Delhaize gaat zijn prijzen fors verlagen. Dat heeft Dick De Boer, CEO van moederbedrijf Ahold Delhaize, woensdag verklaard, zo meldt De Tijd. Met het prijsoffensief wil de supermarktketen klanten terugwinnen van discounters als Colruyt, Aldi en Lidl. [naar artikel]
De fusie tussen supermarktketen Delhaize en sectorgenoot Ahold is zo goed als afgerond. Retailspecialist Gino Van Ossel (Vlerick Business School) laat zijn licht schijnen over het samengaan van de twee. [naar artikel]
Nu de energieprijzen weer in dalende lijn gaan, zullen stroomleveranciers zelf klanten die een te hoge voorschotfactuur betalen een concreet voorstel doen om het bedrag aan te passen. In sommige gevallen kan het om honderden euro’s gaan. [naar artikel]
Bij Action kun je met zakken vol spullen naar buiten wandelen, en amper 50 euro kwijt zijn. Wij schreven eerder al een artikel over hoe Primark [naar artikel]
Door de hoge prijzen in de supermarkten kopen we steeds meer huismerkproducten en gaan we steeds vaker naar goedkopere supermarkten. Dat blijft uit een bevraging van marktonderzoeksbureau GfK. [naar artikel]
Met kortingen op honderden producten voeren Aldi en Lidl de concurrentie in het supermarktlandschap nog verder op. Een golf aan prijsverlagingen lijkt er nochtans niet aan te komen, een bloedbad binnen de sector is daarentegen wel een reëel scenario. “Alle ketens houden de adem in voor wat nog komt”, klinkt het bij De Morgen. [naar artikel]
We zwichten massaal voor Temu: twee weken na de release is het de meest gedownloade shoppingapp in ons land. De Chinese discounter verovert razendsnel de wereld, maar hoe doet het dat eigenlijk? Wat vind je zoal in hun online assortiment? En zit er nog een addertje onder al die bodemprijzen? “Ik denk dat het Westen nog niet goed beseft wat er de komende maanden en jaren zal gebeuren”, waarschuwt Ed Sander, expert digitale technologie in China. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.