondheidszorg […] [naar artikel]


4. Bedrijfsleiders: “Artificiële intelligentie zal meer impact hebben dan internet” (09/02/2019 - Express)

Bedrijfsleiders vinden de snelheid van de technologische verandering één van de grote bedreigingen voor de groeivooruitzichten van hun ondernemingen. Dat blijkt uit een studie van consulent PricewaterhouseCoopers (PwC), gebaseerd op interviews met bijna veertienhonderd leidinggevenden in meer dan negentig landen. Het onderzoek toont dat 63 procent van de respondenten van mening is dat kunstmatige intelligentie … The post Bedrijfsleiders: “Artificiële intelligentie zal meer impact hebben dan internet” appeared first on Express. [naar artikel]


5. ‘Internet kan even grote impact hebben als nazi-propaganda’ (24/10/2019 - De Morgen)

Een nieuwe tentoonstelling in de Kazerne Dossin focust op de bevrijding van Auschwitz, bijna 75 jaar geleden. Directeur Christophe Busch ziet dat we vandaag vaak naar WO II teruggrijpen in een poging om vat te krijgen op fenomenen als extreemrechts of Syrië-strijders. ‘Het verleden kan antwoorden bieden om het heden iets verstandiger aan te pakken.’ [naar artikel]


6. ‘Bedrijven als Facebook hebben het huidige internet kapot gemaakt. Laten we hen dat opnieuw doen bij het nieuwe internet?’ (14/02/2023 - De Morgen)

[naar artikel]


7. Leko: “De commentaren van buitenaf hebben iedereen op scherp gezet” (02/08/2020 - Het Laatste Nieuws)

Antwerptrainer Ivan Leko schreef geschiedenis door voor het eerst in 28 jaar de Belgische beker mee naar de Bosuil te brengen. “Nu kan ik het wel... [naar artikel]


8. Stadsarbeiders ontslagen na racistische video met bijhorende commentaren: “Zo’n personeelsleden hebben geen plek bij ons” (09/05/2023 - Het Nieuwsblad)

De stad Vilvoorde heeft de twee stadsarbeiders ontslagen die een video met racistische uitspraken op Facebook hadden gezet, inclusief bijhorende commentaren. Dat is het resultaat van een tuchtprocedure. Er loopt ook nog een onderzoek door het parket. [naar artikel]


9. 4 op de 10 horecazaken hebben last van ‘wifi-misbruikers’ (15/12/2016 - Het Belang van Limburg)

Vier op de 10 horecazaken hebben last van klanten die urenlang surfen via de gratis wifi die wordt aangeboden, maar ondertussen amper iets eten of drinken. Dat zegt het Neutraal Syndicaat voor Zelfstandigen (NSZ), op basis van een enquête bij 468 horecazaken. Het NSZ ziet een oplossing in de ‘pay per minute’- formule, waarbij cafés hun klanten laten betalen voor de tijd die ze er doorbrengen, en niet voor hun consumpties. [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!