Het lijkt erop dat ‘Squid Game’ de populairste serie tot nu toe wordt op Netflix. Dat maakte co-CEO Ted Sarandos bekend. De Koreaanse serie is al zeker de best bekeken niet-Engelstalige reeks tot nu toe, maar andere records zijn ook al in zicht. [naar artikel]
Squid Game is goed op weg om de meest populaire Netflix-serie ooit te worden. Niet slecht voor een niet-Engelstalige productie. Maar wat maakt de reeks zo bingeable? [naar artikel]
De Zuid-Koreaanse serie ‘Squid Game’ blijkt een ware goudmijn te zijn voor Netflix. De serie verbrak niet alleen het kijkcijfersrecord van de streamingdienst, ze leverde ook heel wat nieuwe abonnees op. Netflix heeft dus enorme wisten gemaakt op ‘Squid Game’, maar hoeveel verdienden de hoofdrolspelers aan hun rol? [naar artikel]
‘Squid Game’ is niet langer de populairste serie op Netflix. De Zuid-Koreaanse reeks moet plaatsmaken voor ‘Cobra Kai’. Amper vier dagen na zijn release op oudejaarsavond mag de show zich voortaan officieel de best bekeken serie van het streamingplatform noemen. [naar artikel]
De razendpopulaire Netflix-serie ‘Squid Game’ krijgt officieel een tweede seizoen, zo meldt Variety. Ted Sarandos, de co-CEO van het streamingsplatform, kondigde aan dat de Koreaans serie terugkeert: “Het ‘Squid Game’-universum is eigenlijk nog maar net begonnen. [naar artikel]
We kijken allemaal - of toch bijna - naar de immens populaire Netflix-serie ‘Squid Game’, maar Koreaans sprekende fans merken dat de Engelse ondertitels op niks trekken. En dat heeft ook gevolgen voor wie met Nederlandse ondertitels kijkt, want die worden vertaald vanuit het Engels. Waarom is het zo moeilijk om een correcte vertaling te voorzien? Hoe gaat dat in zijn werk? En hoeveel krijgen die ondertitelaars eigenlijk betaald? [naar artikel]
In de realitiecompetitieserie ‘Squid Game: The Challenge’, brengt Netflix het wereldwijde fenomeen ‘Squid Game’ tot leven. Honderden spelers strijden er om de gigantische prijzenpot van 4,37 miljoen. Maar daar de realityreeks - in tegenstelling tot de originele serie - volledig onschadelijk had moeten zijn, liep het tijdens de opnames toch grondig mis. [naar artikel]
Het tweede seizoen van de hitserie ‘Squid Game’ is nog niet eens uit, maar toch is bedenker Hwang Dong-hyuk nu al in gesprek met Netflix over een mogelijk derde seizoen. ‘Squid Game’ groeide dit jaar uit tot de meest populairste serie op het streamingsplatform, waardoor al snel werd bevestigd dat er een vervolg zou komen. [naar artikel]
Het zat eraan te komen, maar ondertussen is het officieel. De Koreaanse serie ‘Squid Game’ is wereldwijd door maar liefst 111 miljoen abonnees bekeken. Als gevolg mag de reeks zich de best bekeken serie op het streamingplatform noemen. Een eer die in het verleden weggelegd was voor ‘Bridgerton’. [naar artikel]
De nieuwe animatieserie ‘Arcane’, die gebaseerd is op de populaire game ‘League of Legends’, is momenteel de meest bekeken serie op Netflix. Zo stoot ‘Arcane’ de Koreaanse reeks ‘Squid Game’ van de troon, die al sinds z’n release op nummer één staat. [naar artikel]
Niets dan lof over de Netflix-serie Squid game, de populairste tv-show van het moment. Behalve als het over de beruchte VIP’s gaat. Gedubd, geforceerd, door Google Translate vertaald, slecht geacteerd,... De acteurs achter de vuilgebekte miljonairs kunnen op weinig sympathie rekenen. Maar daar is een duidelijke verklaring voor, zeggen ze zelf in een interview met The Guardian. [naar artikel]
De Netflix-serie ‘Squid Game’ was al een daverend succes, maar het lijkt erop dat de nieuwe Disney+-serie ‘Only Murders In The Building’, met Selena Gomez (29) in de hoofdrol, dat record gaat verpulveren. Momenteel is de nieuwe serie de best beoordeelde op de grootste filmrecensiewebsites. [naar artikel]
‘Squid Game' is nu officieel de best bekeken Netflix-serie ooit. Exportproducten uit Korea slagen er tegenwoordig ook bij ons in om potten te breken. Hoe is die K-cultuur zo invloedrijk kunnen worden? En hoe is die geëvolueerd? “Als je een grammofoonplaat uitbracht, moest minstens één nummer ‘gezond’ zijn.” [naar artikel]
De Chinese streamingdienst Youku ligt onder vuur. Het promotiemateriaal, de titel en de inhoud van de nieuwe show ‘Squid’s Victory’ zouden namelijk iets te hard lijken op die van de Netflix-hit ‘Squid Game’. [naar artikel]
