Nog eventjes en de nieuwe designersamenwerking van H&M ligt in de winkelrekken. In afwachting daarvan werden nu de eerste campagnebeelden vrijgegeven. Onder meer Gigi Hadid toont de creaties in voornamelijk zilver, goud en leer. [naar artikel]
Hollende mensen, gegil en koortsig gegrabbel. De nieuwe Moschino-collectie van H&M heeft ervoor gezorgd dat er al veel volk vroeg op de been was donderdagochtend om als eerste een kledingstuk te bemachtigen van het Italiaanse merk. Dinsdagavond konden enkele BV’s al pronken met hun nieuwe aanwinst van Moschino tijdens een exclusief lanceringsfeestje. Vandaag is de collectie gelanceerd voor het grote publiek. [naar artikel]
Hollende mensen, gegil en koortsig gegrabbel. De nieuwe Moschino-collectie van H&M heeft ervoor gezorgd dat er al veel volk vroeg op de been was donderdagochtend om als eerste een kledingstuk te bemachtigen van het Italiaanse merk. Dinsdagavond konden enkele BV’s al pronken met hun nieuwe aanwinst van Moschino tijdens een exclusief lanceringsfeestje. Vandaag is de collectie gelanceerd voor het grote publiek. [naar artikel]
Vanaf 8 november ligt de nieuwe samenwerking tussen het Italiaanse modemerk Moschino en H&M ein-de-lijk in de winkelrekken. Onlangs kondigden ze al... [naar artikel]
De Zweedse modeketen H&M weet elk jaar een hoop mensen naar hun winkels te lokken met de jaarlijkse designercollectie. Na samenwerkingen met o.a. Versace en Jimmy Choo, kunnen ze nu rekenen op de creatieve input van Moschino. Het Italiaanse designermerk Moschino is bekend vanwege zijn opvallende creaties, denk maar aan de teddyberenjurk van ex-K3-zangeres Josje. […] Het bericht H&M strikt opnieuw een bekende gastontwerper verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Moschino, je wellicht beter bekend als het modemerk achter heel wat extravagante outfits van Josje, heeft een kledinglijn gelanceerd die volledig... [naar artikel]
Op 8 november ligt de samenwerking tussen modemerk Moschino en H&M in de winkelrekken van de Zweedse keten. In de aanloop naar de lancering hebben... [naar artikel]
Ze gaf niet echt haar jawoord, maar het leek er wel op. Gisteren presenteerde modemerk Moschino de lente- en zomercollectie voor 2019 tijdens... [naar artikel]
We kennen Moschino allemaal sinds Josje in ‘K3 zoekt K3' in hun jurk met beertjes verscheen. Het meesterbrein achter het merk? De Amerikaan Jeremy Scott (47). Maar na tien jaar zegt hij het Italiaanse label nu vaarwel: zijn werk bij Moschino toonde hoe ongelooflijk creatief en prettig gestoord mode wel kan zijn. Een hamburgerjurk of stokbroodhandtas, iemand? [naar artikel]
Een ex-werkneemster sleept het Italiaanse modemerk Moschino voor de rechter. De reden? De racistisch getinte stigmatisering van zwarte vrouwen die over de vloer kwamen in een winkel van het label. [naar artikel]
Eind vorig jaar kwamen modemerken Dolce & Gabbana en Prada onder vuur te liggen na beschuldigingen van racisme, nu is Moschino aan de beurt. Het... [naar artikel]
Het grote publiek kan pas morgen gaan shoppen, maar gisteravond mocht bekend Vlaanderen al de nieuwe 'H&M x Moschino'-collectie komen keuren. [naar artikel]
Het is zover: de collectie van Moschino voor H&M is vanaf vandaag te koop. De webshop van de Zweedse keten lag alvast een tijd plat, het gaat dus... [naar artikel]
Fashionista’s kunnen al beginnen met aftellen. Over een maand ligt de nieuwe designercollab van Moschino en de Zweedse fashion-gigant H&M in de rekken. De twee modemerken hebben op Instagram nu een tipje van de sluier gelicht. Na enkele succesvolle samenwerkingen met onder andere Karl Lagerfeld en Sonia Rykiel, is het dit jaar de beurt aan Jeremy […] Het bericht Moschino en H&M tonen eerste beelden van nieuwe collectie verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
