Unilever zal geen advertenties meer plaatsen op pornosites. Dit meldde de producent van verzorgingsproducten en levensmiddelen aan de BBC, nadat er in het Verenigd Koninkrijk ophef was ontstaan over de reclames van Unilever-dochter Dollar Shave Club op Pornhub, een soort YouTube voor seksvideo’s. [naar artikel]
Unilever zal geen advertenties meer plaatsen op pornosites. Dat heeft de producent van verzorgingsproducten en levensmiddelen aan de BBC gemeld,... [naar artikel]
I'm your Venus, I'm your fire and your desire. Telkens als ik het nummer van Shocking Blue hoor, denk ik spontaan aan de reclame van Gilette... [naar artikel]
Je kent het wel, de reclames over scheergels en scheerapparaten maar er is geen haartje te bespeuren. Het vrouwvriendelijke merk ‘Billie’ maakt komaf met de gangbare traditie en toont voor het eerst schaamhaar in zijn reclamecampagne. [naar artikel]
Thank God it’s Friday! Koffie smaakt beter, de uren gaan sneller voorbij en het weekend lonkt. Geen betere manier om de week af te sluiten dan met... [naar artikel]
Voedingsmiddelenproducent Unilever richt zijn reclames niet meer op jonge kinderen. Voor de meeste reclames gaat het bedrijf nu uit van kinderen vanaf 12 jaar. Op sociale media spreekt de maker van onder meer Magnums en Ola-ijsjes tegen eind dit jaar tieners vanaf 13 jaar aan. [naar artikel]
Voedingsmiddelenproducent Unilever richt zijn reclames niet meer op jonge kinderen. Voor de meeste reclames gaat het bedrijf nu uit van kinderen... [naar artikel]
Unilever, het moederbedrijf van merken als Zwitsal, Dove maar ook de Ola-ijsjes, stopt met reclame gericht op jonge kinderen. Concreet betekent dit dat ze minder cartoonfiguren op hun verpakking zullen zetten. Enkel "gezonde" producten zullen nog gepromoot worden bij kinderen onder 12 jaar. [naar artikel]
Het voedingsconcern Unilever, dat onder meer de merken Ben & Jerry’s, Magnum en Zwan in portefeuille heeft, stopt met reclame gericht op jongeren onder de zestien jaar. Het bedrijf zegt ouders zo te willen helpen om gezondere keuzes voor hun kinderen te maken. [naar artikel]
Merken als Magnum, Ben & Jerry’s en Lipton zullen niet langer reclame maken die gericht is op jongeren onder de 16 jaar. Dat heeft de fabrikant van de merken, multinational Unilever, zelf bekendgemaakt. “Een belangrijk signaal”, klinkt het. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.