11:34 Supermarktgroep Colruyt lanceert een methode die klanten toelaat om te winkelen zonder de kassa te passeren. Het kassaloos betalen wordt eerst ingevoerd bij Spar. Later dit jaar volgt keten OKay. [naar artikel]
In vier winkels van Spar, de buurtwinkelketen van Colruyt Group, kunnen klanten deze maand voor het eerst kassaloos winkelen. Het volstaat om de boodschappen zelf te scannen en te betalen met de smartphone. De Spar in Wespelaar is als eerste aan de beurt. [naar artikel]
Ons winkelgedrag is erg veranderd sinds de coronacrisis en dat zal Colruyt geweten hebben. Voor het eerst sinds de jaren tachtig verliest de supermarktketen fors marktaandeel. Waar gaan we tegenwoordig dan wel liever winkelen? En wat is daar te vinden dat Colruyt niet heeft? “Ze zijn te laat op de kar gesprongen.” [naar artikel]
Hoe (on)gezond een voedingsproduct is, lezen we tegenwoordig makkelijk van de meeste verpakkingen af, denkzij de Nutri-Score. Om ook de milieu-impact van voedingsproducten te illustreren, lanceert warenhuisketen Colruyt vandaag als eerste in ons land de Eco-Score. Een eenvoudige kleur- en lettercode toont voortaan hoe milieu(on)vriendelijk dat potje magere yoghurt, die fles olijfolie of dat pak gemalen koffie in uw winkelkar is. “Dit zal vooral de ‘stille meerderheid’ die beseft dat ze haar koopgedrag moet aanpassen helpen ecologischer te winkelen.” [naar artikel]
Collect&Go, de online boodschappendienst van Colruyt Group, lanceert vandaag samen met buurtsupermarkt OKay een nieuwe service ‘Collect&Go... [naar artikel]
Collect&Go, de online boodschappendienst van Colruyt Group, lanceert vandaag samen met buurtsupermarkt OKay een nieuwe service ‘Collect&Go... [naar artikel]
Colruyt Group roept haar klanten op om in voedingswinkels opnieuw zo veel mogelijk alleen te komen winkelen. “We willen daarmee een stapje verder gaan dan de huidige maatregelen”, klinkt het woensdag bij Marc Hofman, COO Retail. [naar artikel]
Stel: je bent minder mobiel en je raakt niet meer zo snel in de supermarkt. Of je hebt het gewoon te druk. Dan is het handig dat een buur, een vriend of zelfs een wildvreemde de boodschappen voor jou doet en ze thuis bezorgt. Daarvoor lanceert Colruyt nu een gratis app. “Winkelen wordt voor steeds meer mensen een opgave. Daar willen we iets aan doen”, zegt grote baas Frans Colruyt. [naar artikel]
18:37 Sinds corona winkelen mensen vaker bij Carrefour en Delhaize. Toch denkt Colruyt dat het dit boekjaar meer winst zal maken dan vorig jaar. [naar artikel]
02:01 Colruyt experimenteert met een winkelkar die met camera's en sensoren is uitgerust om kassaloos winkelen mogelijk te maken. De zoektocht naar het juiste model gaat met vallen en opstaan. [naar artikel]
Stel: je bent minder mobiel en je raakt niet meer zo snel in de supermarkt. Of je hebt het gewoon te druk. Dan is het handig dat een buur, een vriend of zelfs een wildvreemde de boodschappen voor jou doet en ze thuis bezorgt. Daarvoor lanceert Colruyt nu een gratis app. [naar artikel]
Colruyt laat zijn medewerkers in Halle een zelfontwikkelde winkelkar uittesten, waarmee ze kassaloos en dus sneller hun boodschappen zouden kunnen doen. Retailers, ook elders in de wereld, experimenteren al langer met zulke systemen. Colruyt hoopt dat 1 klant op de 5 op termijn kassaloos zal gaan winkelen. Maar dan moet het eerst nog veel hindernissen … [naar artikel]
Colruyt lanceert Apporto, een app waarmee mensen voor elkaar boodschappen kunnen doen. Dat heeft het supermarktbedrijf woensdag bekendgemaakt.... [naar artikel]
17:07 Colruyt lanceert een grote terugroepactie van vlees dat besmet raakte bij een toeleverancier. 'We weten nog niet hoeveel dit ons gaat kosten.' [naar artikel]
Vandaag lanceert MNM een nieuwe stem. Alexandra Gadzina (22) uit Kortenberg zet haar eerste professionele radiostappen bij de zender. Alexandra... [naar artikel]
Colruyt heeft het platform van zijn digitale klantenkaart Xtra uitgebreid met lokale zoekertjes. Klanten kunnen in de app en op de website... [naar artikel]
Colruyt lanceert twee nieuwe familieleden van hun cultpils Cara. Voortaan is er ook Cara blond en Cara rouge. Twee sterkere bieren waarmee ze willen beantwoorden aan de vraag van de consument naar meer speciaalbieren. [naar artikel]
Supermarktketen Colruyt lanceert ‘Deals!’, een onlinepromoplatform waar klanten grote volumes kunnen aankopen aan grote kortingen. Colruyt wil zo promojagers lokken, die nu nog vooral op buitenlandse webshops actief zijn. [naar artikel]
Wie bij Colruyt gaat winkelen, zal voortaan minder rode prijsaanduidingen tegenkomen. Alleen de eigen promoties krijgen nog een kleurtje, zo heeft de supermarktketen aangekondigd. Aan de laagsteprijsgarantie wordt niet geraakt. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.