De nieuwe creatief directeur van het Italiaanse mode- en luxemerk Moschino, Davide Renne, is vrijdag op 46-jarige leeftijd overleden. Dat heeft het modehuis bekendgemaakt. Amper tien dagen voor zijn overlijden trad Renne aan in zijn nieuwe functie bij Moschino. [naar artikel]
De Amerikaanse ontwerper Jeremy Scott, die aan de slag is bij het Italiaanse modehuis Moschino, durft al eens uit te pakken met bijzondere samenwerkingen. Dit keer koos hij voor eentje met het verslavende smartphonespelletje Candy Crush. [naar artikel]
Het Italiaanse modehuis Moschino neemt zichzelf niet graag té serieus. Hun nieuwe collectie, volledig in het thema van kinderprogramma Sesame Street, is daar het bewijs van. Het is trouwens niet de eerste keer dat Jeremy Scott (45), de creative director van het modemerk, zich laat inspireren door het verleden. Eerder bedrukte hij al kledij met figuren van Spongebob Squarepants en My Little Pony. [naar artikel]
Een harp, een paravent en een schilderij uit de renaissance met lampenkap als hoed. Het zijn slechts een paar ontwerpen van modehuis Moschino, die gisteren werden voorgesteld op de Fashion Week in Milaan. Je leest het goed: dit artikel gaat niet over interieurobjecten, maar wél degelijk over kledij. Moderedacteur David Devriendt neemt de collectie onder loep: “Moschino kiest hier bewust voor een collectie die je doet ontsnappen aan de dagelijkse realiteit”. [naar artikel]
De leukste modeshow van het seizoen? Die ranglijst moet nog opgemaakt worden als de modeweken voorbij zijn, maar Moschino doet alvast een gooi naar die titel. Creatief directeur Jeremy Scott pakte namelijk uit met een vrouwencollectie die werd gepresenteerd door veertig poppen. [naar artikel]
Blingbling, flashy kleuren, Disney-figuren en een vette knipoog naar de nineties: het zit allemaal in de Moschino-collectie die bekend en modieus Vlaanderen gisteren mocht voorproeven op een exclusieve lanceringsparty in Antwerpen-Noord. Morgen (donderdag 8 november) is de rest van Vlaanderen aan de beurt. [naar artikel]
Spreek jij Moschino ook uit als "Mo-sjie-noo", Nike als "Naik" en Hermès als "Hermes"? Dan zit je er helemaal naast. En er zijn nog heel wat [naar artikel]
Op 8 november is het zover: dan ligt de nieuwste H&M-samenwerking met een bekende ontwerper of label in de winkelrekken. Dit keer is het Italiaanse modehuis Moschino aan de beurt en er raken steeds meer details bekend over dat partnerschap. In een interview met Vogue liet creatief directeur Jeremy Scott zich zo ontvallen dat er ook ontwerpen voor huisdieren bij zullen zitten. [naar artikel]
Het Italiaanse modehuis Moschino staat bekend om haar creativiteit en originaliteit, maar dit keer ging creative director Jeremy Scott daar wel héél ver in. Hij ontwierp een clutch in de vorm van een stokbrood (ja, je leest het goed), met enkele hilarische reacties van modefans op Twitter als gevolg. [naar artikel]
Het Italiaanse modehuis Moschino staat bekend om haar creativiteit en originaliteit, maar dit keer ging creative director Jeremy Scott daar wel héél ver in. Hij ontwierp een clutch in de vorm van een stokbrood (ja, je leest het goed), met enkele hilarische reacties van modefans op Twitter als gevolg. [naar artikel]
Op donderdag 8 november ligt de langverwachte lijn van het Italiaanse label Moschino in de geselecteerde H&M-winkels. De stuks zijn kleurrijk, versierd met drukke prints en voorzien van bling. Véél bling. Die stijl - you love it or hate it - is kenmerkend voor de man achter het merk Jeremy Scott. BV-stylist Jody Van Geert is fan van het eerste uur, legt de filosofie erachter uit en tipt de stuks om te scoren. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.