Met Hero-on-Socks willen Wendy Raymakers (47) en Wendy De Moor (34) veel meer doen dan alleen maar modieuze sokken creëren. Elk paar draagt bij aan een goed doel dat ze op een creatieve manier in de print verwerken. “Tegen 2022 willen we met onze sokken het leven van één miljoen mensen positief veranderen.” Heldinnen op sokken? Jawel, maar dan letterlijk. [naar artikel]
De Zwitserse Marlen Reusser maakte woensdag haar favorietenrol waar tijdens het EK tijdrijden voor vrouwen elite in het Nederlandse Emmen. Na afloop waren er polemieken over de hoogte van haar sokken. “Ik ben me van niets bewust”, viel ze na haar derde titel op rij uit de lucht. [naar artikel]
De koningin van de burlesque is aan een comeback bezig. Haar nieuwe tournee 'The Art of the Teese' is zopas van start gegaan in de VS en haar lingeriemerk wordt opnieuw gelanceerd. [naar artikel]
Modemerken zetten massaal meer in op ecologische mode. Niet verwonderlijk, we maken ons namelijk steeds meer zorgen over onze gezondheid en het [naar artikel]
Een blauw of zwart mantelpakje, en een gekleurd sjaaltje rond de nek geknoopt. Dat is het beeld dat een stewardess meteen bij ons oproept. En [naar artikel]
Deze kippen moeten zich geen zorgen meer maken dat ze zullen worden aangereden als ze de weg willen oversteken. De modieuze vogels kregen roze fluohesjes aangemeten waardoor ze beter zichtbaar moeten zijn, als ze besluiten om even andere oorden op te zoeken. [naar artikel]
Maanden na de luxueuze vuilniszak, lanceert modemerk Helmut Lang nu een diepvrieszak met een prijskaartje aan van maar liefst 270 euro. Volgens de... [naar artikel]
Merken werken vaak samen met beroemdheden of andere merken om hun collecties net dat beetje meer persoonlijkheid te geven of de sterkste punten van beide labels samen te vatten in een capsulecollectie. Ook dit voorjaar laat zich kenmerken door modieuze colabs. De leukste op een rijtje. [naar artikel]
Het verkeer wordt alsmaar drukker en onveiliger, maar geen kind die met plezier een fluohesje draagt. Wegens “niet cool”. Ook jonge mama Julie Vets... [naar artikel]
Waar de meeste 7-jarigen nog met poppen en ander speelgoed spelen pakt de Japanse Coco Hamamatsu het heel anders aan: ze is nú al een succesvolle influencer, met 553.000 volgers op Instagram. Op haar pagina neemt ze ons mee in haar wereld vol bontgekleurde outfits, hoedjes en toffe zonnebrillen. Het meisje kwam al op jonge leeftijd in […] Het bericht Japanse Coco (7) is nu al modieuze influencer verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.