12:48 Door de koersval van het pond zien Britse snoepers nu ook de iconische driehoekjes van Toblerone-chocolade 'devalueren'. [naar artikel]
Elke zichzelf respecterende chocoholic haalt regelmatig een reep Toblerone in huis. Waarschijnlijk weet je ook wel dat het logo van het [naar artikel]
Nietsvermoedend kochten Britse chocoladeliefhebbers een reep Toblerone, maar bij het openen van de verpakking viel hen direct iets op. De [naar artikel]
Chocoladefabrikant Mondelez heeft zijn befaamde Toblerone-repen aangepast voor de Britse markt. De producent zag zich hiertoe verplicht na een prijsstijging van de ingrediënten van het snoepgoed. Maar dat is buiten het begrip van de trouwe fans gerekend. "Shame on you Mondelez" en "Dark, dark days" klinkt het op Facebook. [naar artikel]
Wie ooit een chocoladereep van Toblerone in zijn handen had, zal het kunnen beamen: de driehoekjes, die Zwitserse bergen moeten voorstellen, zijn behoorlijk moeilijk los te krijgen. Dat probleem is nu verholpen, maar fans zijn niet tevreden met de make-over. [naar artikel]
In het Verenigd Koninkrijk heeft het bedrijf achter Maltesers hun slogan “a lighter way to enjoy chocolate” wel heel letterlijk genomen. Het zachte koekje met chocolade errond heeft geen light versie gekregen, maar de pakketjes zijn plots 15% lichter. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.