De tijd dat je een lening moest aangaan om een trouwjurk te kopen lijkt voorgoed voorbij, want de ene na de andere modeketen pakt uit met een [naar artikel]
De tijd dat je een lening moest aangaan om een trouwjurk te kopen lijkt voorgoed voorbij, want de ene na de andere modeketen pakt uit met een [naar artikel]
Een trouwjurk draag je vaak maar één keer op die ene bijzondere dag en dan nooit meer. Daar wil & Other Stories komaf mee maken en daarom lanceert het label zijn eerste trouwcollectie. Ook aan de bruidsmeisjes werd gedacht. [naar artikel]
Dat betaalbare bruidsmode in de lift zit, hoeven we jullie niet meer te vertellen. Eerder pakten merken als & Other Stories, Esprit, H&M en zelfs... [naar artikel]
Het fotoplatform dat eigendom is van Facebook lanceert vluchtige verslagen, naar analogie met "Snap stories". Net als op Snapchat verschijnen de Instagramstories op volledig scherm en verdwijnen ze na 24 uur. [naar artikel]
Wat hebben modemerken als & Other Stories, Esprit, H&M en Sessùn met elkaar gemeen? Ze verkopen tegenwoordig allemaal betaalbare bruidsmode. En ook... [naar artikel]
De Zweedse modeketen & Other Stories, onderdeel van de H&M Group, lanceert een eerste capsulecollectie voor volwassen vrouwen en hun dochters. Meisjes van anderhalf tot acht jaar kunnen zich in zomerse ontwerpen hullen. [naar artikel]
Leuk nieuws voor mama’s en hun dochtertjes: de Zweedse modeketen & Other Stories lanceert voor het eerst een capsulecollectie voor vrouwen en kinderen van anderhalf tot acht jaar oud. Ze kunnen zich vanaf 18 mei samen hullen in frivole zomeroutfits in pasteltinten. [naar artikel]
Presentatrice Tatyana Beloy en haar vriend zetten hun bootje te koop. Geïnteresseerden kunnen haar contacteren. Heb je er altijd van gedroomd om een boot te hebben, maar viel je telkens achterover van de prijs? Wel, misschien is het bootje van Tatyana Beloy dan iets voor jou. De 34-jarige actrice uit Antwerpen kondigde op Instagram aan […] Het bericht Tatyana Beloy zet haar boot te koop aan betaalbare prijs verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Betaalbare bruidsmode is in. Na de bruidsjurk bij Zeeman en de Oui-collectie van het Franse label Sessun komt ook het Amerikaanse merk Esprit met een bruidsmodelijn. Dat meldt modesite Fashion United. [naar artikel]
De Zweedse modeketen & Other Stories lanceert een collectie in samenwerking met Rejina Pyo, de ontwerpster met Zuid-Koreaanse roots die de Londense modescène in rep en roer zet. Die laat zich kenmerken door creatieve stuks in felle kleuren. [naar artikel]
Lees dit artikel: Apple lanceert met Beats Studio Buds betaalbare draadloze oortjes Beats, onderdeel van Apple, heeft zijn nieuwste draadloze oortjes voorgesteld. De Beats Studio Buds zijn opvallend compact en licht en ondanks de aanwezigheid van onder andere active noise cancellation relatief betaalbaar met een prijskaartje van 149,99 euro. In het nieuws: Nadat de nieuwe draadloze oortjes van Beats al meermaals gespot waren – onder andere bij […] Lees dit artikel: Apple lanceert met Beats Studio Buds betaalbare draadloze oortjes [naar artikel]
Het Nederlandse lingerielabel Love Stories en verzorgingsmerk Yoni, dat focust op het wel en wee van de intieme zone, brengen menstruatieondergoed op de markt. De opbrengst gaat naar het goede doel. [naar artikel]
