Een nieuwe campagne van Child Focus laat ouders de ‘commerciële waarde’ van hun kind berekenen, zou het in handen vallen van criminelen met de bedoeling het seksueel uit te buiten. De confronterende campagne ‘Schat je schatje’ is vrijdag gelanceerd ter gelegenheid van de tweede Europese dag voor de bescherming van kinderen tegen uitbuiting en seksueel misbruik. [naar artikel]
Child Focus lanceert vandaag de straffe sensibiliseringscampagne: 'Schat je schatje' om aandacht te vragen voor seksuele uitbuiting. Via een [naar artikel]
Ter gelegenheid van de Europese Dag van de Bescherming van Kinderen tegen Seksueel Misbruik, morgen, lanceert Child Focus een opvallend confronterende campagne. Het campagnefilmpje is gemaakt door seksuologe Goedele Liekens en is een expliciete reconstructie van seksueel kindermisbuik, nagespeeld door volwassenen. [naar artikel]
Een nieuwe campagne van Child Focus laat ouders de ‘commerciële waarde’ van hun kind berekenen, zou het in handen vallen van criminelen met de bedoeling het seksueel uit te buiten. De confronterende campagne ‘Schat je schatje’ is vrijdag gelanceerd ter gelegenheid van de tweede Europese dag voor de bescherming van kinderen tegen uitbuiting en seksueel misbruik. [naar artikel]
Een nieuwe campagne van Child Focus laat ouders de “commerciële waarde” van hun kind berekenen, voor wanneer het in handen zou vallen van criminelen met de bedoeling het seksueel uit te buiten. De confronterende campagne “Schat je schatje” is vrijdag gelanceerd in aanwezigheid van koningin Mathilde, ter gelegenheid van de tweede Europese dag voor de bescherming van kinderen tegen uitbuiting en seksueel misbruik. [naar artikel]
Child Focus lanceert een opvallende campagne, "Schat je schatje". Met een online tool kunnen ouders de commerciële waarde van hun eigen kind berekenen, als het in handen zou vallen van criminelen die kinderen misbruiken. [naar artikel]
Aan de vooravond van de derde Europese Dag voor de Bescherming van Kinderen tegen Seksuele Uitbuiting en Seksueel Misbruik heeft Child Focus een nieuwe campagne gelanceerd op sociale media. “Kinderporno moet de wereld uit. Deze campagne zet het meldpunt in de kijker”, zegt Child Focus. [naar artikel]
Child Focus lanceert een nieuwe indringende campagne in de strijd tegen kinderporno. Filmpjes met verontrustende bestandsnamen moeten de aandacht trekken van de internetgebruiker. [naar artikel]
Child Focus lanceert ter gelegenheid de Europese Dag van de Bescherming van Kinderen tegen Seksueel Misbruik een nieuwe opvallende campagne tegen kinderporno. [naar artikel]
Child Focus lanceert een nieuwe schokkende campagne tegen kinderporno. Aan de hand van een expliciete reconstructie van werkelijke beelden van... [naar artikel]
Child Focus strijdt voort om kinderporno de wereld uit te helpen. Met video’s lanceert de organisatie het vervolg op haar campagne tegen kinderporno, naar aanleiding van de Europese Dag van de Bescherming van Kinderen tegen Seksuele Uitbuiting en Seksueel Misbruik, zondag 18 november. [naar artikel]
Child Focus lanceert een nieuwe schokkende campagne tegen kinderporno. Aan de hand van een expliciete reconstructie van werkelijke beelden van... [naar artikel]
Child Focus heeft vandaag een nieuwe campagne gelanceerd in het kader van de Internationale Dag van de Vermiste Kinderen komende vrijdag 25 mei. Het gaat om een tv- en radiospot die lopen van 21 tot 27 mei en telkens worden afgesloten met de boodschap “Zolang we blijven zoeken, zijn vermiste kinderen nog bij ons”. De […] Het bericht Child Focus lanceert nieuwe campagne voor Internationale Dag van Vermiste Kinderen verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Om kinderporno de wereld uit te helpen, lanceert Child Focus een opvallende campagne. Aanleiding is de Europese Dag van de Bescherming van Kinderen tegen Seksuele Uitbuiting en Seksueel Misbruik, vandaag. [naar artikel]
Child Focus strijdt voort om kinderporno de wereld uit te helpen. Met video's lanceert de organisatie het vervolg op haar campagne tegen... [naar artikel]
Child Focus strijdt voort om kinderporno de wereld uit te helpen. Met video's lanceert de organisatie het vervolg op haar campagne tegen... [naar artikel]
Child Focus lanceert een opvallende campagne tegen kinderporno. Een serie filmpjes met dubieuze bestandsnamen moeten de aandacht van internetgebruikers trekken. 'Kinderporno moet de wereld uit', klinkt het. Daarom gaat Child Focus andere versies, gericht aan mensen met pedofiele gevoelens, posten op het dark web. [naar artikel]
Twee volwassen acteurs die een verkrachting van een achtjarig meisje naspelen. Qua schokeffect kan de nieuwe campagne tegen kinderporno van Child Focus wel tellen. Wat wil Child Focus hier precies mee bereiken? Hoe groot is het probleem? En wat moet je doen als je met zulke beelden geconfronteerd wordt? [naar artikel]
Child Focus heeft een nieuwe campagne gelanceerd in het kader van de Internationale Dag van de Vermiste Kinderen op vrijdag 25 mei. Het gaat om een... [naar artikel]
Ter gelegenheid van de Europese dag van de bescherming van kinderen tegen seksueel misbruik, lanceert Child Focus een harde campagne tegen seksueel misbruik kinderen. Met de medewerking van Goedele Liekens. [naar artikel]
De 15-jarige Glenn stapte uit het leven nadat er een naaktfoto van hem online was verspreid. Child Focus reactiveert nu zijn gsm-nummer om aandacht te vragen voor het groeiende probleem van exposing. [naar artikel]
Child Focus lanceert een opvallende campagne tegen kinderporno. Een serie filmpjes met dubieuze bestandsnamen moeten de aandacht van internetgebruikers trekken. “Kinderporno moet de wereld uit”, klinkt het. Daarom gaat Child Focus andere versies, gericht aan mensen met pedofiele gevoelens, posten op het dark web. [naar artikel]
Het aantal meldingen van kinderporno is na de spectaculaire - inmiddels ingetrokken - campagne van Child Focus enorm toegenomen. Sinds de eerste dag van de campagne stelde de kinderbeschermingsorganisatie een stijging van het aantal meldingen met 217 procent vast. Dat heeft Stephan Smets van Child Focus aan Belga gezegd. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.