Delhaize haalt zo’n 300 vleesproducten uit de rekken die afkomstig zijn van de slachthuisgroep Verbist. Dat gebeurt nadat woensdag de erkenning van een bedrijf uit die groep werd ingetrokken. De warenhuisketen heeft de samenwerking met Verbist opgeschort. Ook Colruyt haalt producten uit de rekken. [naar artikel]
Delhaize haalt zo'n 300 vleesproducten uit de rekken die afkomstig zijn van de slachthuisgroep Verbist. Dat gebeurt nadat woensdag de erkenning van een bedrijf uit die groep werd ingetrokken. De warenhuisketen heeft de samenwerking met Verbist opgeschort. Ook Colruyt haalt producten uit de rekken. [naar artikel]
Supermarktketen Delhaize haalt alle vleesproducten uit de rekken die afkomstig zijn van slachthuisgroep Verbist. Ook Colruyt zal bepaalde producten niet meer verkopen. Dat gebeurt nadat de erkenning van een bedrijf uit die groep is ingetrokken omdat bij een huiszoeking vorige week bleek dat meer dan de helft van de gecontroleerde producten niet in orde was met de regels. [naar artikel]
Federaal minister van Landbouw Denis Ducarme (MR) en het Federaal Voedselagentschap (FAVV) trekken de erkenning in van het vleesbedrijf Veviba uit Bastenaken, in de provincie Luxemburg. Veviba is deel van de groep Verbist, waarvan het slachthuis in Izegem vorig jaar in opspraak kwam. [naar artikel]
Delhaize zet de samenwerking met alle filialen van de Veviba Groep onmiddellijk stop. “Een volledige en onherstelbare vertrouwensbreuk”, luidt het. [naar artikel]
Delhaize haalt zo'n 300 vleesproducten uit de rekken die afkomstig zijn van de slachthuisgroep Verbist. Dat gebeurt nadat vandaag de erkenning van... [naar artikel]
Delhaize wil niet meer samenwerken met vleesbedrijf Veviba. De supermarktketen van een "volledige en onherstelbare vertrouwensbreuk". Bij een huiszoeking vorige week bleek dat meer dan de helft van de gecontroleerde producten niet in orde waren met de regels op het vlak van voedselveiligheid. [naar artikel]
Verschillende supermarktketens hebben de voorbije weken honderden producten in prijs verlaagd. Maar van die prijsverlagingen merken de meeste consumenten amper iets op hun kassaticket. Integendeel zelfs, meer producten lijken net duurder geworden te zijn. De prijzen in onze HLN-winkelkar bevestigen dat. Hoe kan dat? Els Breugelmans, retailexpert en professor Marketing aan KU Leuven, neemt de promoties onder de loep: “Als consument is het niet eenvoudig om profijt te doen.” [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.