Bij IT-bedrijf Cronos uit Kontich kunnen werknemers hun pakjes tegenwoordig laten leveren in de koffer van hun auto terwijl ze aan het werk zijn. Het gaat om een proefproject van Bpost, waarbij de postbode via een app de auto op de parking kan lokaliseren en ook de koffer kan openen. Bpost is nu op zoek naar nieuwe bedrijven om hun systeem verder uit te testen. [naar artikel]
Bpost test een nieuwe dienst uit, waarbij pakjes rechtstreeks in de kofferruimte van de auto van de werknemer geleverd worden, terwijl die aan het... [naar artikel]
Bpost test een nieuwe dienst uit waarbij pakjes rechtstreeks in de kofferruimte van de auto van de ontvanger geleverd worden, terwijl die aan het werk is. Door bepaalde software kan de postbode de auto lokaliseren en de koffer openen. [naar artikel]
Bpost test een nieuwe dienst uit, waarbij pakjes rechtstreeks in de kofferruimte van de auto van de werknemer geleverd worden, terwijl die aan het werk is. Dat heeft het postbedrijf dinsdag bekendgemaakt. De test is volgens bpost vooral bedoeld om na te gaan hoe de klanten op deze nieuwe dienst reageren. [naar artikel]
Pakjesbedrijf PostNL verwacht niet dat de verzegeling van één van hun negen depots in ons land vertraging zal opleveren. Het bedrijf werkt ook aan een oplossing voor de duizenden pakjes in het verzegelde depot in Wommelgem. [naar artikel]
Pakjesbedrijf PostNL verwacht niet dat de verzegeling van één van hun negen depots in ons land vertragingen zal opleveren. Het bedrijf werkt ook aan een oplossing voor de duizenden pakjes in het verzegelde depot in Wommelgem. [naar artikel]
Bpost gaat nog niet meteen op grote schaal pakjes leveren in autokoffers. Een test rond het concept verliep goed en de reacties van de gebruikers waren positief, "maar de markt is nog niet matuur genoeg", zo zegt het postbedrijf. [naar artikel]
We kopen tegenwoordig zoveel méér online dan verwacht dat de enige grote Belgische pakjesbezorger bpost al een paar dagen niet meer kan volgen. Daar ondervinden ook de winkeliers zware financiële gevolgen van. Hema snoeit in de Black Friday-promoties, Bol.com in de marketing errond. Allemaal om het aantal bestellingen noodgedwongen naar beneden te halen. [naar artikel]
De Belg koopt tegenwoordig zoveel online dat bpost al een paar dagen niet meer kan volgen. Daar ondervinden ook de winkeliers zware financiële gevolgen van. Hema snoeit in de Black Friday-promoties, Bol.com in de marketing errond. [naar artikel]
Bpost draait op volle toeren sinds de uitbraak van het nieuwe coronavirus de e-commerce een stevige boost gaf. De eenmalige piek van de... [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.