Child Focus strijdt voort om kinderporno de wereld uit te helpen. Met video's lanceert de organisatie het vervolg op haar campagne tegen... [naar artikel]
Child Focus strijdt voort om kinderporno de wereld uit te helpen. Met video’s lanceert de organisatie het vervolg op haar campagne tegen kinderporno, naar aanleiding van de Europese Dag van de Bescherming van Kinderen tegen Seksuele Uitbuiting en Seksueel Misbruik, vandaag/zondag 18 november. De campagne, uitgewerkt door marketingbureau Wunderman Antwerp, bestaat uit twee luiken: een […] Het bericht Child Focus bindt opnieuw de strijd aan tegen kinderporno verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Child Focus strijdt voort om kinderporno de wereld uit te helpen. Met drie video’s met verontrustende titels doen ze dat ook op het dark web. Zo hopen ze mensen te bereiken die online bewust op zoek gaan naar kinderporno. De vorige versie op het dark web werd 11.000 keer gedownload. [naar artikel]
Aan de vooravond van de derde Europese Dag voor de Bescherming van Kinderen tegen Seksuele Uitbuiting en Seksueel Misbruik heeft Child Focus een nieuwe campagne gelanceerd op sociale media. “Kinderporno moet de wereld uit. Deze campagne zet het meldpunt in de kijker”, zegt Child Focus. [naar artikel]
Om kinderporno de wereld uit te helpen, lanceert Child Focus een opvallende campagne. Aanleiding is de Europese Dag van de Bescherming van Kinderen tegen Seksuele Uitbuiting en Seksueel Misbruik, vandaag. [naar artikel]
Child Focus strijdt voort om kinderporno de wereld uit te helpen. Met video’s lanceert de organisatie het vervolg op haar campagne tegen kinderporno, naar aanleiding van de Europese Dag van de Bescherming van Kinderen tegen Seksuele Uitbuiting en Seksueel Misbruik, zondag 18 november. [naar artikel]
Twee volwassen acteurs die een verkrachting van een achtjarig meisje naspelen. Qua schokeffect kan de nieuwe campagne tegen kinderporno van Child Focus wel tellen. Wat wil Child Focus hier precies mee bereiken? Hoe groot is het probleem? En wat moet je doen als je met zulke beelden geconfronteerd wordt? [naar artikel]
Child Focus lanceert ter gelegenheid de Europese Dag van de Bescherming van Kinderen tegen Seksueel Misbruik een nieuwe opvallende campagne tegen kinderporno. [naar artikel]
Child Focus lanceert een opvallende campagne tegen kinderporno. Een serie filmpjes met dubieuze bestandsnamen moeten de aandacht van internetgebruikers trekken. 'Kinderporno moet de wereld uit', klinkt het. Daarom gaat Child Focus andere versies, gericht aan mensen met pedofiele gevoelens, posten op het dark web. [naar artikel]
Child Focus lanceert een opvallende campagne tegen kinderporno. Een serie filmpjes met dubieuze bestandsnamen moeten de aandacht van internetgebruikers trekken. “Kinderporno moet de wereld uit”, klinkt het. Daarom gaat Child Focus andere versies, gericht aan mensen met pedofiele gevoelens, posten op het dark web. [naar artikel]
Child Focus verontschuldigt zich voor het effect dat zijn schokcampagne rond kindermisbruik bij slachtoffers teweeg heeft gebracht. “Wellicht hebben we het leed onderschat dat we slachtoffers hebben berokkend”, verklaarde directeur van Child Focus Heidi De Pauw vandaag in De Zevende Dag op Eén. Child Focus lanceerde vorige week naar aanleiding van de Europese Dag van […] Het bericht Child Focus verontschuldigt zich bij slachtoffers voor schokcampagne tegen kinderporno verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Child Focus lanceert een nieuwe schokkende campagne tegen kinderporno. Aan de hand van een expliciete reconstructie van werkelijke beelden van... [naar artikel]
Het aantal meldingen van kinderporno is na de spectaculaire – intussen na protest ingetrokken – campagne van Child Focus enorm toegenomen. Sinds de eerste dag van de campagne stelde de kinderbeschermingsorganisatie een stijging vast van het aantal meldingen met 217 procent. Dat zegt woordvoerder Stephan Smets. [naar artikel]
Child Focus lanceert een nieuwe schokkende campagne tegen kinderporno. Aan de hand van een expliciete reconstructie van werkelijke beelden van... [naar artikel]
Medewerkers van Child Focus, de stichting voor vermiste en seksueel uitgebuite kinderen, mogen nu ook eindelijk zelf de meldingen van kinderporno bekijken die op hun eigen meldpunt binnenkomen. Justitie, politie en Child Focus sluiten daar eerstdaags een protocol over af. Tot nu toe moesten medewerkers van Child Focus alle beelden en video’s meteen wegklikken, omdat het bekijken van kinderporno strafbaar is. Minister van Justitie Koen Geens (CD&V) maakte onlangs met een wetswijziging een uitzondering mogelijk. Tegelijk wordt ook de definitie van kinderporno verruimd. [naar artikel]
Child Focus lanceert een nieuwe indringende campagne in de strijd tegen kinderporno. Filmpjes met verontrustende bestandsnamen moeten de aandacht trekken van de internetgebruiker. [naar artikel]
Het aantal meldingen van kinderporno is na de controversiële campagne van Child Focus enorm toegenomen. Sinds de eerste dag stelde de... [naar artikel]
Twee volwassen acteurs die een verkrachting van een achtjarig meisje naspelen. Qua schokeffect kan de nieuwe campagne tegen kinderporno van Child Focus wel tellen. Wat wil Child Focus hier precies mee bereiken? Hoe groot is het probleem? En wat moet je doen als je met zulke beelden geconfronteerd wordt? [naar artikel]
Het aantal meldingen van kinderporno is na de spectaculaire - inmiddels ingetrokken - campagne van Child Focus enorm toegenomen. Sinds de eerste dag van de campagne stelde de kinderbeschermingsorganisatie een stijging van het aantal meldingen met 217 procent vast. Dat heeft Stephan Smets van Child Focus aan Belga gezegd. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.