De beelden, de timing, de interpretatie. N-VA kon niet genoeg benadrukken dat haar campagne over het VN-migratiepact een vergissing was. Maar hoe... [naar artikel]
De beelden, de timing, de interpretatie. N-VA kon niet genoeg benadrukken dat haar campagne over het VN-migratiepact een vergissing was. Maar hoe... [naar artikel]
De beelden, de timing, de interpretatie. N-VA kon gisteren niet genoeg benadrukken dat haar campagne over het VN-migratiepact een vergissing was. Maar hoe zit het met de inhoud? Professor internationale politiek Rik Coolsaet (UGent) checkt de feiten. [naar artikel]
De beelden, de timing, de interpretatie. N-VA kon niet genoeg benadrukken dat haar campagne over het VN-migratiepact een vergissing was. Maar hoe... [naar artikel]
De N-VA lanceerde gisteren een controversiële campagne op sociale media. De bedoeling was om op een laagdrempelige manier uit te leggen waarom de N-VA tegen het VN-migratiepact is. Die campagne is intussen offline gehaald, maar de partij zegt wel nog steeds achter de inhoud ervan te staan. Maar in hoeverre klopt de inhoud van de campagne? [naar artikel]
In Italië, Oostenrijk, Hongarije en Polen hebben populistische politici de wind in de zeilen. Maar kloppen de slogans waarmee ze de verkiezingen wonnen ook? Rudi Vranckx factcheckt vier van hun stellingen over vluchtelingen, persvrijheid, grenzen en terrorisme. [naar artikel]
De Standaard houdt enkele van de meest markante uitspraken uit de campagne tegen het licht. Heeft de politicus u blaasjes wijsgemaakt of klopt zijn uitspraak? Factcheck! [naar artikel]
Lees dit artikel: Topmerken passen slogans aan voor vaccinatiecampagne in Duitsland Sportwagenbouwer Porsche heet even Impfen (“vaccineren”) en de slogan “Nespresso. What else?” wordt “Impfen. What else?” Het zijn maar twee voorbeelden van een campagne die het Duitse bedrijfsleven lanceert. Het Berlijnse reclamebureau Antoni kon bijna 200 bedrijven ervan overtuigen om hun logo of bedrijfsslogan te wijzigen voor een gezamenlijke campagne die de Duitse bevolking wil […] Lees dit artikel: Topmerken passen slogans aan voor vaccinatiecampagne in Duitsland [naar artikel]
In het Journaal zat een "factcheck" van een aantal uitspraken van de Amerikaanse president Donald Trump. "Onwaar" stond er in witte letters op een rode bol. Ik pleit al lang voor meer factchecks op de redactie. Maar soms is de waarheid moeilijk te vatten in "waar" of "onwaar". Zo zijn er naar mijn aanvoelen wel degelijk argumenten voor de stelling dat de Amerikaanse stad Baltimore meer moorden telt dan El Salvador. Maar vooral: laat "waar" en "onwaar" op televisie wel voldoende nuances toe? [naar artikel]
Een cruciale FBI-bron die meer dan 160.000 dollar kreeg van de Democraten en de Clinton-campagne en belangrijke regels die niet gevolgd werden. Knack.be las de controversiële memo. [naar artikel]
Een cruciale FBI-bron die betaald werd door de Democraten en de Clinton-campagne, en belangrijke regels die niet gevolgd werden. Knack.be las de controversiële memo voor u. [naar artikel]
Een vereniging van incest- en misbruikslachtoffers dient bij reclamewaakhond JEP een klacht in tegen de controversiële Child Focus-campagne. “De beelden rijten oude wonden open.” [naar artikel]
De Amerikaanse president Donald Trump heeft zaterdag voor het eerst sinds het begin van de coronacrisis een verkiezingsbijeenkomst gehouden. Op het controversiële evenement kwamen minder mensen af dan vooraf werd verwacht door de campagne. [naar artikel]
Burger King heeft een punt gezet achter de controversiële reclame waarin ze de Belgen vroeg om te kiezen tussen koning Filip of de Whopper. De [naar artikel]
Anuna De Wever, een van de initiatiefneemsters achter Youth 4 Climate, noemt de controversiële uitspraken van klimaatminister Joke Schauvliege (CD&V) ‘manifest onwaar’ en ‘een belediging’. Dat zei ze dinsdag in ‘De Ochtend’ op Radio 1. [naar artikel]
Donorkinderen vzw lanceert een nieuwe campagne. Met slogans en campagnebeelden hopen ze ouders te stimuleren met hun donorkinderen het gesprek aan... [naar artikel]
Terwijl de experten in het parlement hun visie op het migratiepact gaven, toonde een nieuwe N-VA-campagne rond het migratiepact dat de partij geen ruimte laat voor veel interpretaties. De affichefoto's werden enkele uren later verwijderd. [naar artikel]
Het aantal meldingen van kinderporno is na de spectaculaire – intussen na protest ingetrokken – campagne van Child Focus enorm toegenomen. Sinds de eerste dag van de campagne stelde de kinderbeschermingsorganisatie een stijging vast van het aantal meldingen met 217 procent. Dat zegt woordvoerder Stephan Smets. [naar artikel]
De N-VA-campagne tegen het migratiepact met omstreden beelden en slogans “was niet het beste moment” van de partij. Dat zei voorzitter Bart De Wever in Terzake. [naar artikel]
‘Ik val op mannen met een kleine ecologische voetafdruk’, ‘Ik wil niet de laatste struik zijn’. De klimaatspijbelaars zijn niet enkel geëngageerde jongeren, ze gaan ook creatief aan de slag met hun slogans. Dat creatief talent is reclamebureau TBWA niet ontgaan. Het biedt een zomerstage aan als copywriter aan de drie jongeren met de leukste slogans. [naar artikel]
Drie opmerkelijke smakelijke slogans moeten alle weggebruikers op de Brusselse wegen hoffelijkheid en respect bijbrengen tijdens een grote sensibiliseringscampagne. Die werd gelanceerd door Brussels staatssecretaris voor Verkeersveiligheid Bianca Debaets (CD&V) en Brussel Mobiliteit. “Hoffelijkheid op de weg is zoals de mayonaise op je frieten: onmisbaar”, “Hoffelijkheid in het verkeer, dat is zoals stoemp met worst: […] Het bericht Smakelijke campagne moet hoffelijkheid op Brusselse wegen bevorderen verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
De stad Gent start deze maand met een campagne om, naar eigen zeggen, de winkelsfeer te bewaren tijdens de energiecrisis. Er komen posters in de binnenstad met ludieke slogans. Daarnaast breidt Gent ook enkele energiemaatregelen uit om bedrijven die het moeilijk hebben te helpen. [naar artikel]
Drie Mechelse mama’s voeren een ludieke campagne die oproept om de zone 30 te respecteren. Met originele borden en slogans die ze zelf bedacht hebben, vragen ze bestuurders op een vriendelijke manier om de maximumsnelheid in Battel (Mechelen) te respecteren. Na vandalenstreken willen ze de borden graag een officieel karakter geven. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.