Hoewel ongeveer elk merk tegenwoordig een webshop heeft, blijft Primark vasthouden aan enkel zijn fysieke winkels. Nochtans doen er al een tijdje geruchten de ronde dat ze er binnenkort toch eentje zullen uitrollen. De winkelketen ontkent die voorlopig wel. [naar artikel]
De lockdown tijdens de eerste coronagolf heeft Primark een kwart van zijn omzet – omgerekend liefst 2,22 miljard euro – gekost. Ook 60 procent van zijn winst ging in rook op. Door corona moesten zo goed als alle vestigingen dicht en aangezien de winkelketen geen webshop heeft, viel de verkoop daardoor compleet stil. Ook de komende weken ziet het er niet goed uit, nu almaar meer landen opnieuw in lockdown gaan. [naar artikel]
De discountkledingwinkel Primark heeft nog steeds geen plannen om een webshop te openen, zelfs nu de coronacrisis overal winkels doet... The post Primark ziet in coronacrisis geen reden om webshop te openen appeared first on Business AM. [naar artikel]
We mogen dan wel in een digitaal tijdperk leven, toch wil de CEO van Primark niet weten van een webshop. Dat heeft George Weston zelf gezegd in een interview met de Financial Times. [naar artikel]
Vanaf maandag 30 april is de grootste en drukste winkelstraat van Antwerpen een nieuwe kledingwinkel rijker. Internationale retailer Primark opent dan de deuren van hun zesde en grootste winkel van de keten in België op de Meir. Shoppers zullen onder andere kleding, schoenen en lingerie kunnen uitzoeken op de twee verdiepingen van een historisch gebouw dat pas werd gerenoveerd. Het Nieuwsblad Online mocht even proeven van hoe de ‘flagship store’ eruit ziet. [naar artikel]
De opstart van de grootste Primark van ons land, in Antwerpen, bracht meteen duizenden op de been. het was vanaf moment één volle bak om tussen de rekken met budgetvriendelijke kledij te neuzen. Maar de komst van de winkel leidt ook tot heel scherpe tegenreacties: “Geen voet zet ik binnen in die winkel!” [naar artikel]
Een behaatje met vulling voor meisjes vanaf zeven jaar? Het lijkt vreemd en overbodig, maar Primark heeft het in de rekken hangen. Dat noopte een van de klanten van de winkelketen ertoe om op Twitter een foto te delen van de bh en hen op het matje te roepen omdat ze zo kleine meisjes al seksualiseren. Het is trouwens niet de eerste keer dat Primark een dergelijke uitschuiver maakt. [naar artikel]
Dat er nog steeds een gebrek aan diversiteit is in de modewereld staat vast. Toch zetten meer en meer merken zich er (een béétje) tegen af. Zo ook... [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.