Café De Vaste Hand in de Grote Pieter Potstraat moet het record van de Flamingo Bar van Tanja Dexters hebben gebroken als café dat het snelst weer de deuren moest sluiten. Bij nader inzien ging het om een kunstproject van het Antwerpse collectief Troebel Neyntje. [naar artikel]
De opening van de Nederlandse supermarkt Jumbo aan de Koolmijnlaan in Heusden ging gepaard met een enorme opkomst. Al een uur voor opening stonden meer dan honderd klanten aan te schuiven op het eerste verdiep aan de ingang van de winkel tot in de ondergrondse parking. De klanten werden door Jumbo gastvrij ontvangen. Een aantal medewerkers liepen de hele tijd voorbij de lange rij met een plateau koffie en koekjes. [naar artikel]
Tesla-baas Elon Musk heeft eerder deze week de opening van de gigafabriek in Berlijn gevierd. Dit jaar wordt ook zo’n fabriek geopend in de buurt van Austin, de hoofdstad van Texas. De miljardair wil op 7 april de opening vieren met een feest waarop 15.000 mensen aanwezig zullen. Al staat niet iedereen in de regio […] [naar artikel]
10:44 In steeds meer Oost-Europese landen raken vacatures niet meer ingevuld, waardoor bedrijven zich verplicht zien de lonen op te trekken en extralegale voordelen uit te delen. [naar artikel]
"Je bent dik genoeg. Ga toch weg, ga joggen." Twee meisjes beginnen op die manier een man in een vestiging van fastfoodketen McDonald's uit te lachen. Al snel regent het verontwaardigde reacties, tot een zwarte man zich ermee moeit. Zijn reactie is exact wat de dames verdienden. [naar artikel]
Verschillende kardinalen hebben zich gekant tegen een project van fastfoodgigant McDonald's om een restaurant te openen nabij het [naar artikel]
Een creatieveling heeft de nieuwe koffiebeker van McDonald's een bijzondere make-over gegeven. Van twee witte wanten met de boodschap 'Warmest [naar artikel]
Het protest tegen het McDonalds-restaurant vlak bij het Vaticaan gaat onverminderd voort. Een consumentenvereniging vraagt paus Franciscus nu om [naar artikel]
Een reclamefilmpje van fastfoodketen McDonald's gaat viraal, maar niet om een goede reden. De suggestie dat een hamburger een kind kan helpen het [naar artikel]
Hoe veroverden de rode zolen van schoenenmerk Louboutin de wereld? Waarom is het logo van fastfoodketen McDonald’s van rood naar groen veranderd? En hoe gebruiken voedselproducenten alle tinten van de regenboog om consumenten over de streep te trekken? In haar boek ‘Kleur verkoopt’ overtuigt trend- en colorwatcher Hilde Francq bedrijven en consumenten van het immense belang van kleur. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.