Na 20 jaar komt er een einde aan het VTM-programma 'Royalty'. "Uit onderzoek blijkt dat de belangstelling voor het koningshuis afneemt. Vooral [naar artikel]
Na 20 jaar komt er een einde aan het VTM-programma ‘Royalty’. “Uit onderzoek blijkt dat de belangstelling voor het koningshuis afneemt. Vooral jongeren hebben steeds minder interesse voor het vorstenhuis en dat laat zich voelen in de kijkcijfers”, legt algemeen hoofdredacteur Kris Hoflack uit. [naar artikel]
"De belangstelling voor het koningshuis neemt af, vooral bij jongeren. Dat laat zich voelen in de kijkcijfers", zegt hoofdredacteur Kris Hoflack. [naar artikel]
Grote kuis in volle zomerperiode aan de Medialaan. Q2, Vitaya en Caz gaan op de schop en worden vanaf maandag 31 augustus respectievelijk VTM 2,... [naar artikel]
Geen Q2, Vitaya of Caz meer. Die zenders heten voortaan gewoon VTM2, VTM 3 en VTM 4. De slogan kent u misschien nog: VTM kleurt je dag. [naar artikel]
VTM trekt na twintig jaar de stekker uit Royalty. Het pro- gramma over alles wat met koningshuizen te maken heeft, wordt na al die jaren nog goed bekeken, maar het kan de jonge kijker niet meer bekoren. Jo De Poorter, die zes maanden geleden opstapte bij Royalty, is niet verrast. [naar artikel]
Slecht nieuws voor liefhebbers van het koningshuis: vanaf maart verschijnt het maandblad Royals niet meer. [naar artikel]
Na twintig jaar paleisnieuws trekt VTM de stekker uit Royalty. De belangstelling voor het Belgische koningshuis daalt en de samenwerking met de hofhouding verloopt moeizaam. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.