Kleding, schoenen, beauty en accessoires voor frisse vrouwen met gevoel voor fashion: vandaag om 12 uur zwaaien de deuren van de gloednieuwe Hasseltse & Other Stories open. Na H&M en COS is & Other Stories het derde concept van de Zweedse H&M Group, dat voet aan wal zet in de onze provinciehoofdstad. “& Other Stories is een alleenstaand merk binnen de groep”, zegt Andrea Roos van & Other Stories. “We zijn duurder dan H&M, maar zitten in dezelfde prijsklasse als COS.” Uw krant mocht als eerste binnenkijken in de nieuwe winkel. [naar artikel]
De Amerikaanse modeontwerper Marc Jacobs gaat opnieuw betaalbare mode uitbrengen onder de naam ‘The Marc Jacobs’. Hij zal die collectie lanceren... [naar artikel]
Vier jaar na het stopzetten van Marc by Marc Jacobs, introduceert de gelijknamige Amerikaanse modeontwerper terug een betaalbare modelijn. ‘The... [naar artikel]
MNM, de jongerenzender van de VRT, lanceert ‘Bathroom Stories’, een nieuwe webreeks voor jongeren. De tragikomische fictiereeks brengt heel wat thema’s aan bod waar jongeren vandaag de dag mee worstelen. De reeks is vanaf vandaag te bekijken via VRT NU. [naar artikel]
Citroën lanceert vandaag de elektrische versie van de populaire C3. Qua prijs is dit een echte doorbraak, want voor ruim 20.000 euro staat de wagen al op je oprit. Eindelijk een betaalbare elektrische auto voor de particulier, zegt onze autokenner Joost Bolle. Hij somt alle troeven van het model op. “Alle versies krijgen standaard de zeer comfortabele vering die sinds de lancering van de C5 Aircross opnieuw een handelsmerk van Citroën is.” [naar artikel]
De wereld was er amper klaar voor, maar sinds deze zomer is er een nieuwe functie in het sociale medium Instagram: Stories. Nu is het nóg makkelijker voor ‘digital storytellers’ - dat zijn mensen die verhalen vertellen met behulp van sociale media - om hun ei kwijt te raken. [naar artikel]
Heb je dure merkkleding nodig om indruk te maken? Zeeman denkt van niet. Daarom lanceert de Nederlandse winkelketen de kledinglijn SKEER, wat in straattaal ‘blut’ of ‘goedkoop’ betekent. [naar artikel]
Na een cosmeticalijn en een gamma babyproducten breidt de Amerikaanse realityster Kylie Jenner (26) haar imperium uit. Ze lanceert haar eigen modelabel, Khy. Op Instagram deelt ze alvast de eerste beelden van de collectie met zichzelf in de hoofdrol. [naar artikel]
Elke week openen hotspots in ons land, lanceren merken nieuwe collecties, vinden er exclusieve events plaats en meer. NINA is er altijd bij vanop... [naar artikel]
Naar aanleiding van de Internationale Dag tegen Racisme op 21 maart 2023 organiseerde Untold Asian Stories in samenwerking met LEVL, TRILL en het Internationaal Comité Unseen Asian Stories, een tiendaagse expo met bijzonder knap en ontroerend werk van artiesten met Aziatische roots. The post Unseen Asian Stories: slachtoffers van racisme niet aan hun lot overlaten appeared first on DeWereldMorgen.be. [naar artikel]
Eind deze maand, op 22 maart, start de Ramadan, het religieuze vastenfeest dat in het teken staat van zelfreflectie. Ook modeketens laten dat niet onopgemerkt voorbij gaan. Het populaire &Other Stories lanceert een collectie die gewijd is aan deze vastenmaand. Spoiler: ze zijn lang niet alleen. [naar artikel]
De Ierse modeketen volgt het voorbeeld van Zeeman, & Other Stories, Topshop en Asos en gaat betaalbare bruidsmode verkopen. Aanstaande bruidjes kunnen er niet terecht voor hun trouwjurk, wel voor allerlei items naar aanloop, tijdens en net na hun grote dag. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.