De gevel van de iconische Dior boetiek op Avenue Montaigne in Parijs is in een nieuw jasje gestoken, ter ere van de nieuwe Herfst/Winter 2018... [naar artikel]
Het modehuis Dior verruimt zijn blik en introduceert nu een podcastserie. Die kreeg heel eenvoudig de naam ‘Dior Talks’ en wil de luisteraars laten... [naar artikel]
Het Franse modehuis Dior wil je in deze eenzame tijden bezighouden. Via YouTube en Instagram gaat het luxemerk danslessen uitzenden. Mooi om naar te kijken of om met een nieuwe hobby te beginnen. [naar artikel]
Luxemerk Dior heeft een reclamespotje waarin Johnny Depp parfum promoot offline gehaald. In het filmpje van iets langer dan een minuut, wordt verwezen naar indianen wat heel wat mensen offensief en racistisch vinden. Na de vele slechte kritiek besloot Dior het spotje overal te verwijderen, maar reageren deed het merk voorlopig nog niet. [naar artikel]
Luxemerk producent LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy) wil het Franse modehuis Christian Dior overkopen. De Franse producent van luxeartikelen [naar artikel]
In de aarde wroeten, een moestuin onderhouden én van de frisse buitenlucht genieten: tuinieren is nog nooit zo hip geweest als nu. En dat hebben ze op het hoofdkwartier van Dior goed begrepen. Het Franse luxemerk verkoopt een bijzondere tuinset — maar wie in stijl zijn handen vuil wil maken, betaalt wel een erg flinke duit. [naar artikel]
Het Franse modehuis Dior heeft een tuinset ontworpen voor dames en heren die zich graag terugtrekken in hun eigen groene oase. Zoals het een luxemerk betaamt, hangt er een stevig prijskaartje aan vast. Voor een krukje en wat tuinspullen betaal je maar liefst achtduizend euro. [naar artikel]
ModeMuseum Antwerpen pakt uit met een unieke roze avondjurk, een vroeg werk van Christian Dior uit 1948. Zestien jaar lag die nagenoeg onaangeroerd in het depot. [naar artikel]
ModeMuseum Antwerpen pakt uit met een topstuk dat jarenlang onopgemerkt in het depot lag. Het gaat om het een roze avondjurk, een vroeg werk van Christian Dior uit 1948. “Zelfs het archief van Dior was stomverbaasd”, zegt registrator-onderzoeker Bas Verwaetermeulen (25). [naar artikel]
Wie denkt dat sandalen van Birkenstock voor smakeloze vaders en opa’s zijn, heeft het mis. Zeker nu het merk voor een tweede keer met Frans modehuis Dior in zee gaat. De capsulecollectie met twee nieuwe modellen wil de perfecte mix van ultiem comfort en high fashion zijn. Mét een pittig prijskaartje. [naar artikel]
Accessoires van het luxemerk Dior zijn ontzettend begeerd, en dat hebben ze in de hoofdkwartieren goed begrepen. Na het grote succes van hun vorige zomercapsule met luxueuze drinkbussen en strandhanddoeken ging het merk ook een samenwerking aan met de Italiaanse fabrikant Technogym. Het gaat om een gelimiteerde collectie met onder andere een loopband, gewichten, een fitnessbal en dumbbells bedrukt met het iconische logo. De prijzen lopen - uiteraard - hoog op. Alleen voor sportieve luxepoezen dus. [naar artikel]
Het Franse modehuis Balenciaga pakt in zijn nieuwste campagne niet uit met topmodellen, maar met echte gezinnen. Moeders, vaders en kinderen stellen de nieuwste collectie van het luxemerk voor. [naar artikel]
De Belgische Kris Van Assche, creatief directeur bij Dior Homme, heeft voor het Franse modehuis sneakers met geverfde accenten ontworpen. Die worden verkocht aan duizend euro per paar. Een aardig bedrag, maar voor ze in de winkel staan hebben de schoenen een dure, ambachtelijke weg afgelegd. In een nieuw filmpje van het luxemerk zie je hoe de sneakers stap voor stap en met de grootste zorg tot stand komen. [naar artikel]
Antwerps kunstenaar Rinus Van de Velde is een van de vier Dior-mannen in de lentecampagne van het Franse modehuis. De advertentiefilm Stranger in a Room moet de nieuwe Dior Homme voorstellen. [naar artikel]
Op dinsdag 6 maart hebben de leerlingen van 4 Office & Retail assistant van het Sint-Augustinusinstituut Bree hun boetiek voorgesteld. Die boetiek maakt deel uit van een geïntegreerd project waarbij de leerlingen verschillende competenties verwerven. [naar artikel]
Het gaat goed met Johnny Depp (59) én met zijn spaarrekening. De Amerikaanse acteur heeft zijn contract met het luxemerk Dior vernieuwd. Voor een contract van drie jaar krijgt Depp maar liefst 20 miljoen dollar (18.4 miljoen euro). Geen enkele andere mannelijke celeb deed hem dat al voor. [naar artikel]
Omdat we tegenwoordig allemaal vaker een trainingsbroek aantrekken dan een nette kantooroutfit, springen ook de modehuizen mee op de kar van de loungewear. Laatste in rij is Dior. Dat lanceert nu de collectie Dior Chez Moi. [naar artikel]
Raf Simons schreef een nieuwe bladzijde in de geschiedenis van Dior. De Belgische ontwerper mengde alle stijlelementen van het klassieke Dior en voegde er futuristische stoffen en spatten fluo aan toe. Het resultaat was een verrukkelijke, vrouwelijke collectie. [naar artikel]
De dochter van de Noord-Koreaanse dictator Kim Jong-un (39) is eerder deze maand gespot met een jas van het luxemerk Dior, met een geschatte waarde van meer dan 1.700 euro. En dat terwijl de Noord-Koreaanse bevolking steeds meer lijdt onder de toenemende voedseltekorten. Volgens critici toont het voorval aan hoe ver Jong-un en zijn familie van de realiteit zijn verwijderd. [naar artikel]
In november kondigden Dior en Nike al aan dat ze de handen ineen zouden slaan. We kregen toen hun sneakers, de befaamde Dior x Air Jordan 1 High en... [naar artikel]
Gehypet worden in de mode is geen garantie op commercieel succes. Bij Raf Simons lijkt het nu wel samen te vallen. Sidney Toledano, CEO van Dior, maakte deze week bekend dat de verkoopcijfers van Dior 'uitmuntend' zijn, met dank aan de jongeman uit Neerpelt. [naar artikel]
Voetballer Kylian Mbappé (22), die speelt voor de voetbalclub Paris Saint Germain en het Franse nationale elftal, is de nieuwe ambassadeur van het Franse luxe modehuis Dior. Hij zal daarmee het nieuwe gezicht worden van de Dior Sauvage parfumcampagne, voorheen acteur Johnny Depp, maar ook van de Dior kledinglijn voor mannen. Modehuis Dior heeft de […] [naar artikel]
Betaalbaar modemerk H&M pakt heel binnenkort weer uit met een collectie samen met een bekend luxemerk. Dit keer aan de beurt? Het iconische Mugler, het favorietje van grote sterren als Kim Kardashian en Dua Lipa. H&M geeft nu voor het eerst de beelden prijs en de datum waarop de collectie in de winkels ligt. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.