Broederlijk Delen heeft tijdens zijn vastencampagne ruim drie miljoen euro ingezameld. Dat meldt de ngo vandaag, nadat de campagne tijdens het weekend werd afgerond. De campagne focuste met de slogan “Help honger de wereld uit!” op het probleem van lokale voedseltekorten. Wereldwijd lijden 815 miljoen mensen honger. Dat is één op negen. De meerderheid van […] Het bericht Broederlijk Delen zamelt ruim 3 miljoen in tijdens vastencampagne verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Broederlijk Delen heeft in Mechelen voor de 59ste keer de vastencampagne ingereden. Dat gebeurde letterlijk met een tandem waarop BV’s als Roos Van Acker en Nic Balthazar Mechelaars mee op de fiets namen als voorbeeld om te delen. “Want dat is de oproep voor onze campagne”, zegt directeur Lieve Herijgers van Broederlijk Delen. [naar artikel]
De jaarlijkse campagne van Broederlijk Delen heeft de helft minder opgebracht dan vorig jaar. Dat heeft alles te maken met het vroegtijdig stopzetten van de campagnes en acties. [naar artikel]
De vastencampagne van Broederlijk Delen heeft 3,4 miljoen euro opgebracht en daar is de organisatie natuurlijk heel blij mee. Broederlijk Delen [naar artikel]
Broederlijk Delen sluit zijn jaarlijkse vastencampagne af met een opbrengst van 3,4 miljoen euro. Dit jaar stond de campagne in het teken van de [naar artikel]
Tijdens de zondagsmarkt in Paal kon men met een (h)eerlijke tas koffie en een vrije gift bijdragen om de honger uit de wereld te helpen. [naar artikel]
17,778 miljoen euro: dat is méér dan de opbrengst van de meest succesvolle Warmste Week, méér dan de actie voor de aardbeving in Haïti of voor de oorlog in Syrië. Vlaanderen laat zich voor Oekraïne van zijn meest vrijgevige kant zien. En toch doen Nederland en het VK het nog een pak beter. Hoe komt dat? [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.