Een nieuwe challenge doet de ronde op Instagram. Met de #Bratzchallenge proberen mensen door middel van make-up zo goed mogelijk te lijken op de Bratz-poppen. Die waren tien jaar geleden heel populair. Mensen die graag met make-up bezig zijn, hebben een nieuwe uitdaging waar ze zich aan kunnen wagen: de #Bratzchallenge. Het doel is dat […] Het bericht Nieuwe challenge doet mensen op bekende poppen lijken verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
De Kringwinkel in de Gentse Kortrijksepoortstraat, die vanavond (donderdag) Boetiek Erotiek wordt, heeft deze maand extra véél bekijks. Kunstenaar Peter Audenaert uit Assenede haalde de poppen van zolder en maakte een gewaagde ‘kinderen niet toegelaten'-etalage. [naar artikel]
Haal jullie smartphone maar boven en begin te filmen, want er is een nieuwe uitdaging die het internet verovert: de invisible box challenge. Wie... [naar artikel]
Na de Ice Bucket Challenge is er nu de Pepper Challenge. Dit keer dagen mensen elkaar uit om een ‘hot pepper’ te eten. De bedoeling is dezelfde: de ziekte ALS in de kijker zetten en geld verzamelen voor onderzoek naar de dodelijke zenuwziekte. [naar artikel]
De tijd van koude emmers water over je heen te krijgen is voorbij. Geen Ice Bucket Challenge meer dus om de spierziekte ALS in de aandacht te brengen, maar wel: de super hete ALS Pepper Challenge. [naar artikel]
Het dorp Nagoro op het Japanse eiland Shikoku had ooit een levendige gemeenschap, maar door gebrek aan werk trokken heel wat bewoners naar Osaka of... [naar artikel]
De meeste bewoners van het Japanse dorpje Nagoro vertrokken op zoek naar werk, waardoor het er nu verlaten bij ligt. Maar toen Ayano Tsukimi terugkwam om voor haar vader te zorgen, besloot ze iets aan die leegte te doen. Ze zette het hele dorp vol levensechte poppen. Er leven nog maar 27 inwoners in Nagoro […] Het bericht IN BEELD. In dit Japans dorpje vertoeven meer poppen dan mensen verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Het internet en meer bepaald de sociale media zijn momenteel helemaal in de ban van de nieuwe hype 'Mannequin Challenge'. Na het Witte Huis, [naar artikel]
Het internet en meer bepaald de sociale media zijn momenteel helemaal in de ban van de nieuwe hype 'Mannequin Challenge'. Na het Witte Huis, [naar artikel]
De Ice Bucket Challenge is helemaal terug van weggeweest. Nadat Rode Duivel Simon Mignolet de hype vorige week weer lanceerde, gingen heel wat bekende Limburgers de uitdaging aan. Zo ook Lommel-coach Wouter Vrancken en Eric Dupain, communicatie- en commercieel manager van de Vlaamse Handbal Vereniging. Die laatste nomineerde onder andere Truiens burgemeester Veerle Heeren en Kristof Liberloo, chef Sport van Het Belang van Limburg. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.