Netflix brengt het wereldwijde fenomeen ‘Squid Game’ tot leven met de grootste realitycompetitieserie ooit: ‘Squid Game: The Challenge’. De show is volledig gebaseerd op de Zuid-Koreaanse reeks die eerder al te zien was op het streamingplatform - al zullen alle spelers uiteraard levend naar huis terugkeren. [naar artikel]
Helemaal verknocht aan ‘Squid Game’? Dan hoef je na afloop niet op je honger te blijven zitten. Netflix pakt uit met een nieuwe Zuid-Koreaanse topreeks: ‘Hellbound’. Amper een dag na het debuut op 19 november was de serie in ruim tachtig landen het meest bekeken programma op het meest bekeken streamingplatform. Ook in ons land vinden we de reeks op 1 in de Netflix Top 10. Wat maakt ‘Hellbound’ nu het bekijken waard? En vanwaar onze plotse fascinatie voor Zuid-Koreaanse fictie? [naar artikel]
Lees dit artikel: ‘Squid Game’: zoveel kreeg de cast voor hun rol in de successerie van Netflix Squid Game is voor Netflix een ware goudmijn gebleken. De Zuid-Koreaanse reeks verbrak niet alleen kijkersrecord van de streamingdienst, ze zorgde ook veel heel wat nieuwe abonnees. Dat alles samen zorgt ervoor dat Netflix enorme wisten maakte aan Squid Game, maar hoe zit dat met de hoofdrolspelers? Netflix investeerde 21,4 miljoen dollar (zo’n 18,5 miljoen […] Lees dit artikel: ‘Squid Game’: zoveel kreeg de cast voor hun rol in de successerie van Netflix [naar artikel]
Dat de Koreaanse serie ‘Squid Game’ een succes was, wisten we al langer. De Netflix-reeks werd vorige week uitgeroepen tot de best bekeken show op het platform en ook op vlak van winst mogen de makers absoluut niet klagen. De totale opbrengst wordt namelijk geschat op 900 miljoen dollar (zo’n 777 miljoen euro). [naar artikel]
Streamingplatform Netflix heeft door blockbusters als ‘La Casa de Papel’, ‘Sex Education’ en ‘Squid Game’ zijn abonnees sterker zien toenemen. [naar artikel]
De populaire Zuid-Koreaanse serie ‘Squid Game’ heeft nu ook een eigen cryptomunt, SQUID. De munt kan verhandeld worden, maar kan ook als toegangsticket dienen voor een duur online ‘Squid Game’ spel. In slechts 24 uur steeg SQUID met 2.400% in waarde en heeft het een totale beurswaarde van 150 miljoen euro. [naar artikel]
Netflix brengt het wereldwijde fenomeen ‘Squid Game’ tot leven met de grootste reality competitieserie ooit, ‘Squid Game: The Challenge’. De show is volledig gebaseerd op de Zuid-Koreaanse reeks die eerder al te zien was op het streamingplatform - al zullen alle spelers uiteraard levend naar huis terugkeren. [naar artikel]
De nieuwe Zuid-Koreaanse fantasy-horrorserie ‘Hellbound’ van Netflix is in één nacht tijd een wereldwijd fenomeen geworden. Daardoor ziet het ernaar uit dat ‘Hellbound’ zijn voorganger ‘Squid Game’ van de troon heeft gestoten als meest bekeken Zuid-Koreaanse tv-show van de maand. Volgens FlixPatrol had de serie slechts één dag nodig om de populairste show van het moment te worden in 24 verschillende landen, waaronder Korea, Hongkong, Mexico en Saoedi-Arabië. Ook in ons land staat de nieuwe serie al op nummer twee in de Netflix Top 10. [naar artikel]
De immens populaire Koreaanse Netflixreeks ‘Squid Game’ krijgt binnenkort een vervolg. Dat hebben de makers van de serie bevestigd. Waarschijnlijk zal de zogenaamde ‘Front Man’, de schurk uit seizoen 1, de hoofdrol spelen in het volgende seizoen. [naar artikel]
Er is geen ontkennen meer aan: de hele wereld is in de ban van ‘Squid Game’. Ondertussen is de Koreaanse reeks ook officieel de best bekeken serie op Netflix. Zo’n 111 miljoen abonnees keken er naar de avonturen van Seong Gi‑Hun en ook de memes over de veelbesproken serie zijn al even sterk vertegenwoordigd op sociale media. Wij zochten er de leukste uit! [naar artikel]
Het grote succes van ‘Squid game’ heeft gevolgen voor Netflix, want de Zuid-Koreaanse internetprovider SK Broadband klaagt de streamingdienst aan. Door de ongeziene populariteit van de serie is het internetverkeer in Zuid-Korea zo fors toegenomen dat de provider nu naar eigen zeggen met een pak extra kosten opgezadeld wordt. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.