Guy Verhofstadt, ALDE-fractieleider in het Europees Parlement, is niet te spreken over de anti-Europese mediacampagne die de Hongaarse regering heeft gelanceerd als reactie op het kritische rapport van Judith Sargentini en de procedure tegen Hongarije. [naar artikel]
Guy Verhofstadt, ALDE-fractieleider in het Europees Parlement, is niet te spreken over de anti-Europese mediacampagne die de Hongaarse regering... [naar artikel]
Guy Verhofstadt, ALDE-fractieleider in het Europees Parlement, is niet te spreken over de anti-Europese mediacampagne die de Hongaarse regering... [naar artikel]
De communicatiedienst was het kroonjuweel van N-VA, het paradepaardje dat meer aandacht en middelen kreeg dan de studiedienst. Tot dinsdag een “idee voor een sociale mediacampagne” uitdraaide op een van de meest gecontesteerde campagnes uit de vaderlandse geschiedenis. Nooit eerder werd de dienst zo onder vuur genomen, ook binnen de partij zelf. Hier leest u waar die rancune vandaan komt. [naar artikel]
Een campagne op radio en sociale media moet de nieuwe regels rond huren en verhuren bekend maken bij het grote publiek. Belangrijkste nieuwigheid op 1 januari is de verhoging van de huurwaarborg van twee naar drie maanden en de huurwaarborglening die dat verteerbaar moet maken voor iedereen. Het huurdecreet legt de nieuwe spelregels tussen huurders […] Het bericht Mediacampagne maakt nieuwe huurregels bekend verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Voor een controversiële mediacampagne werd het dagboek van een 13-jarig Holocaustslachtoffer vertaald naar een reeks Instagram Stories. De campagne... [naar artikel]
Boris Johnson bereidt een oorlog met de EU voor. De deal die er ligt, verklaarde hij gisteren dood en begraven. De Britse premier stelt zelfs voorwaarden: opnieuw onderhandelen kan pas als de backstop aan de Ierse grens wordt geschrapt. Ondertussen draait de machine om de Britten een scheiding zonder akkoord te doen slikken, op volle toeren. [naar artikel]
Vlaams Belang gaf minstens 1,7 miljoen euro uit aan de verkiezingscampagne, waarvan meer dan 925.000 euro aan sociale media. Dat leert een analyse van de verkiezingsuitgaven. [naar artikel]
Het Belgisch profvoetbal zet samen met rechtenhouder Eleven Sports een communicatiecampagne op touw om Coronalert, de applicatie die contactopsporing in de strijd tegen Covid-19 moet vergemakkelijken, beter bekend te maken bij het (voetbal)publiek. Dat maakte de Pro League bekend. Via verschillende mediakanalen zullen voetbalfans aangespoord worden om de app ‘Coronalert’ te downloaden. Daarvoor zetten de profclubs, maar ook de Pro League en Eleven Sports hun sociale kanalen zoals Twitter en Facebook in. Ook op de ledboarding zullen tijdens de wedstrijden vanaf komende speeldag sensibiliserende boodschappen verschijnen. Tot slot doet ook rechtenhouder Eleven Sports een duit in het zakje door tijdens live uitzendingen fans te wijzen op het belang van contactopsporing. [naar artikel]
Rocky Bushiri is positief getest op COVID-19, dat meldt KV Mechelen op de clubwebsite. De verdediger is meteen in quarantaine gegaan en zal volgende week opnieuw getest worden. “Rocky heeft op dit moment geen ziektesymptomen, maar zoals het protocol het voorschrijft wordt de rest van de A-kern na vijf dagen, maandag dus, opnieuw getest", klinkt het ook nog. Eerder testte ook hulpcoach Fred Vanderbiest al positief. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.