In deze tijden van digitalisering en onlinereclame gaat ook de klassieke gepersonaliseerde reclame mee met zijn tijd. [naar artikel]
17:49 Wie via Proximus televisie kijkt, krijgt vanaf begin volgend jaar bij minstens een deel van de Belgische commerciële zenders gepersonaliseerde reclamespotjes te slikken. [naar artikel]
12:06 Wie via Proximus televisie kijkt, krijgt vanaf het eerste kwartaal van volgend jaar gerichte tv-spotjes te zien op de zenders van de RTBF. [naar artikel]
Communiceren is dankzij Google en Facebook nog nooit zo makkelijk geweest. Maar communicatiebedrijven kreunen onder dat technologische geweld. De ervaren reclamemaker Marc Fauconnier (58) wil als voorzitter van de koepelorganisatie zijn sector door de magere jaren gidsen. [naar artikel]
Vlaams mediaminister Sven Gatz wil samen met de federale ministers bekijken hoe de privacy van de tv-kijker beter kan worden beschermd. De Vlaamse Regulator voor de Media (VRM) waarschuwt in een rapport dat gegevens over iemands mediagebruik steeds meer worden ingezet voor gepersonaliseerde reclame. [naar artikel]
Heel wat Telenet-klanten krijgen, als ze binnenkort naar de SBS-zenders Vier, Vijf of Zes kijken, gepersonaliseerde reclame voorgeschoteld. Die zal niet alleen gebaseerd zijn op het kijk- en surfgedrag, maar ook op de aankopen in de winkel. Dat schrijven Het Nieuwsblad en De Standaard vandaag. SBS werkt hiervoor samen met dataleverancier Bisnode, die gegevens ontvangt […] [naar artikel]
Heel wat Telenet-klanten krijgen, als ze binnenkort naar de SBS-zenders Vier, Vijf of Zes kijken, gepersonaliseerde reclame voorgeschoteld. Die zal niet alleen gebaseerd zijn op het kijk- en surfgedrag, maar ook op de aankopen in de winkel. Dat schrijven Het Nieuwsblad en De Standaard vandaag. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.