De Abdij der Trappisten in Westmalle gooit haar deuren open, lanceerde een nieuwe website, een reclamecampagne en zelfs een Facebookpagina. ‘Als we willen blijven bestaan, moeten we creatief zijn.’ [naar artikel]
Een opmerkelijke advertentie vandaag in uw krant op bladzijde 46: de Abdij der Trappisten in Westmalle nodigt twee weekends single mannen uit om eens te proeven van de cisterciënzerspiritualiteit. [naar artikel]
Een opmerkelijke advertentie deze week in de krant: de abdij der trappisten in Westmalle nodigt twee weekends single mannen uit om te proeven van de bernardijnse spiritualiteit. [naar artikel]
Het zal er morgenochtend even om spannen op de redactie van De Tijd en de Franstalige zusterkrant L’Echo. Dan krijgen die titels met één druk op de knop niet alleen een nieuwe website, ze worden ook de allereerste Belgische kranten die op hun sites een volwaardig betaalmodel invoeren. [naar artikel]
Al zeven jaar is Magda (58) vrijgezel. Haar zoektocht naar een relatie loopt niet van een leien dakje en door alle tegenslagen voelt ze zich eenzamer dan ooit. Magda vreest dat haar eisen misschien té hoog zijn. En dat is niet het enige waar de vrijgezel op dit moment aan twijfelt. “De meeste mannen zijn alleen uit op seks. Waar vind ik nog iemand die het goed meent, in de liefde?” Volgens seksuoloog Wim Slabbinck moet Magda het over een andere boeg gooien. [naar artikel]
We mogen hoge hakken dan wel altijd claimen als kenmerk van vrouwelijke elegantie, dit nieuwtje ondergraaft heel die theorie. De hak werd [naar artikel]
Jeroen Baert is computerwetenschapper aan de KU Leuven. [naar artikel]
Preformateurs Johan Vande Lanotte (SP.A) en Didier Reynders (MR) gaan vandaag opnieuw langs bij de koning. Dat ze daar niet helemaal met lege handen moeten verschijnen, danken ze aan een overleg dat gisteren te elfder ure plaatsvond op het Egmontpaleis en waar N-VA en PS voor het eerst sinds de verkiezingen samen aan één tafel zaten. De vijf andere aanwezige partijen zien daarin een belangrijke eerste stap richting echte formatiegesprekken. “Maar twee maanden na 26 mei hadden we wel al veel verder moeten staan.” [naar artikel]
Voor één keer zijn er geen modellen te zien in een reclame voor lingerie. Wel gewone vrouwen. Het Belgische merk PrimaDonna vroeg immers aan z’n... [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.