Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
De Morgen

Mannen met baarden bezorgen Gillette kopzorgen

02/08/2019 - 11:02
"Een korte broek doet de wenkbrauwen op de werkvloer misschien nog fronsen, een man met baard al lang niet meer. Meer baarden betekent echter ook dat mannen zich minder scheren. En dat laat zich voelen bij ’s werelds grootste producent van scheermesjes, Gillette."

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Mannen met baarden bezorgen Gillette kopzorgen (02/08/2019 - De Morgen)

Een korte broek doet de wenkbrauwen op de werkvloer misschien nog fronsen, een man met baard al lang niet meer. Meer baarden betekent echter ook dat mannen zich minder scheren. En dat laat zich voelen bij ’s werelds grootste producent van scheermesjes, Gillette. [naar artikel]


2. Mannen roepen massaal op om Gillette te boycotten na reclamefilmpje met nieuwe slogan: “The best men can be” (15/01/2019 - Het Laatste Nieuws)

In een nieuw reclamefilmpje van Gillette surft het scheermessenmerk nog even mee met de #MeToo-beweging. Door pesten, seksisme en... [naar artikel]


3. VIDEO. Mannen willen Gillette boycotten door nieuwe slogan (16/01/2019 - Metro)

Gillette heeft in een nieuw reclamefilmpje een draai aan hun bekende slogan ‘The best a man can get’ gegeven. De aangepaste slogan, ‘The best man can be’, wordt alleen niet door alle mannen gesmaakt. In het filmpje maakt het scheermessenmerk duidelijk dat het vindt dat mannen de laatste jaren niet hun beste beentje hebben voorgezet. […] Het bericht VIDEO. Mannen willen Gillette boycotten door nieuwe slogan verscheen eerst op Metro. [naar artikel]


4. Biocartis haalt mosterd bij Gillette (06/09/2016 - De Tijd)

15:56 Biocartis verkocht in het eerste halfjaar 106 van zijn minilabo's, wat meer is dan een jaar geleden. Het biotechbedrijf gaat voor de Gillette-strategie: eerst de apparaten verkopen, dan de vulling. [naar artikel]


5. Online startups in scheermesjes doen Gillette bloeden (09/04/2017 - Express)

Een reeks nieuwkomers op de gigantische markt voor scheermesjes maakt marktleider Gillette het leven meer dan zuur. Volgens de laatste cijfers van Euromonitor zou Gillette, dat eigendom is van Procter & Gamble, nog 54% van de Amerikaanse markt in handen hebben. In 2010 was dat nog ruim 70%, schrijft de Wall Street Journal. Het gaat […] The post Online startups in scheermesjes doen Gillette bloeden appeared first on Express [NL]. [naar artikel]


6. Ikea, Gillette, Colruyt en Amazon zijn favoriete merken van Belgische consument (23/03/2018 - VRT NWS)

Ikea, Gillette, Colruyt en Amazon zijn de favoriete merken van de Belgische consument. Dat blijkt bij de uitreiking van de Best Brands Awards 2018 in Brussel. [naar artikel]


7. "The best men can be": Gillette onder vuur voor opmerkelijk reclamefilmpje (15/01/2019 - VRT NWS)

Scheermesjesmerk Gillette ligt onder vuur op sociale media voor hun nieuwe campagnefilmpje, waarin het merk zijn gekende slogan "The best a man can get" tijdelijk vervangt door "The best men can be". In het spotje tikt Gillette openlijk mannen op de vingers die zich schuldig maken aan seksisme en grensoverschrijdend gedrag. Maar dat het merk zich hiermee openlijk achter de #MeToo-beweging schaart, valt bij veel mannen niet in goede aarde.  [naar artikel]


8. Gillette vervangt rauwe stoppelbaarden door schuldbewustzijn – en daar is niet iedereen blij mee (16/01/2019 - De Morgen)

Vergeet de vierkante kinnen, staalblauwe ogen, rauwe stoppelbaarden, glinsterende waterdruppels en glanzende stukken staal: de nieuwe Gillette-man staat met open mond voor de televisie te kijken naar wat hij allemaal heeft aangericht met dat soort ‘giftige mannelijkheid’. [naar artikel]


9. VIDEO. Gillette kiest voor transgender in nieuwe reclameclip (28/05/2019 - Metro)

Gillette heeft in zijn nieuwe reclamevideo gekozen om een transman in de spotlight te zetten. In het clipje is te zien hoe de jongen in kwestie zich voor het eerst scheert in het bijzijn van zijn vader. Voor zijn nieuwe reclamevideo heeft Gillette niet gekozen voor een klassiek gladgeschoren model, maar voor een transgender. In […] Het bericht VIDEO. Gillette kiest voor transgender in nieuwe reclameclip verscheen eerst op Metro. [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!